Langer dan mij welquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben 1.81, lijkt me groot genoeg toch
Nee, een extra winkelwagen om je lid in te bewaren als je langs de schappen cruised.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 euro's? Wat voor pauperwijk woon jij dat de super entree vraagt?
Te klein.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben 1.81, lijkt me groot genoeg toch
Noem je mij nou verkapt een lul?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, een extra winkelwagen om je lid in te bewaren als je langs de schappen cruised.
Moeten meters zijn he...quote:
halloquote:
Je had zeker 'morning wood'?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ontmaagd door een bever, telt dat ook?
nee tenzij beverton.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ontmaagd door een bever, telt dat ook?
Ik gok zo dat CommisionarisMissionaris maagd is.quote:
Telt alleen als het een kloppende roede is, niet een stuk gereedschapquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik gok zo dat CommisionarisMissionaris maagd is.
En Quickie_Brat is ontmaagd door de eendenbek dus die mag in het niet-maagden lijstje.
Naja Garisson is er daarna ook ff overheen gegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Telt alleen als het een kloppende roede is, niet een stuk gereedschap
Wellicht een 'ontmaagd door objecten' subgroepje maken, ook zo fijn voor smegmanus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En Quickie_Brat is ontmaagd door de eendenbek dus die mag in het niet-maagden lijstje.
Ow, deed ie een rape condom inspectie voordat ie naar binnen ging?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja Garisson is er daarna ook ff overheen gegaan.
Goed idee. Juminelle door haar clitpiercing kan er dan ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht een 'ontmaagd door objecten' subgroepje maken, ook zo fijn voor smegmanus.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
leugens en laster. TR gemacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
Niet! Dat deed ie niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |