Ik wil weten wiequote:
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daadquote:
Hoe maagdelijk moet jij dan wel niet zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
Je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik zelfs nog groen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
De FGD heeft alle documenten.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Tja, ik wil ook wel eens wat.quote:
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.quote:Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Behalve Pussymeister.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Gemixte gevoelens?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Wat wil je dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja, ik wil ook wel eens wat..
[..]
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.
Dank je welquote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertjequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Onzekerheid? Waarover?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, jij mag anders ook wel aanschuiven met je aanvallende posts waarin je je eigen onzekerheid verbergt
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatiequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatie
[..]
Nee man, als je een maagd neemt juist.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Namen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |