Nee heb ik al gefixt.quote:
Same. Zelfs met mensen die het niet weten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook geen maagd, iedereen heeft seks gehad met mij![]()
Ria?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke, dus je heb me verwijderd, en gelijk weer in de zelfde lijst terug gezet. Goed bezigquote:
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee Priscilla hier, die blonde stoot van de om de hoek.
Dit klopt, ik weet het nog goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerste kerstdag, 1961?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik weet het nog goed.
Ja, eigenlijk hebben ze zwart haar. Maar ze blonderen het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Priscilla's hebben geen blond haar. Allemaal zwart haar.
Kerstochtend.quote:
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
What thequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt mij vroeger gepest; ik mocht nooit in je broekje voor straf.
Sinaasappelsap druipt eraf bij jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry maar de maagdelijkheid druipt er vanaf bij jou
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.quote:
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitsprakenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinaasappelsap druipt eraf bij jou
Dat klinkt niet goed mijn beste.quote:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspiltquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja doe maar net of je het niet meer weet Priscilla, maar de herinneringen, aan de tissues die ik huilend in een hoekje volblafte iedere keer nadat je me peste, zijn na al die jaren nog steeds erg levendig.
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kwel die maagden nog wat meer gvd met je geile uitspraken
Deze post heeft mijn dag goed gemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Ja. Problem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al volle kaart bij de SOA bingo ofniet?
Och gut *verspilt*... laat me niet lachen zeg. Het zaad word weer net zo rap aangemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind het vooral treurig dat je zoveel zaadcellen hebt verspilt![]()
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?quote:
Nee.quote:
quote:
Kale poes hier, sorry.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mis schaamluis nog, ruilen tegen groenegnoe?
Vieze plekken valt mee. Mijn voorvocht is kristalhelder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je druipt voorvocht, vieze plekken in je onderbroek nu.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kale poes hier, sorry.
Voor groenegnoe moet je bij 2Nutz zijn geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |