Vlug zo een plakkerd ding er over heen!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
NOES. Een koortslip op komst. HALLO TIMING.. Verdorie dat heb ik weer. Kan wel janken.
Nou that's it. Jongetje moet nog een ruime week blijven zitten.
heb hier ook goede ervaringen over gelezen:quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
NOES. Een koortslip op komst. HALLO TIMING.. Verdorie dat heb ik weer. Kan wel janken.
Shit, ik was al blij dat die van Tijn inmiddels ingedroogd is... Dat is kut meis...quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Check. De vorige keer hielpen die als een malle trouwens. Ik hoop dat het nu weer zo snel helpt.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlug zo een plakkerd ding er over heen!
Dit dus, maar dan met mijn Huubke!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:07 schreef flugeltje het volgende:
Pietje ligt trouwens wel echt heel erg zwaar op m'n bekkenbodem hoor. Heb af en toe echt het idee dat ie er elk moment uit kan vallen... (was 't maar waar)
Halleluja, compleet gemist die foto. Tof!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:13 schreef Regenboogjes het volgende:
Vandaag dan mijn NOD en natuurlijk nog een keer getest. 't ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
De achterste is van afgelopen woensdag en degene die het meest vooraan ligt is van vandaag.![]()
![]()
![]()
Je kunt het altijd even melden natuurlijk. Voor nu is het niet heel erg, maar als je bevallen bent weer wel. Is wel goed als ze er rekening mee kunnen houden...quote:Op maandag 19 maart 2012 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Is het zinvol om het even te melden bij de vk? Die koortslip?
Ik lees kei enge verhalen over geboortekanalen en infecties. (Google moet geblokkeerd worden voor zwangere vrouwen).
Zet het vooral wél op het kaartje als je het zo wilt, dan weten mensen het tevoren... Je hebt er altijd types bij die blijven 'plakken'quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef covie het volgende:
Zo regenboogjes gefeliciteerd![]()
Leuk zo'n hele rij achter elkaar
![]()
@bijtje, denk niet dat we op het kaartje zetten na half 8 geen bezoek, maar wil het wel proberen zoveel mogelijk aan te houden.
Als het goed is slaapt de kleine dan toch, dus ze zullen er niks aan hebben ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |