Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?quote:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.quote:
En toch ben je jaloersquote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef computerprobleem het volgende:
dikkebroekzak is ontmaagd door zijn vader xD
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toch ben je jaloers
Beter iets dan niets he!
ja man! *boksquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?
Nee die niet. Hoe kom je daarbij?quote:
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Dimens het volgende:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef computerprobleem het volgende:
O ja, volgens de FGD is die lijst verre van accuraat.
Dus beschouw dit topic maar als niet-bestaand.
Gr gr
Zoals ik eerder zei; dat lijstje is volgens de FGD verre van compleet. Dus het lijstje liegt wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard.quote:
Hij zei hetzelfde.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard..
De leden van de FGD zijn geheim. Ze zijn op onderzoek uit gegaan en het is gebleken dat de meesten niet-maagden nog steeds maagd zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?
Tsja, kweet ook niet waarom ik daar geplaatst benquote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is Sinos niet meer maagdelijk?
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; dat lijstje is volgens de FGD verre van compleet. Dus het lijstje liegt wel.
Ook uit de jaren '70. Staat ze in de OP?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja man! *boks
[..]
Nee die niet. Hoe kom je daarbij?
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.quote:
Nou, jij mag anders ook wel aanschuiven met je aanvallende posts waarin je je eigen onzekerheid verbergtquote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
Ik wil weten wiequote:
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daadquote:
Hoe maagdelijk moet jij dan wel niet zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
Je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik zelfs nog groen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De FGD heeft alle documenten.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Tja, ik wil ook wel eens wat.quote:
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.quote:Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Behalve Pussymeister.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Gemixte gevoelens?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Wat wil je dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja, ik wil ook wel eens wat..
[..]
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.
Dank je welquote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertjequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Onzekerheid? Waarover?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, jij mag anders ook wel aanschuiven met je aanvallende posts waarin je je eigen onzekerheid verbergt
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatiequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatie
[..]
Nee man, als je een maagd neemt juist.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Namen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En als ze begint te huilen kan je zeggen 'TS kan niet handele'
Dat huilen is normaal toch na sex?
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertje
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huilen tijdens de ejaculatie en daarna is normaal ja.
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongoolquote:Op maandag 19 maart 2012 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?
Haha, jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?
O.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongool
Ik zeg altijd: "zo. klaar."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Mensen die neuken sletten noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Hiephoi.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Meervoud? nerdnakkerquote:
De mensen in dit topic zijn wel een stel gruwelijke sletten bij elkaar ja. Dat vind ik leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die neuken sletten noemen
Preuts ben je
Ze bestaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef Triggershot het volgende:
Geloven dat er niet-maagden op fok zijn
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat er niet maagden in dit topic zijn dan.
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.
I had a good run.quote:
Hm, een nieuw woord. Ik verkies dit positief op te vatten, maar voor het geval ik dat mis heb: haha, jij bent jaloers.quote:
True, true.quote:
Garisson heeft wel goeie fucks gegeven blijkbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Dit topicWho gives a fuck? Haha snappie hem
Zo doe jij dat dus wanneer je weer aan het opscheppen bent bij je vrienden. Goede tactiek wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.
Dit moet ik even onthouden.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.
Ik heb geen vrienden, wel msn buddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo doe jij dat dus wanneer je weer aan het opscheppen bent bij je vrienden. Goede tactiek wel.
Ik dacht: oh fuck hier gaan wequote:Op maandag 19 maart 2012 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zult ook wel wtf gedacht hebben.
Jij hebt tenminste nog buddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, wel msn buddies.
Wie de fok ben jij kutnoob?
Genoeg FOK!kers die je van deze last af willen helpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
Rustig maar, ik ben ook nog maagd en ik deel de frustraties.
We kunnen wel vriendjes worden hoor...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog buddies.![]()
Rustig maar, ik ben ook nog maagd en ik deel de frustraties.
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We kunnen wel vriendjes worden hoor...
Ik heb een ultieme versierzin.
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers die je van deze last af willen helpen.
Fokkers? Bedoel je niet FOK!kers?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.
[..]
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Hm, een nieuw woord. Ik verkies dit positief op te vatten, maar voor het geval ik dat mis heb: haha, jij bent jaloers..
Keiharde blauwtje opgelopenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.
[..]
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.
En maak je daar al werk van?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.
Oh ja! Die bedoel ik. Ik heb met geen FOK!ker maar ik heb wel een vriendje.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Fokkers? Bedoel je niet FOK!kers?
[/SwJ]
Je hebt dus een relatie met een FOK!ker? Namen SVP anders geloven we dit natuurlijk nooit.
Namenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |