hoe nouw kneus? ik fap altijd met vasaline, dus die vasaline van mij is geen maagd meer, butjequote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schrijf dan iig m'n naam goed, kneus
idd ze flirte ook met mij en dacht oeh leuk, toen zag ik die post van haar naar jou, en nu ditquote:
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen zin om te lezen. Ben ik al voorbij gekomen?
Dan zal de ts je even moeten toevoegenquote:
Namen en rugnummersquote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
Als het op FOK! staat, is het de waarheid.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Half van de mensen op de niet-maagdenlijst behoren eigenlijk op de maagdenlijst.
spreken we af? Mits vrouw?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Maagd meldt zich [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wat als het een meisje is?quote:
Wat is deze? Mijn FOK!imagoquote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Niet maagden:
Juminelle
En ik niet. Derhalve goed topic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
slecht topic juist. Ik wordt hier voor maagd uitgemaakt.
Jij doet het er gewoon om klootzak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |