quote:Op maandag 19 maart 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En als ze begint te huilen kan je zeggen 'TS kan niet handele'
Dat huilen is normaal toch na sex?
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertje
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huilen tijdens de ejaculatie en daarna is normaal ja.
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongoolquote:Op maandag 19 maart 2012 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?
Haha, jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?
O.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongool
Ik zeg altijd: "zo. klaar."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Mensen die neuken sletten noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Hiephoi.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Meervoud? nerdnakkerquote:
De mensen in dit topic zijn wel een stel gruwelijke sletten bij elkaar ja. Dat vind ik leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die neuken sletten noemen
Preuts ben je
Ze bestaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef Triggershot het volgende:
Geloven dat er niet-maagden op fok zijn
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat er niet maagden in dit topic zijn dan.
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.
I had a good run.quote:
Hm, een nieuw woord. Ik verkies dit positief op te vatten, maar voor het geval ik dat mis heb: haha, jij bent jaloers.quote:
True, true.quote:
Garisson heeft wel goeie fucks gegeven blijkbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Dit topicWho gives a fuck? Haha snappie hem
Zo doe jij dat dus wanneer je weer aan het opscheppen bent bij je vrienden. Goede tactiek wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |