Dit is dan ook geen subforum, maar een forum.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef datisstom het volgende:
Wie heeft mij genoemd?Ik kom nooit in dit subforum.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
Wat is deze? Ik zie deel 1 niet eens in jouw pohi
Inderdaad, maar ik voelde me zo gevleid dat ik genoemd werd dat ik toch even wou vragen wie me genoemd heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
Wat is deze? Ik zie deel 1 niet eens in jouw pohi
Je bent getrouwdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik, niet maagd? Hoe weet jij dat?
Wat.quote:
Ik heb niets veranderd.quote:
Maagd.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben niet genoemd, wat zeggen jullie?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
*fotoboek bekijktquote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Maagd.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat, ik heb het jou geleerdquote:
Oh die heb ik niet gezienquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maagd.
Had je al genoemd in het vorige topic.
Ja, van die rosbiefquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef smegmanus het volgende:
Telt een rosbief neuken ook als ontmaagden?
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef smegmanus het volgende:
Yes!quote:
I'm confus, wie is er nu ontmaagd?quote:
Jij bent ontmaagd!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Yes!
[..]
I'm confus, wie is er nu ontmaagd?
Oh snap. De tweede beschreef me als een wasmachine trouwens, Vas, just sayin'.quote:
Door een rosbief ...quote:
Deed je er peper en zout op?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef smegmanus het volgende:
Haha ziek dezequote:
Als je dat niet weet denk ik dat je in het verkeerde lijstje staatquote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef datisstom het volgende:
Maar wie heeft mij nou genoemd? Die krijgt een koekje
quote:
byna klaar metm e Test E + Anavar kuurtje, daarna nog wat nolvaquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ethanolic kan niet nueken met sun anaboluh piemol. :$ :$
ick heb net noch gunoxxt. kkr lkr getreent net 80x8@120kg.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
byna klaar metm e Test E + Anavar kuurtje, daarna nog wat nolva
hope dat na mu kuur een chick eindelijk wil![]()
Niet. Ik heb naast hem op de bank geslapen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
kingtoppie mag ook bij het maagdenlijstje
mm hb ook nog wt noxi ga je kkhart op gebruik ook als k na holly gaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ick heb net noch gunoxxt. kkr lkr getreent net 80x8@120kg.
Uiteraardquote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet. Ik heb naast hem op de bank geslapen.
kk hard ff chickie tillen in club en ff squaten met hr hahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mm hb ook nog wt noxi ga je kkhart op gebruik ook als k na holly ga
Ja toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Als je naast iemand op de bank slaapt ben je geen maagd meer? Dan sta ik verkeerd
Ja soms slaapt de kat naast mij op de bank.quote:
Zet jezelf maar snel in het andere lijstje dan!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja soms slaapt de kat naast mij op de bank.
mmh guilty hihiquote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk hard ff chickie tillen in club en ff squaten met hr hahaha
twee smatjes dumbelpressn togquote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mmh guilty hihiook welns curle met dr in me arme
Mijquote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef Pharkus het volgende:
Wie moet ik neuken om in de maagdenlijst te komen?
Een ONZKLBblaag, dat moet de mensheid bespaard blijven.quote:
Ja dat gaat fout inderdaad. Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een ONZKLBblaag, dat moet de mensheid bespaard blijven.
Je moederquote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Fopje het volgende:
Waarom de neuk ben ik als maagd neergezet, wie heeft dat gezegd?![]()
![]()
Fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zal ik dan maar?
sinepedraap: geen maagd
Poor boy.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
vanwaar die focus op maagd en ontmaagd zijn dan
zoveel stelt neuken ook weer niet voor&*!^&*()_+
Schrijf dan iig m'n naam goed, kneusquote:Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef KoekiMonster het volgende:
Vasaline is sowieso geen maagd meer
MAAGD!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef o.us het volgende:
Sowieso bespreken wie maagd is en wie niet. Snap de meerwaarde echt niet.
ousjeeee is maagd, hihi.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef o.us het volgende:
Sowieso bespreken wie maagd is en wie niet. Snap de meerwaarde echt niet.
Mijn moeder? Ken je die dan?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef gogosweden het volgende:
t verbaast me nogsteeds dat gogosweden niet in de OP staat
quote:
Beste orgasmes van m'n leven, deze chick weet.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een pocket pussy!
[ afbeelding ]
helpen we haar toch een handjequote:
Sorry, de drang om het van de daken te schreeuwen was gewoon te groot.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dat geheim zouden houden!![]()
Hoetje.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
HAHAHAHAH! WAJO VET GRAPPIG JOAH. IK LACH ME 'N HOEDJE! HAHAHAA!
FOK!ersquote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef smitjew het volgende:
laten we een orgie houden is
(just saying)
Goed plan. Ik kom altijd af op gratis cola en bolognese chips. Die autiwijfjes, daar bedank ik voor.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef smitjew het volgende:
laten we een orgie houden is
(just saying)
En nu alweer een ander.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dat geheim zouden houden!![]()
Jij verspreid ze zeker inplaats van in één keer tegelijker tijdquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
FOK!ers![]()
Ranzig volk, don't think so.
Ben ik te goed voor entzetera.
Ik wacht nog steeds op jou en niemand anders.quote:
hoe nouw kneus? ik fap altijd met vasaline, dus die vasaline van mij is geen maagd meer, butjequote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schrijf dan iig m'n naam goed, kneus
idd ze flirte ook met mij en dacht oeh leuk, toen zag ik die post van haar naar jou, en nu ditquote:
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen zin om te lezen. Ben ik al voorbij gekomen?
Dan zal de ts je even moeten toevoegenquote:
Namen en rugnummersquote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
Als het op FOK! staat, is het de waarheid.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
spreken we af? Mits vrouw?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Maagd meldt zich [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wat als het een meisje is?quote:
Wat is deze? Mijn FOK!imagoquote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Niet maagden:
Juminelle
En ik niet. Derhalve goed topic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
slecht topic juist. Ik wordt hier voor maagd uitgemaakt.
Jij doet het er gewoon om klootzak.quote:
Niet dat ie geen gelijk heeft hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, heloef. Volgensmij is BrokenArrow gewoon zelf maagd
dit is waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
heloef en oxovo hebben het gedaan heb ik gehoord van een insider.
ik heb geneukt met ikbennieuwopfok en dimens.
gr.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mylifeisgrey die gaat toch elke dag naar de hoeren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:37 schreef El_Matador het volgende:
Benzin, mylifeisgrey, CherryLips en richard_prf missen in de maagdenlijst.
Een niet-maagdenlijst.
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.quote:
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.
Damn, wat een baas.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
gr.
Deze postquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:37 schreef El_Matador het volgende:
Benzin, mylifeisgrey, CherryLips en richard_prf missen in de maagdenlijst.
Een niet-maagdenlijst.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Wanneer word die fokking lijst eens bijgewerkt dan?
net nogquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.
Ik vrees pas bij het openen van het nieuwe topic. Kan je anders alvast een samenvattingslijstje maken Vaselientje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, zoveel users hier genoemd en staan er niet in.
Je staat erin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:25 schreef Fopje het volgende:
Ik ben niet maagd, ik heb sex gehad met vaseline.
Nee heb ik al gefixt.quote:
Same. Zelfs met mensen die het niet weten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook geen maagd, iedereen heeft seks gehad met mij![]()
Ria?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke, dus je heb me verwijderd, en gelijk weer in de zelfde lijst terug gezet. Goed bezigquote:
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Dit klopt, ik weet het nog goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerste kerstdag, 1961?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik weet het nog goed.
Ja, eigenlijk hebben ze zwart haar. Maar ze blonderen het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.
Kerstochtend.quote:
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
What thequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.
Sinaasappelsap druipt eraf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jou
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.quote:
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitsprakenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinaasappelsap druipt eraf bij jou
Dat klinkt niet goed mijn beste.quote:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspiltquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitspraken
Deze post heeft mijn dag goed gemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Ja. Problem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Och gut *verspilt*... laat me niet lachen zeg. Het zaad word weer net zo rap aangemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspilt![]()
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?quote:
Nee.quote:
quote:
Kale poes hier, sorry.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?
Vieze plekken valt mee. Mijn voorvocht is kristalhelder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je druipt voorvocht, vieze plekken in je onderbroek nu.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kale poes hier, sorry.
Voor groenegnoe moet je bij 2Nutz zijn geloof ik
Hoe weet jij dat allemaal van 2NutZ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je druipt voorvocht, vieze plekken in je onderbroek nu.
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:quote:
Veldonderzoek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal van 2NutZ?
Hij kent geen schaamte, enkel schaamluis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom scheren die handelquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij kent geen schaamte, enkel schaamluis.
mooien reptillianquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Beetje zepen, beetje knippen want een gorilla daar beneden moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.
Schaamluisik zeep die shit dagelijks in gek
Niks mis met een boa die het oerwoud uit komt zetten toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje zepen, beetje knippen want een gorilla daar beneden moeten we niet hebben.
Wel als ie al meteen begint te slispelen alvorens het voorspel daadwerkelijk kan beginnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks mis met een boa die het oerwoud uit komt zetten toch?
Niet als je door de bomen het bos niet meer kan zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar er zal wel weer een addertje onder het gras zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach met voorvocht begint de voorpretquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ie al meteen begint te slispelen alvorens het voorspel daadwerkelijk kan beginnen
Je hoeft geen microscoop mee te nemen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je door de bomen het bos niet meer kan zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach, lekker glad is gewoon fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.
Schaamluisik zeep die shit dagelijks in gek
Wat?quote:
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)quote:
Weer die masochistische inslag van je hè.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)
Jij knijpt zeker ook graag de puisten van je vriend uit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)
Ik dacht het ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer die masochistische inslag van je hè.
Mij een beetje in die lijst zetten.quote:
Mijn associatie was raspgeluid, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik dacht het ookZiet er gewoon ranzig uit.
Ja. De voldoening die dat geeft.. Maar die haren eruit pincetten geeft echt nog veel meer voldoening.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij knijpt zeker ook graag de puisten van je vriend uit?
Ik ben onschuldig.quote:
Haterquote:
Hij heeft juist behoefte aan meer dan alleen lobi zo te zienquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen lobi voor mijn donkere vriend
Eten? Mag wel wat spek op die botten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft juist behoefte aan meer dan alleen lobi zo te zien
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten? Mag wel wat spek op die botten!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen lobi voor mijn donkere vriend
Noh nu krijg ik allemaal DM's van chicks uit het Keldertje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef mag dan maagd zijn, hij is wel into sum kinky stuff
Dat is toch ook hoe je aan oxovo bent gekomen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Noh nu krijg ik allemaal DM's van chicks uit het Keldertje.
Ik heb niks met haar godverdomme.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is toch ook hoe je aan oxovo bent gekomen?
Niet? Oh, dan neem ik mijn statement terug.quote:
Jammer dan blijf je nog wel even in het eerste lijstje hangen.quote:
Klopt, je houd altijd wel van hard hequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben street, je kent me nou toch wel.
Hard gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, je houd altijd wel van hard he
Ok nog 1:quote:
Welke moeite in hemelsnaam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus, nog steeds niet? Al onze moeite godverdomme
Jij bent niet zo groot bedoel je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Meestal klop ik op de clit en dan gaan de klapdeurtjes open
Als een cowboy die een saloon inloopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Meestal klop ik op de clit en dan gaan de klapdeurtjes open
Ik ben 1.81, lijkt me groot genoeg tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent niet zo groot bedoel je?
Zo groot ja? Dan heb je twee euro's nodig als je boodschappen doet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben 1.81, lijkt me groot genoeg toch
pulserend danquote:
2 euro's? Wat voor pauperwijk woon jij dat de super entree vraagt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo groot ja? Dan heb je twee euro's nodig als je boodschappen doet?
Langer dan mij welquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, een extra winkelwagen om je lid in te bewaren als je langs de schappen cruised.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 euro's? Wat voor pauperwijk woon jij dat de super entree vraagt?
Te klein.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noem je mij nou verkapt een lul?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, een extra winkelwagen om je lid in te bewaren als je langs de schappen cruised.
Moeten meters zijn he...quote:
halloquote:
Je had zeker 'morning wood'?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ontmaagd door een bever, telt dat ook?
nee tenzij beverton.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ontmaagd door een bever, telt dat ook?
Ik gok zo dat CommisionarisMissionaris maagd is.quote:
Telt alleen als het een kloppende roede is, niet een stuk gereedschapquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik gok zo dat CommisionarisMissionaris maagd is.
En Quickie_Brat is ontmaagd door de eendenbek dus die mag in het niet-maagden lijstje.
Naja Garisson is er daarna ook ff overheen gegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Telt alleen als het een kloppende roede is, niet een stuk gereedschap
Wellicht een 'ontmaagd door objecten' subgroepje maken, ook zo fijn voor smegmanus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En Quickie_Brat is ontmaagd door de eendenbek dus die mag in het niet-maagden lijstje.
Ow, deed ie een rape condom inspectie voordat ie naar binnen ging?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja Garisson is er daarna ook ff overheen gegaan.
Goed idee. Juminelle door haar clitpiercing kan er dan ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht een 'ontmaagd door objecten' subgroepje maken, ook zo fijn voor smegmanus.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
leugens en laster. TR gemacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
Niet! Dat deed ie niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
heb ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van algehele verwerking en erkenning dat je met garisson hebt gekrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |