Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem namen dan voor die echte fittie
Hm, anticlimax.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.
Je vergeet ElmoFan.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.
WAT ?! Nu vind ik je niet meer een beetje knap maar kk lelijk en vervelend persoon ook nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kies Jajong als mijn tagpartner. Sorry Panzer.
We kunnen ze ook 4mans aanpakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.
Meteen verwijderen jongequote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.
Kennen wij elkaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar is het ook terecht?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik sta in de niet maagden lijst. Heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |