Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 04:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.
Ik moest ook lachen toen ik zag dat ik daarbij stond!quote:Op maandag 19 maart 2012 04:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.
De schaamte... Nog steeds....quote:Op maandag 19 maart 2012 04:48 schreef DrDentz het volgende:
Tong80 moet er ook bij trouwens, hij nam al onze moeders op Terschelling.
Ik ken fok niet. Wellicht bedoel je FOK!.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:45 schreef gogosweden het volgende:
Je bent de grootste maagd op fok vergeten
Haha wie?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:45 schreef gogosweden het volgende:
Je bent de grootste maagd op fok vergeten
ditquote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, waar is superwormjim?
wie?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, waar is superwormjim?
Die ene met de kop als een geïmplodeerde SOA en die 3-dagen krentenbaard.quote:
Hij hosselt meer smatjes met zijn waggie dan jij.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Z'n balletjes zijn niet eens ingedaald
trollquote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij hosselt meer smatjes met zijn waggie dan jij.
Ik ben leeuw. Hallo.quote:
Ik wil ook nog wel een keer seksen met Paul.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:17 schreef Beach het volgende:
Paul kan trouwens op het lijstje bij de niet maagden, hij en ik hebben een keer seks gehad.
Ik kreeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben leeuw. Hallo.
[..]
Ik wil ook nog wel een keer seksen met Paul.No hommo no hommo.
Hee ik ookquote:
Hier proberen van je maagdelijkheid af te komenquote:
Jij wil alleen gauw op lijstje 2 komen, daar laat ik me niet voor gebruiken.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij wil alleen gauw op lijstje 2 komen, daar laat ik me niet voor gebruiken.
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welk voordeel heb ik daaraan? Ik hoor al op lijstje 2.
Nerdsquote:Op maandag 19 maart 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.
Zeker weten dat je niet wil sexen?
serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Autisten, been there, done that.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.
Zeker weten dat je niet wil sexen?
Leeuwen zijn altijd van die onvervalste, hedonistische überbazen met autoriteit en een niet te stillen seksuele honger.quote:
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.quote:
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Schenkstroop is geen maagd meer, hij heeft een hoer aan lopen duwen
Tjah dat is zijn probleemquote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.
'Probleem' is wel een ladingdekkende beschrijving daarvan ja.quote:
Aan jouw sommige reacties te lezen bij bepaalde topics moet jij wel de über-maagd van Fok! zijn..quote:
Zijn onbeholpenheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Aha, wie zal het zeggen?quote:
Jij wil die tonijnsalade van haar wel een keer proeven? Schijnt best episch te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Nobel streven en goede keusquote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
ik vin het niet kunne dat jullie daar grappe over maken ik heb hier zelf voor gekozen dit is mijn weg en niemand kan mij van dit pad af praten
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef Cher- het volgende:
Er moet ook een middenweg zijn. Deels ontmaagd, deels maagd. Zet mij daar maar bij. Omdat ik graag in de uitzonderingspositie wordt gezet.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
Bedanktquote:
Zo'n kleine penis ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.
Laat me raden, hij heeft een micro penis, jij bent uitgelubberd of een combinatie van de 2quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef Cher- het volgende:
Wie zegt dat de tweede zin over jullie gaat. Niet te volgen dit.
"Gast, ben jij maagd?"quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens universele waarheid: mensen die zich druk maken over het maagdendom zijn het zelf nog.
Ik ben verreweg van uitgelubberd maar ben wel gewend geraakt aan grote penissen. Op den duur doet het je allemaal niks meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft een micro penis, jij bent uitgelubberd of een combinatie van de 2
beter hoor, weekend overleeft!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankthoe voel je je vandaag Pharkus?
Precies om dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?
Ben je nog ontmaagd dit weekend?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beter hoor, weekend overleeft!bedankt voor de kaart
Ben jij maagd, Id_do_her?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Gast, ben jij maagd?"
"ECHT NIET! HOE KOM JE DAARBIJ?"
Oja nu ik eraan denk, je bent zeker nog wel maagd in anale zin.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben verreweg van uitgelubberd maar ben wel gewend geraakt aan grote penissen. Op den duur doet het je allemaal niks meer.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beter hoor, weekend overleeft!bedankt voor de kaart
Jij bent sws maagd. altijd stoer doen hier, dat zegt genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijnquote:
IK BEN GEEN MAAGD!!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijn
Niemandquote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
Alle FOK!stersquote:(Of zou willen doen)
A gentleman never tells.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
(Of zou willen doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |