Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitspraken
Deze post heeft mijn dag goed gemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Ja. Problem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Och gut *verspilt*... laat me niet lachen zeg. Het zaad word weer net zo rap aangemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspilt![]()
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?quote:
Nee.quote:
quote:
Kale poes hier, sorry.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?
Vieze plekken valt mee. Mijn voorvocht is kristalhelder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je druipt voorvocht, vieze plekken in je onderbroek nu.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kale poes hier, sorry.
Voor groenegnoe moet je bij 2Nutz zijn geloof ik
Hoe weet jij dat allemaal van 2NutZ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je druipt voorvocht, vieze plekken in je onderbroek nu.
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:quote:
Veldonderzoek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal van 2NutZ?
Hij kent geen schaamte, enkel schaamluis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom scheren die handelquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij kent geen schaamte, enkel schaamluis.
mooien reptillianquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee, tenzij je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Beetje zepen, beetje knippen want een gorilla daar beneden moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.
Schaamluisik zeep die shit dagelijks in gek
Niks mis met een boa die het oerwoud uit komt zetten toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje zepen, beetje knippen want een gorilla daar beneden moeten we niet hebben.
Wel als ie al meteen begint te slispelen alvorens het voorspel daadwerkelijk kan beginnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks mis met een boa die het oerwoud uit komt zetten toch?
Niet als je door de bomen het bos niet meer kan zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar er zal wel weer een addertje onder het gras zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach met voorvocht begint de voorpretquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ie al meteen begint te slispelen alvorens het voorspel daadwerkelijk kan beginnen
Je hoeft geen microscoop mee te nemen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je door de bomen het bos niet meer kan zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach, lekker glad is gewoon fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij neuken regelmatig natuurlijk.
Schaamluisik zeep die shit dagelijks in gek
Wat?quote:
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)quote:
Weer die masochistische inslag van je hè.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)
Jij knijpt zeker ook graag de puisten van je vriend uit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om die haren eruit te trekken met een pincet (srs)
Ik dacht het ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer die masochistische inslag van je hè.
Mij een beetje in die lijst zetten.quote:
Mijn associatie was raspgeluid, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik dacht het ookZiet er gewoon ranzig uit.
Ja. De voldoening die dat geeft.. Maar die haren eruit pincetten geeft echt nog veel meer voldoening.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij knijpt zeker ook graag de puisten van je vriend uit?
Ik ben onschuldig.quote:
Haterquote:
Hij heeft juist behoefte aan meer dan alleen lobi zo te zienquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen lobi voor mijn donkere vriend
Eten? Mag wel wat spek op die botten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft juist behoefte aan meer dan alleen lobi zo te zien
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten? Mag wel wat spek op die botten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |