Beste orgasmes van m'n leven, deze chick weet.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een pocket pussy!
[ afbeelding ]
helpen we haar toch een handjequote:
Sorry, de drang om het van de daken te schreeuwen was gewoon te groot.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dat geheim zouden houden!![]()
Hoetje.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
HAHAHAHAH! WAJO VET GRAPPIG JOAH. IK LACH ME 'N HOEDJE! HAHAHAA!
FOK!ersquote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef smitjew het volgende:
laten we een orgie houden is
(just saying)
Goed plan. Ik kom altijd af op gratis cola en bolognese chips. Die autiwijfjes, daar bedank ik voor.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef smitjew het volgende:
laten we een orgie houden is
(just saying)
En nu alweer een ander.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dat geheim zouden houden!![]()
Jij verspreid ze zeker inplaats van in één keer tegelijker tijdquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
FOK!ers![]()
Ranzig volk, don't think so.
Ben ik te goed voor entzetera.
Ik wacht nog steeds op jou en niemand anders.quote:
hoe nouw kneus? ik fap altijd met vasaline, dus die vasaline van mij is geen maagd meer, butjequote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schrijf dan iig m'n naam goed, kneus
idd ze flirte ook met mij en dacht oeh leuk, toen zag ik die post van haar naar jou, en nu ditquote:
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen zin om te lezen. Ben ik al voorbij gekomen?
Dan zal de ts je even moeten toevoegenquote:
Namen en rugnummersquote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
Als het op FOK! staat, is het de waarheid.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
spreken we af? Mits vrouw?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Maagd meldt zich [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wat als het een meisje is?quote:
Wat is deze? Mijn FOK!imagoquote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Niet maagden:
Juminelle
En ik niet. Derhalve goed topic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
slecht topic juist. Ik wordt hier voor maagd uitgemaakt.
Jij doet het er gewoon om klootzak.quote:
Niet dat ie geen gelijk heeft hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, heloef. Volgensmij is BrokenArrow gewoon zelf maagd
dit is waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
heloef en oxovo hebben het gedaan heb ik gehoord van een insider.
ik heb geneukt met ikbennieuwopfok en dimens.
gr.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mylifeisgrey die gaat toch elke dag naar de hoeren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:37 schreef El_Matador het volgende:
Benzin, mylifeisgrey, CherryLips en richard_prf missen in de maagdenlijst.
Een niet-maagdenlijst.
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.quote:
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.
Damn, wat een baas.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
gr.
Deze postquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:37 schreef El_Matador het volgende:
Benzin, mylifeisgrey, CherryLips en richard_prf missen in de maagdenlijst.
Een niet-maagdenlijst.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Wanneer word die fokking lijst eens bijgewerkt dan?
net nogquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even bijzetten ja, las net het topic.
Ik vrees pas bij het openen van het nieuwe topic. Kan je anders alvast een samenvattingslijstje maken Vaselientje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, zoveel users hier genoemd en staan er niet in.
Je staat erin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:25 schreef Fopje het volgende:
Ik ben niet maagd, ik heb sex gehad met vaseline.
Nee heb ik al gefixt.quote:
Same. Zelfs met mensen die het niet weten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook geen maagd, iedereen heeft seks gehad met mij![]()
Ria?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke, dus je heb me verwijderd, en gelijk weer in de zelfde lijst terug gezet. Goed bezigquote:
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Dit klopt, ik weet het nog goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerste kerstdag, 1961?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik weet het nog goed.
Ja, eigenlijk hebben ze zwart haar. Maar ze blonderen het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.
Kerstochtend.quote:
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
What thequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.
Sinaasappelsap druipt eraf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jou
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.quote:
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitsprakenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinaasappelsap druipt eraf bij jou
Dat klinkt niet goed mijn beste.quote:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspiltquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |