quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!
Maar goed, goede echo gewenst, Bunny!
haha, ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
ja heb ik ook zin in! heb wat jurkjes die ik nog niet heb uitgerektquote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe ik heb 1 spijkerbroek waar ik zo'n beetje in woon. Die zit zo lekker, knelt helemaal nergens. De rest van de spijkerbroeken welow en 1 zo'n soort workerbroek die knelt ook niet, heerlijk. Maar ik kan eigenlijk niet wachten toch de temperatuur boven de 20 graden komt want dan trek ik ook de leggings uit de kast met een jurkje, alleen gok ik dat mijn megabuik niet meer in zo'n jurkje als de jouwe gaat passen tegen die tijd
ik gok dat ik op zoek moet naar maatje Olifant!
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
Whehe. Ja. Ik ga m'n benen op elkaar houden tot die koortslip weg is. Dus woensdag ga ik niet halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef Zolena het volgende:
Duim voor coco, hoop dat alles goed is,
Llm's (iedereen die zich zo voelt) hup tijd voor nieuwe beebs, behalve kuukske, die wacht nog maar even.
Regenboogje gefeliciteerd!
En mag ik ook in de op 5 oktober.
Ben nou mijn best aan het doen eten binnen te houden. Mèn wat naar zo op het werk, moet toch eten, anders blijf ik helemaal niet overeind...
Heb ik niet mee, thuis eet ik inderdaad yoghurt of zoiets. Morgen ook maar meenemen naar werk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Iets vloeibaars misschien? Of werkt dat juist averechts?
MvM kannetje!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Getverdemme moet ik alweer op de ambtenarenplee overgeven. Tot zo
Ben wel zenuwachtig, ze hebben nu pauze dus nog even wachten..brrquote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe gelijk heb je, gewoon weer bellen. Het is nu wel eens tijd voor duidelijkheid!
Nou ik kan echt niet wachten op die legging en wijde comfi dingen. Maar ja, op mn werk is dat ook weer niks, daar kan ik echt niet mee aankomen![]()
*Warning: moppermodus* Vind het ook eigenlijk niet zo leuk dat ik niet precies weet wanneer mijn verlof begint. Ik vond dat met dochter toen echt zo'n naartoe-leef-moment. Die laatste werkdag, heerlijk! Maar ja nu is dat onzeker, sowieso met 34 weken dat wel, maar het kan ook eerder worden.
Grr hadden ze hier in nl maar wat fijnere regels voor meerlingzwangerschappen, in de rest van de eu is dat wel even anders geregeld! *moppermodus uit*
haha, lief! Als ik het terug lees krijg ik het helemaal warm. Ga toch eens zitten mens.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, gewoon even. Ik word helemaal blij van je stukje.
Wat smeer je erop dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Zoe wat goed nieuws!!
Opnieuw wassen laat ik dan JD maar doen, het knaagt..
M'n moeder is onderweg met allerlei noodsmeersels.
Ja Oek, toch een wiegje. Helemaal heppie! Fijn dat het geregeld is met de tandarts
![]()
Sudocrem / zinkzalf. Dat schijnt te helpen bij de eerste tekenen om 't zsm uit te drogen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat smeer je erop dan?
Want alle apotheken zeggen mij dat er niks op mag (vorige keer had ik de eerste 3 maanden zowat continue een koortslip en ben toen ook bij meerdere apotheken geweest). Dus ben benieuwd naar.t wondermiddel
Daar ben ik al immuun voor inmiddelsquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef covie het volgende:
Ik weet dat er voor een koortslip zo'n heeeeeeeeeeel klein tubbetje is, en als je dat erop doet is het morgen of overmorgen weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Jeetje, nog 4 dagen onduidelijkheid. Ik hoop natuurlijk dat het de moeite waard is en er tegen die tijd tóch een klein wonder met kloppend hartje te zien is... of dat het anders maar snel los mag barstenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een update (en crosspost van t tweede streepje).
Vrijdagochtend had ik bloed, krampen en rugpijn. Sinds die ochtend nergens meer last van (behalve mijn rotsvaste overtuiging dat het mis is). Net het zhuis gebeld om te kijken of ik op korte termijn terecht kon voor echo (en om te bespreken wat de mogelijkheden zijn als de miskraam niet op gang komt).
[..]
Och, wat engquote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Ik was lichtelijk in paniek afgelopen weekend. Na een nachtelijke stoeipartij met manlief (ja sorry) had ik behoorlijk bloedverlies. En hoewel ik zeker wist dat het van een wondje moest zijn (het is daar binnen immer allemaal extra doorbloed) trok ik de combinatie bloed en zwanger zijn erg slecht. Gelukkig stopte het snel weer, maar mán wat kan ik daar slecht tegen!
Gelukkig volgende week weer een echo..
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenAiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenJe bent niet de enige die dat heeft (gehad). Daarom zit ik m ook zo te knijpen nu. Als het nu 'overslaat' .. Amai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Zitten/liggen/staan/stukkie lopen/hangen. Wat op dat moment het beste voeltquote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Asy, als je niet zo lang kan zitten hoe breng je dan je dag door? Vooral liggend?
Die cms he? dat is iets waar ik me stiekem op verheug. dat je bij je tweede al wat ontsluiting kan hebben waar je niet iets bijzonders van hebt gemerkt.
Laat ik me daar maar niet teveel op verheugen trouwens, zul je altijd zien!
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai.
Zoek maar eens op hidradenitis... Er is iets aan te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe fijn dat je contract verlengd wordt
Twinkle, goed te horen dat het dus allemaal wel losloopt op je werk, komt goed!
OekeScheur jij effe Amsterdam door?
![]()
En waarom heeft niemand me eerder verteld dat de tweede 4 dagen eerder komt dan de eerste? Dan kan ik zeker in de afwachtmodus, vooral ook omdat nummer 1 niet spontaan kwam natuurlijk wie weet wanneer Willem gekomen was zonder ingrijpen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef oeke het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe deze eruit gaat zien.
Bij Ko ben ik nog steeds verbaasd dat hij blond is met blauwe ogen.
Vanaf jongs af aan wist ik zeker dat een kind van mij donkerbruine ogen zou hebben. Dat op zijn minst. Die zijn immers 'sterker' dan blauwe. Maar nee hoor...
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Mangostine het volgende:
Beide heel donkere krullen, dus dat is volgens mij wel een zekere factor, maar de rest...
Nee!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoor
Hier ookquote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dan ruil ik hem om hoor!![]()
Lijkt me echt heel sterk, mijn en zijn beide ouders zijn ook donker... hooguit wat rood aan zijn kant wat er doorheen zou kunnen schemeren.
Mijn man wil nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en seks heb k na dit weekend afgezworen...niet eens wegens bloedingen, maar beetje vaag iets. Beetje lastig te omschrijven
Als k over tijd loop mag ie wel weervorige keer was er.binnen 12 uur resultaat
Wij ook niet hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef Skoap het volgende:
ik heb sinds ik zwanger ben nog geen zin gehad in sexben gewoon te moe...
Mijn man doet er gelukkig helemaal niet moeilijk over. Maar ik vind het wel wat sneu voor hem. We liggen wel heerlijk tegen elkaar aan en zo, maar daar blijft het dan ook bij
*check*quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef Asyniur het volgende:
voor alle goede controles!
[..]
Mijn man wil niet
Ik heb vrijdag nog heel stoer tegen een vriendin lopen verkondigen dat ik nauwelijks misselijk was geweest, daar wordt ik sindsdien voor gestraftquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Getverdemme moet ik alweer op de ambtenarenplee overgeven. Tot zo
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef flugeltje het volgende:
De minimagnums zijn in de aanbieding bij de jumbo
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!
Martijn heeft de aanbieding voor me gekocht... En dropjes en fruitella...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!
Oeh, wat een goed idee van jou. Ik heb ze nog in de vriezerquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef flugeltje het volgende:
De minimagnums zijn in de aanbieding bij de jumbo
Ik kan geen mooie foto maken met m'n Iphonequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig tochWij zijn in ieder geval verliefd
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Haha, dat kan ik al heeeeeel lang niet meer!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef Enfermera het volgende:
On a side note: ik kan mijn buik niet meer inhouden![]()
![]()
![]()
Ja en dat heb ik heel lang geverfd. Hoe dom kun je zijn. Maar ik probeer het nu beetje bij beetje terug te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef Zoë23 het volgende:
Clauwheee
Kastanjerood haar klinkt erg mooi
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan geen mooie foto maken met m'n IphoneMaar toch een poging
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig tochWij zijn in ieder geval verliefd
![]()
![]()
![]()
Cuuuuuute!!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan geen mooie foto maken met m'n IphoneMaar toch een poging
:
Och kiek nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig tochWij zijn in ieder geval verliefd
![]()
En die hartkleppen ook zo mooi in beeld
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Whahaquote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik al heeeeeel lang niet meer!
Lekker ijs en snoep en alles! Ik zit aan een alcoholvrij witbiertje. Helaas niks te snoepen in huis, geloof ik. Kan vast wel wat vinden zo. Stukkie kaas ofzo.
Fluugs, je zou het bijna denken he? Vannacht bevallen.
Ik moet zeggen dat ik me ook een stuk beter voel dan vanochtend. Mede dankzij jullie!
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoek maar eens op hidradenitis... Er is iets aan te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is en blijft lastig die vervelende en genante kwaaltjes... hier een verslappende blaasspieren geen bekkenbodemoefening die daar nog wat aan doet
, het is niet dat ik de heule dag in m'n broek plas... maar bij een hoestbui... sugt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Ik wist dat er iemand was die het ook had bij dr bevalling. Dat zul jij geweest zijn denk ik. Ik heb inmiddels gezinkzalft en voor de nacht een Compeed ding erop geplakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef Susie het volgende:
Kuukske; je zou anders die plakdingen van Compeed moeten proberen, dan kan je in ieder geval niets besmetten! En als het weer wat droog is, bepanthen erop, is het snel weer netjes (tip van mijn kraamhulp, ik had dus een megaplek op mijn neus![]()
tijdens mijn bevalling).
Ik zal kijken of ik vandaag iets voor je kan doen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Hebben we nog verse beebs vannacht??*hoopvol kijkt*
Idem. Hopelijk went onze poes snel aan alleen zijn, want dit is niet meer leuk. Tussen ca. 12 en 5 hebben we kunnen slapen...quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan merken dat er weer slecht geslapen is, erg scherp zijn jullie in elk geval niet...
Ik zit met elk denkbaar lichaamsdeel gekruist in de hoop dat het doorzet, maar in elk geval sinds het opstaan serieus gerommel hier. Het lukt me zelfs niet goed om geduldig te zijn tegen Willem...quote:
Ik hoop het zo erg voor je!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit met elk denkbaar lichaamsdeel gekruist in de hoop dat het doorzet, maar in elk geval sinds het opstaan serieus gerommel hier. Het lukt me zelfs niet goed om geduldig te zijn tegen Willem...
Ergo: ik zal kijken of ik vandaag iets voor jullie (en mezelf natuurlijk) kan doen...
Oh neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef flugeltje het volgende:
En dan mogen jullie nu raden wie ik niet kan bereiken
Ik moest lachen, sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef flugeltje het volgende:
ohh nee!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef flugeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Ga ff douchen!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit met elk denkbaar lichaamsdeel gekruist in de hoop dat het doorzet, maar in elk geval sinds het opstaan serieus gerommel hier. Het lukt me zelfs niet goed om geduldig te zijn tegen Willem...
Ergo: ik zal kijken of ik vandaag iets voor jullie (en mezelf natuurlijk) kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
Met je benen gekruist kan Pietertje er zéker niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien houdt hij van een uitdagingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met je benen gekruist kan Pietertje er zéker niet uit.
Maar ik help het je hopen, succes!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja ik heb alleen een ingeleide bevalling ook als referentiemaar muppet werd eerst juist flink druk! Door al het gerommel en ging een beetje protesteren
volgens mij werd die pas een beetje rustig tegen het einde, maar door de Remifentanil heb ik daar niet zoveel herinneringen meer van
![]()
Heb je al gedouched??
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Warm douchen gaat effe niet dames, ik zit met de kleine man thuis... Die kan ik niet zo goed meer handelen met m'n dikke buik onder de douche.... (en dan staat ie ook nog eens bijna droog als ie strategisch gaat staan)
Ik geloof dat dat het moment is waar ik deze zwangerschap het meest tegenop zie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef mignonne het volgende:
en daarna, waarom wilde ik nou zo graag een tweeheedeeee
Dat heb ik tijdens de zwangerschap ook al vaak genoeg gedachtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef mignonne het volgende:
Oudste heb ik niet meer gevoeld op moment dat t begonnen was; jongste wel, niet te zuunig![]()
no worries, je denkt straks vanzelf wel oh crap ja, zo voelde het![]()
![]()
en daarna, waarom wilde ik nou zo graag een tweeheedeeee
Spannend!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Grinnik, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef flugeltje het volgende:
(en dan staat ie ook nog eens bijna droog als ie strategisch gaat staan)
hmmmm dit was de directe facebook link... Wat doe ik verkeerd? Zit op de ipad trouwens, wellicht heeft het daarmee te maken...quote:Fijn dat je een goede echo hebt gehad Bunny! De foto kan ik alleen niet zien.
Eej, ik moest een kind naar school brengen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan merken dat er weer slecht geslapen is, erg scherp zijn jullie in elk geval niet...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
Auw, wist niet dat een kaakholteontsteking zo'n pijn kon doen.
Mag ik eventjes huilen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
Bunny, wat fijn! En mooie foto
Auw, wist niet dat een kaakholteontsteking zo'n pijn kon doen.
Mag ik eventjes huilen?
Irritant hè?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is online winkelen zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is online winkelen zo makkelijk.
Nou als dit gewoon al een paar cm veroorzaakt zou het helemaal mooi zijn natuurlijk!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef flugeltje het volgende:
F5 is (nog) niet nodig hoor. Zo heftig is het nou ook weer niet, het rommelt gewoon serieus, maar ik durf er echt geen geld op te zetten dat het doorzet....
Als je iets zoekt bij Hema en ze hebben het niet, dan was je te laat voor the wrath of Kuuksquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Irritant hè?en ik zit nog wel even 'thuis' dus ik vrees hier het ergste *creditcard en al doorknipt*
Inderdaad Fluug! Die heb je dan maar mooi te pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:00 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nou als dit gewoon al een paar cm veroorzaakt zou het helemaal mooi zijn natuurlijk!!
Tijd dus om zowel Doortje als Willem te lozenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef flugeltje het volgende:
F5 is (nog) niet nodig hoor. Zo heftig is het nou ook weer niet, het rommelt gewoon serieus, maar ik durf er echt geen geld op te zetten dat het doorzet....
edit: Sterker nog, hoe drukker en baldadiger Willem en Doortje worden hoe meer de activiteit bij mij afneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, beterschap!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef flugeltje het volgende:
Stoom afblazen....Klinkt toch alsof het sowieso wel fijn is om even alleen te zijn. Als dat niet al te moeilijk te regelen is zou ik dat gewoon doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:25 schreef Marrije het volgende:
Coco, ik heb de foto's niet geplaatst, maar bij deze:
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Kijk nou wat een beetje verf* kan doen! Zo ziet het er écht heel erg lief uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, beterschap!
Volgens mij hebben jullie dezelfde vloer als wij overigens. Althans, qua kleur lijkt het er heel erg op
* al is het waarschijnlijk een hele berg werk met opschuren enzo.
Ben er ook helemaal happy mee. Wilde eerst zilver met fuchsia of licht roze. Maar dat wasleuk op een eigen kamertje. Ons bed is ebben, dus vond ik het eigenlijk wel zo mooi als het wiegje dezelfde kleur heeft. Tis toch alleen voor bij ons op de kamer. En ebben staat ook mooi met een fuchsia deken.quote:
Ik vind het dekentje ook echt heel cutequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben er ook helemaal happy mee. Wilde eerst zilver met fuchsia of licht roze. Maar dat wasleuk op een eigen kamertje. Ons bed is ebben, dus vond ik het eigenlijk wel zo mooi als het wiegje dezelfde kleur heeft. Tis toch alleen voor bij ons op de kamer. En ebben staat ook mooi met een fuchsia deken.
Thanks! Zelf geschuurdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk nou wat een beetje verf* kan doen! Zo ziet het er écht heel erg lief uit
Volgens mij hebben jullie dezelfde vloer als wij overigens. Althans, qua kleur lijkt het er heel erg op
* al is het waarschijnlijk een hele berg werk met opschuren enzo.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:25 schreef Marrije het volgende:
Coco, ik heb de foto's niet geplaatst, maar bij deze:
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Mooi geworden zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, beterschap!
Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen
. Be careful what you wish for enzo..
Coco. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!
Flugel, gewoon lekker wegbrengen als het kan. Rust is sowieso fijn als je rommelt, of het nou doorzet of niet
.
Asy, beterschap! Klinkt heel pijnlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen
Coco. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!
Nog veilig en wel weggepropt onder een compeed-patch. Hij jeukt wel een bietje. Kan alleen niet echt beoordelen of het nou al minder is geworden.quote:
Wij hebben toen ook twee of drie maandjes niet geklust. Gewoon even helemaal geen gedoe, dat was fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef Fieder het volgende:
Hi dames ik lees nog steeds mee hoor! Heb helaas alleen geen eigen bijdrage te leveren...
Mijlpalen en prachtige echo's
FluugEen prachtige dag, het ruikt heerlijk naar lente buiten! Hoop voor je dat het doorzet!
Coco ik duim nog steeds hoor! Het klinkt positief, maar snap dat je niet teveel wilt hopen.![]()
Ik word maandag gecuretteerd. Dan maar eens kijken wanneer ik weer actief wil gaan klussen. Even bijkomen lijkt me wijs...
Wat fijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind t wel lastig want ja ik zit toch thuis.. Maar krijg er wel stress van merk ik
Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu
kutzooi....
/frustratie
Ben echt te opgefokt nu... Martijn komt bij gods gratie vanmiddag wel naar huis, dus wie weet kan ik dan nog wat rust pakken...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef Frups het volgende:
[..]
Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!
zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu
kutzooi....
/frustratie
Nou, een en al zenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet.
Fijn van die vergunning! Dakkapel is niceDat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog
En babykamer-bouwspullen
Van Asten in Tilburg. Goedkoopste die ze haddenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Marrije het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
Verbazingwekkend hè? De overburen hebben het hier ook laatst laten doen. Binnen twee dagen zijn ze weer weg die bouwlui.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:
Wat een prachtige datum Phaidra![]()
Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
Ja, in principe wordt 'ie kant en klaar geleverd en in 1 dag op je dak gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:
Wat een prachtige datum Phaidra![]()
Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
Eigenwijze drollenkop! Had vanmorgen meteen wat geregeld voor Door en Willem! Al zet het dan niet door, dan heb je wel even ruimte voor jezelf om te doen wat je wilt.... Logisch dat je nu even 'onploft' om misschien wel niks.....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het dames, maar de stress komt door m'n oren naar buiten. Vanochtend nog zo lekker zen, maar daar is niets van over nu... Meestal ben ik niet zo'n stresskip hoor, maar ik voel aan alles dat ik even in m'n coconnetje wil duiken en ik wordt er steeds bruut uitgehaald. Geen wonder dat m'n lichaam dan op slot springt... Zeker als Tijn ook nog eens zo lekker vol onbegrip is. (en ik daar natuurlijk gezien de omstandigheden zo gevoelig op reageer)
Enfin; hij komt zodra hij kan naar huis en dan duik ik m'n coconnetje in met de hoop dat het weer begint. En anders inderdaad even voor wat rust, het giert door m'n lichaam en dat werkt gewoon niet goed.
Eten had gekund, maar was ik natuurlijk vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Thistleweed het volgende:
Mango, wat een ellende is dat zeg, zeker als je niet even weg kan, pff. Mag je tijdens zo'n vergadering wel eten? Dat helpt idd vaak wel tegen de misselijkheid. Misschien stiekem wat nootjes in de zak stoppen om op te knabbelen als je je niet lekker voelt?
(ik geloof dat nootjes mijn oplossing is voor alles vandaag)
Geeft nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef flugeltje het volgende:
Wat een dag, wat een dag... Valt net ook nog eens de zoveelste bekeuring deze maand van Tijn binnen. Alles bij elkaar al wel zo'n 500 euro over de afgelopen 2 maanden... Had wel een betere besteding voor dat geld geweten
Sorry, dames voor m'n gezeur; Ik heb geloof ik echt m'n dag niet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb in de afgelopen dagen na het eten zo'n 3 x aan mn man gevraagd of ie thee wilde, waarop na een bevestigend antwoord na een half uur werd gevraagd waar ik de thee neer had gezet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
Dit ja. Dat je zelf iemand hebt uitgenodigd en dan echt moeten graven wat er ook weer was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
Nee, je bent gewoon vergeten dat je vergeetachtig bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik nou roep dat ik nog helemaal geen last heb van vergeetachtigheid, zou dat dan ook ineens toeslaan?
Fluugs, zeur zen jij er maar lekker op los(en ¤500 in een paar maanden is wel heel veel
)
Idd mango:)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens Loodje, lijkt erop dat aan de andere kant bij dat bureau ook een zwangere zit die de cv's selecteert
Dat klinkt goed, pootjes omhoog en RELAX!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:41 schreef flugeltje het volgende:
Nee Sorbo, helaas... Dank voor het aanbodMaar komt goed! Draak nummer 1 heb ik net in bed gekieperd, draak nummer 2 is buiten aan het spelen en die valt vermoedelijk zo ook wel in de zon in slaap. Zelf duik ik nu onder m'n dekentje op de bank voor een dutje. Als ik wakker word zal Tijn inmiddels wel gearriveerd zijn en dan draag ik alles aan hem over en ga ik languit in bad liggen.
Of het nu wel/niet doorzet vandaag maakt nu niet meer uit, ik moet effe terug in de zen-stand...
Leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef oeke het volgende:
Och Fluugs, wat vervelend nou.
Doe maar lekker even op bed liggen, wie weet zet het toch door.
Marrije, wat een lief wiegje! Heel leuk dat ebben.
Leuk Sorboo, klein kamertje bij de vk? Wij hebben best een grote spreekkamer. Met een poppenhuis waar Ko elke keer als hij mee is alle meubels uithaalt om ze op tafel neer te leggen.
Zo, we zijn eruit!
Een hele leuke naam die volgens mij echt niemand gaat verwachten.
En een rijtje van 4 opties voor de tweede naam. Maar die laten we lekker afhangen van het kindje.
Gossie wat is dat toch een belangrijke beslissing.
Ik moet er trouwens nog wel even aan wennen. Maar dat moest ik aan Kobus volgens mij ook nog een jaar.
Haha, ja dat had ik ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:
Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
Ik had dat ook in het begin, maar aangezien ze toen nog niet geboren was, maakte dat niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd!
Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
Ow zie je .. dacht al dat de verloskundige een fout had gemaakt, niet dusquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef Kursor het volgende:
Mij een beetje lekker maken met al die lekkere dingen. Dat wil er echt allemaal niet in hoor...pas ziek geweest.
Morgen intake bij de verloskundige; waarschijnlijk alleen wat formaliteiten en mogelijk ook ervaring van de vorige keer (aan de ene kant wil ik er echt niet aan denken en van de andere kant kan ik er maar beter op tijd mee beginnen zodat ik heel goed duidelijk kan maken wat ik wel/niet wil). Verder gelijk een punt in te brengen...collega, waar ik weinig mee samenwerk gelukkig, blijkt kinkhoest te hebben (...of ze contact heeft met zwangeren; ja, maar dat weet ze zelf niet).
@twinkle: goed dat je zo op tijd naar bed gaat, ik ga je voorbeeld volgen na m'n kop thee. Wil je nog wel even wijzen op een reken/telfoutje... denk dat je nu bijna 8 weken bent ipv 9; zelf ben ik twee dagen na jou uitgerekend vooralsnog en ik verbaasde me over jouw termijn.
Dat had ik gisteren ook...op een heel klein waakvlammetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Thistleweed het volgende:
oei Labelloo, dat zijn enge dingen, net als het fornuis aan laten staan, wat mij regelmatig overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |