Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.quote:
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Schenkstroop is geen maagd meer, hij heeft een hoer aan lopen duwen
Tjah dat is zijn probleemquote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.
'Probleem' is wel een ladingdekkende beschrijving daarvan ja.quote:
Aan jouw sommige reacties te lezen bij bepaalde topics moet jij wel de über-maagd van Fok! zijn..quote:
Zijn onbeholpenheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Aha, wie zal het zeggen?quote:
Jij wil die tonijnsalade van haar wel een keer proeven? Schijnt best episch te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Nobel streven en goede keusquote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
ik vin het niet kunne dat jullie daar grappe over maken ik heb hier zelf voor gekozen dit is mijn weg en niemand kan mij van dit pad af praten
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef Cher- het volgende:
Er moet ook een middenweg zijn. Deels ontmaagd, deels maagd. Zet mij daar maar bij. Omdat ik graag in de uitzonderingspositie wordt gezet.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |