zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu
kutzooi....
/frustratie
Nou, een en al zenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet.
Fijn van die vergunning! Dakkapel is niceDat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog
En babykamer-bouwspullen
Van Asten in Tilburg. Goedkoopste die ze haddenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Marrije het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
Verbazingwekkend hè? De overburen hebben het hier ook laatst laten doen. Binnen twee dagen zijn ze weer weg die bouwlui.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:
Wat een prachtige datum Phaidra![]()
Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
Ja, in principe wordt 'ie kant en klaar geleverd en in 1 dag op je dak gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:
Wat een prachtige datum Phaidra![]()
Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
Eigenwijze drollenkop! Had vanmorgen meteen wat geregeld voor Door en Willem! Al zet het dan niet door, dan heb je wel even ruimte voor jezelf om te doen wat je wilt.... Logisch dat je nu even 'onploft' om misschien wel niks.....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het dames, maar de stress komt door m'n oren naar buiten. Vanochtend nog zo lekker zen, maar daar is niets van over nu... Meestal ben ik niet zo'n stresskip hoor, maar ik voel aan alles dat ik even in m'n coconnetje wil duiken en ik wordt er steeds bruut uitgehaald. Geen wonder dat m'n lichaam dan op slot springt... Zeker als Tijn ook nog eens zo lekker vol onbegrip is. (en ik daar natuurlijk gezien de omstandigheden zo gevoelig op reageer)
Enfin; hij komt zodra hij kan naar huis en dan duik ik m'n coconnetje in met de hoop dat het weer begint. En anders inderdaad even voor wat rust, het giert door m'n lichaam en dat werkt gewoon niet goed.
Eten had gekund, maar was ik natuurlijk vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Thistleweed het volgende:
Mango, wat een ellende is dat zeg, zeker als je niet even weg kan, pff. Mag je tijdens zo'n vergadering wel eten? Dat helpt idd vaak wel tegen de misselijkheid. Misschien stiekem wat nootjes in de zak stoppen om op te knabbelen als je je niet lekker voelt?
(ik geloof dat nootjes mijn oplossing is voor alles vandaag)
Geeft nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef flugeltje het volgende:
Wat een dag, wat een dag... Valt net ook nog eens de zoveelste bekeuring deze maand van Tijn binnen. Alles bij elkaar al wel zo'n 500 euro over de afgelopen 2 maanden... Had wel een betere besteding voor dat geld geweten
Sorry, dames voor m'n gezeur; Ik heb geloof ik echt m'n dag niet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb in de afgelopen dagen na het eten zo'n 3 x aan mn man gevraagd of ie thee wilde, waarop na een bevestigend antwoord na een half uur werd gevraagd waar ik de thee neer had gezet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
Dit ja. Dat je zelf iemand hebt uitgenodigd en dan echt moeten graven wat er ook weer was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |