quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beter hoor, weekend overleeft!bedankt voor de kaart
Jij bent sws maagd. altijd stoer doen hier, dat zegt genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijnquote:
IK BEN GEEN MAAGD!!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijn
Niemandquote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
Alle FOK!stersquote:(Of zou willen doen)
A gentleman never tells.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
(Of zou willen doen)
Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?quote:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.quote:
En toch ben je jaloersquote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef computerprobleem het volgende:
dikkebroekzak is ontmaagd door zijn vader xD
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toch ben je jaloers
Beter iets dan niets he!
ja man! *boksquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?
Nee die niet. Hoe kom je daarbij?quote:
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Dimens het volgende:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef computerprobleem het volgende:
O ja, volgens de FGD is die lijst verre van accuraat.
Dus beschouw dit topic maar als niet-bestaand.
Gr gr
Zoals ik eerder zei; dat lijstje is volgens de FGD verre van compleet. Dus het lijstje liegt wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard.quote:
Hij zei hetzelfde.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard..
De leden van de FGD zijn geheim. Ze zijn op onderzoek uit gegaan en het is gebleken dat de meesten niet-maagden nog steeds maagd zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |