Maar je zegt net dat er geen aantrekkelijke FOK!kers zijn op een na en dat jij die in je bezit hebt. Is dat nou je vriendje of is dat een aantrekkelijke FOK!ker waar jij je naam op hebt geschreven?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh ja! Die bedoel ik. Ik heb met geen FOK!ker maar ik heb wel een vriendje.
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat er geen aantrekkelijke FOK!kers zijn op een na en dat jij die in je bezit hebt. Is dat nou je vriendje of is dat een aantrekkelijke FOK!ker waar jij je naam op hebt geschreven?
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?
En het is een FOK!ker?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?
Ik weet niet hoor, ontmaagding en alles, schijnt toch pijnlijk te zijjn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal. Je moet bij de lelijke meiden beginnen en eindigen bij de pareltjes zodat je er meer handigheid in krijgt. Zo komt die ontmaagding ook steeds dichterbij.
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.
Mijn Facebook status is in een relatie. En binnenkort staat er in een relatie met blabla.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.
Mijn huidige is geen FOK!ker. Je kunt bijvoorbeeld ook bezig zijn met meerdere mensen.quote:
Nee, ik kan niet e-hosselen.quote:
Haha dat bestaat echt.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen, hehe.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn huidige is geen FOK!ker. Je kunt bijvoorbeeld ook bezig zijn met meerdere mensen.
Kastanovaquote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wie heeft de meeste FOK!(st)ers ontmaagd?
Als je de taal van Facebook op Engels zet, dan wel ja. In het Nederlands staat er; "Het is ingewikkeld".quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.
heloefquote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wie heeft de meeste FOK!(st)ers ontmaagd?
Yüzü güzele 40 günde doyarsin, gönlü güzele 40 yilda doyamazsinquote:Op maandag 19 maart 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha dat bestaat echt.Ik heb hem nu op ingewikkeld gedaan.
Eigenlijk wel!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yüzü güzele 40 günde doyarsin, gönlü güzele 40 yilda doyamazsin
staan hier nog wat maagdtips?
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je de taal van Facebook op Engels zet, dan wel ja. In het Nederlands staat er; "Het is ingewikkeld".
Ik heb het net ingesteld. Feitelijk noem je mij nu een aandachtshoer maar dat ben ik niet. Soms is het simpelweg ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.
Lol, jij weet het niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!Weet jij wat daar staat? Zo ja, leg jij het eens uit op jouw manier.
Awww.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol, jij weet het niet?
Op een mooie gezicht ben je na 40 dagen uitgekeken, op een mooie hart ben je in geen 40 jaar uitgekeken.
Zoiets ongeveer
Ik weet het wel, anders staat het er toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol, jij weet het niet?
Op een mooie gezicht ben je na 40 dagen uitgekeken, op een mooie hart ben je in geen 40 jaar uitgekeken.
Zoiets ongeveer
Mja, sorryquote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb het net ingesteld. Feitelijk noem je mij nu een aandachtshoer maar dat ben ik niet. Soms is het simpelweg ingewikkeld.
En goed geïnterpreteerd?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het wel, anders staat het er toch niet.![]()
Ik kan volledig Turks. Ik was alleen benieuwd hoe jij het zou interpreteren mocht je Turks kunnen. Iedereen kijkt er vaak weer anders naar.
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, sorry![]()
Kom op man, zet um dan gewoon op onbekend of prive ofzo.
Heb je een relatie, gefeliciteerd.
Ben je gedumpt, jammer.
Maar het is ingewikkeld, mja wat moet ik daarmee?
Er zijn mensen die ik leuk, vind, maar ik ben vooralsnog wel beschikbaar?
Goed gedaan ja.quote:
Gewoon neuken en geen relatie. Dat vind ik minder ingewikkeld dan een relatie hebben, eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.
Dit is gewoon iedereens relatie in verloop van tijd hoor, dat het niet altijd soepel verloopt, met name wanneer tijd verstrijkt, maar goed, het is ingewikkeld zeg je.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon neuken en geen relatie. Dat vind ik minder ingewikkeld dan een relatie hebben, eigenlijk.
Vreemd, sterkte.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch sta ik op die lijst..
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
En ik sta er gewoon nog steeds niet in.
Kijk eens in de spiegel en laat jezelf behandelen, je bent niet goed wijs man.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.
Zeg dan dat hij zich niet zo als een bitch moet gedragen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.
Marokkanen mogen geen seks voor het huwelijk hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk kom ik heel maagdelijk over, Panzer.
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg dan dat hij zich niet zo als een bitch moet gedragen.
Soort zoekt soort gaat natuurlijk niet op? Hoe dan ook het ligt aan de man.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.
Altijd? Nee hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.
Dat sowieso ja, afschuiven die handel.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soort zoekt soort gaat natuurlijk niet op? Hoe dan ook het ligt aan de man.
Je bent gepikeerd dat je niet in de OP staat?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie dat ONZ ook al is vervallen in de kanker waar ik in KLB over spreek.
Gefrustreerde maagd alert (die ook nog eens vergeten werd).quote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindtquote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ziba = esper?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindt
Ik spreek in mijn OP in meervoud.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindt
Noem namen dan voor die echte fittiequote:Op maandag 19 maart 2012 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik spreek in mijn OP in meervoud.
Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem namen dan voor die echte fittie
Hm, anticlimax.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.
Je vergeet ElmoFan.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.
WAT ?! Nu vind ik je niet meer een beetje knap maar kk lelijk en vervelend persoon ook nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kies Jajong als mijn tagpartner. Sorry Panzer.
We kunnen ze ook 4mans aanpakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.
Meteen verwijderen jongequote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.
Kennen wij elkaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar is het ook terecht?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik sta in de niet maagden lijst. Heel goed.
Ja maar leer ons Silk kennenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie hebben allemaal een verkeerd beeld van mij, ik wil eerst trouwen.
Ik ken Silk niet. Leer mij Silk eens kennen?quote:
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs opquote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ken Silk niet. Leer mij Silk eens kennen?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs op
Precies zo ben ik ook aan mijn Fok!neuk gekomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs op
Patje wil eerst trouwen.quote:
Jup.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel eens iemand ten huwelijk gevraagd via FOK!?
HAH JA WAS LEUK ZOEEN DING VRAGEN IN EEN SPOILER HAHAquote:
Geweldigquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
HAHAHAquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAH JA WAS LEUK ZOEEN DING VRAGEN IN EEN SPOILER HAHA
SuperwormJim maagd noemen.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, waar is superwormjim?
Nee dankje.quote:
Origineel maar een beetje sneu ook wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
Ik zou het niet eens serieus nemenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Origineel maar een beetje sneu ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |