abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109306387
Logisch! Zou er ook niet bepaald vrolijk van worden! Lekker dat je lief naar huis komt,mss kun je idd een tukkie doen of lekker relaxen in de zon!
pi_109306399
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu -O-

kutzooi....

/frustratie
zeker?

Niet zo stressen fluugs! ;( Het komt wel goed :*
Dat klote kraantje is ook niet het einde van de wereld hoor ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:04:34 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_109306426
Och Fluugs, regel dat je manneke en je pup lekker weg kunnen vanmiddag en neem wat rust. Wie weet komt het gewoon weer lekker terug. Adem in, adem uit...komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:22 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109306621
Ik weet het dames, maar de stress komt door m'n oren naar buiten. Vanochtend nog zo lekker zen, maar daar is niets van over nu... Meestal ben ik niet zo'n stresskip hoor, maar ik voel aan alles dat ik even in m'n coconnetje wil duiken en ik wordt er steeds bruut uitgehaald. Geen wonder dat m'n lichaam dan op slot springt... Zeker als Tijn ook nog eens zo lekker vol onbegrip is. (en ik daar natuurlijk gezien de omstandigheden zo gevoelig op reageer)

Enfin; hij komt zodra hij kan naar huis en dan duik ik m'n coconnetje in met de hoop dat het weer begint. En anders inderdaad even voor wat rust, het giert door m'n lichaam en dat werkt gewoon niet goed.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:51 #245
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109306634
Goedemorgen dames, hoe gaat het hier?
Zoals jullie weten ben ik hier af en toe, maar onverwachts kwam er een leuke opdracht waardoor ik even helemaal van de aardbodem verdwenen was. Ik ga weer even bijlezen, 925 alweer LOL.
Be dance |Be real| Be You
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:18:33 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109306757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef Loodje het volgende:
Goedemorgen dames, hoe gaat het hier?

Nou, een en al zen :+

Hoop dat ie snel naar huis kan komen Fluug.
Misschien toch je moeder langs laten komen en de tuin in?
pi_109306816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet. :+

Fijn van die vergunning! Dakkapel is nice O+ Dat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog :P En babykamer-bouwspullen O+
Snap ik :*.

Krijg net een telefoontje: 24 mei wordt 'ie geplaatst *O*. Hebben we 4 weken om de rest af te maken, moet lukken toch? 24 mei is ook mijn laatste werkdag, kan ik de dag erna direct aan de klus :+. Eén tip, mochten jullie ook een dakkapel willen: reken op minstens een half jaar voor offerte, vergunning aanvragen en plaatsing. Scheelt een hoop gedoe...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109306843
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Marrije het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
Van Asten in Tilburg. Goedkoopste die ze hadden :@. Maar toch heel schattig.

Fluugbeeb :*.

Bedankt voor de tip Phaidra :D. Wij willen over een paar jaar ook wel zo'n dakkapel. Bij een tweede kindje moeten we toch de studeerkamer naar zolder verhuizen namelijk :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:24 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109306895
Fluugs :*
Hopelijk zet het toch door als je vanmiddag wat rust krijgt.

Ik heb Midas een heel groot deel van de bevalling gewoon gevoeld. Die schijven van de ctg vond ie niet zo leuk.
pi_109306922
Wat een prachtige datum Phaidra O+

Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
pi_109306991
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:

Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
Verbazingwekkend hè? De overburen hebben het hier ook laatst laten doen. Binnen twee dagen zijn ze weer weg die bouwlui.
Al weet ik niet hoe veel er dan binnen nog moet gebeuren :+.
pi_109307034
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:24 schreef covie het volgende:

Ja, in principe wordt 'ie kant en klaar geleverd en in 1 dag op je dak gezet :D. We hebben al een plan de campagne (moet nog even met schoonvader de klusser besproken worden), zodat we een groot deel voor die tijd al af kunnen hebben. We gaan bijvoorbeeld niet met gipsplaten en stucen aan de gang (dat moet zo lang drogen en nog nabewerkt enzo), maar met kant-en-klare wand- en plafondplaten. Misschien is het resultaat iets minder mooi, maar dat heb ik er wel voor over :).

Kuuks, van binnen zou het er ongeveer zo uit moeten zien:

Fluugs :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:29:50 #253
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109307103
Gelukkig Marrije

Sterkte Fluug, hoop dat je snel wat rust kunt nemen/vinden.
pi_109307618
Fluugs :*
Vervelend dat het net nu zo moet gaan! Hoop dat je vanmiddag nog even rust kan vinden. En dan keihard gaat werpen!

Asy, heb je iets tegen de pijn?

Coco, je kunt alleen maar afwachten denk ik... erom stressen heeft toch geen zin. :*
Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoor! Hoe voel je je verder?

Buhh, sta ik hier vanochtend bij een staand overleg ineens kotsmisselijk te wezen. Het zweet brak me uit. Besloten overleg, dus de afspraak is om de ruimte niet tussentijds te verlaten (maar dan zou ik mezelf ook te verdacht maken). Ben uiteindelijk maar tegen een tafel gaan 'leunen', zo half zittend. Het liefst was ik er even op gaan liggen :@ Wat kan een uur dan lang duren!

Nu net een banaan en een sultana op, voel ik me echt weer een beetje mens worden. Hè hè.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:49:23 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109307741
Wat een dag, wat een dag... Valt net ook nog eens de zoveelste bekeuring deze maand van Tijn binnen. Alles bij elkaar al wel zo'n 500 euro over de afgelopen 2 maanden... Had wel een betere besteding voor dat geld geweten :{

Sorry, dames voor m'n gezeur; Ik heb geloof ik echt m'n dag niet :')
pi_109307744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het dames, maar de stress komt door m'n oren naar buiten. Vanochtend nog zo lekker zen, maar daar is niets van over nu... Meestal ben ik niet zo'n stresskip hoor, maar ik voel aan alles dat ik even in m'n coconnetje wil duiken en ik wordt er steeds bruut uitgehaald. Geen wonder dat m'n lichaam dan op slot springt... Zeker als Tijn ook nog eens zo lekker vol onbegrip is. (en ik daar natuurlijk gezien de omstandigheden zo gevoelig op reageer)

Enfin; hij komt zodra hij kan naar huis en dan duik ik m'n coconnetje in met de hoop dat het weer begint. En anders inderdaad even voor wat rust, het giert door m'n lichaam en dat werkt gewoon niet goed.
Eigenwijze drollenkop! Had vanmorgen meteen wat geregeld voor Door en Willem! Al zet het dan niet door, dan heb je wel even ruimte voor jezelf om te doen wat je wilt.... Logisch dat je nu even 'onploft' om misschien wel niks.....

Hoe laat is Tijn thuis dan? Anders toch even bellen voor hulp in de tussentijd? Wees nou gewoon maar eens niet stronteigenwijs, maar geef je eraan over ;) :*
pi_109308132
flugel, het zit niet mee vandaag :* Wat een rottigheid zo'n bekeuring, is inderdaad zinloos geld uitgeven, kan ik ook zo kwaad over worden, maar wie weet dat zo meteen lekker uit je dak gaan tegen Tijn wel helpt de boel weer op gang te helpen.
pi_109308196
Mango, wat een ellende is dat zeg, zeker als je niet even weg kan, pff. Mag je tijdens zo'n vergadering wel eten? Dat helpt idd vaak wel tegen de misselijkheid. Misschien stiekem wat nootjes in de zak stoppen om op te knabbelen als je je niet lekker voelt?

(ik geloof dat nootjes mijn oplossing is voor alles vandaag)
pi_109308440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Thistleweed het volgende:
Mango, wat een ellende is dat zeg, zeker als je niet even weg kan, pff. Mag je tijdens zo'n vergadering wel eten? Dat helpt idd vaak wel tegen de misselijkheid. Misschien stiekem wat nootjes in de zak stoppen om op te knabbelen als je je niet lekker voelt?

(ik geloof dat nootjes mijn oplossing is voor alles vandaag)
Eten had gekund, maar was ik natuurlijk vergeten.
Ik vergeet echt mijn hoofd nog eens deze dagen. Zó'n zeef ben ik.

Mensen die zeggen, tot dan en dan! En ik: :? zien we mekaar dan? Not a clue.
Terugkerende dingen, zoals het wekelijks buiten zetten van de flessen van MvM. Kon ik vorige week mooi weer een uur terug naar huis toen ik er op mijn werk achter kwam. Oh ja. Tweede keer al dat ik die vergeten was. :')
Dingen die me gisteren zijn verteld. Hell, een uur geleden. "Ehm ja, het zegt me wel iets denk ik..? Van wie hoorde ik dat nou? Oh, van jou?"

Ècht een zeef. :@
pi_109308804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef flugeltje het volgende:
Wat een dag, wat een dag... Valt net ook nog eens de zoveelste bekeuring deze maand van Tijn binnen. Alles bij elkaar al wel zo'n 500 euro over de afgelopen 2 maanden... Had wel een betere besteding voor dat geld geweten :{

Sorry, dames voor m'n gezeur; Ik heb geloof ik echt m'n dag niet :')
Geeft niet :*. Lekker spuien. Dat heb ik gisteren ook gedaan :P. Dat helpt.
Kan me wel voorstellen dat je enorm baalt van zo'n boete die dan ook nog op de mat valt.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:19:31 #261
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109308833
Wow Mango, vervelend zeg. Misschien een lijstje maken;)

Dit is echt te grappig voor woorden, enige tijd geleden had ik een vacature gezien waar ik op reageerde. Had terug gekregen dat zij vonden dat het profiel van de opdrachtgever niet aansloot aan mijn cv.

Vandaag zag ik de vacature opnieuw en dacht, ach wat, ik probeer het gewoon opnieuw, en nu sloot het aan en wordt ik opgenomen in de pool LOL, hoe verklaar je dat??
pi_109308845
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:23:42 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109308965
Ik heb in de afgelopen dagen na het eten zo'n 3 x aan mn man gevraagd of ie thee wilde, waarop na een bevestigend antwoord na een half uur werd gevraagd waar ik de thee neer had gezet.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:47 #264
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109309007
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb in de afgelopen dagen na het eten zo'n 3 x aan mn man gevraagd of ie thee wilde, waarop na een bevestigend antwoord na een half uur werd gevraagd waar ik de thee neer had gezet.
_O-
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:23 #265
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109309036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, mango heel herkenbaar. Laatst zei iemand tegen mij: "tot de 24e hé" en ik kon er maar niet opkomen wat er de 24e was. Dus toch maar vragen. Wat blijkt, dan geef ik zelf een feestje, oja, vergeten, haha.
_O- Ach het hoort er schijnbaar bij :)
pi_109309074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Thistleweed het volgende:
Dit ja. Dat je zelf iemand hebt uitgenodigd en dan echt moeten graven wat er ook weer was. ;(

Ik vergeet trouwens ook echt tastbare dingen. Boodschappen bij de kassa. Telefoons/ sleutels/ agenda's bij familie en vrienden. Thuis vergeet ik ook waar ik spullen heb opgeruimd. Laatst alles in huis overhoop gehaald voor iets (ja wat was dat ook weer?), uiteindelijk lag het bij het afval ofzoiets.
pi_109309207
Wat een herkenbare verhalen allemaal _O-

Ook spullen raak ik kwijt hoor mango, zo lacht mijn man me nog steeds uit omdat ik na een tripje bouwmarkt de rolmaat kwijt ben geraakt, nergens terug te vinden. Vandaag nog mijn telefoon kwijt. Nouja, ik lach er maar om en hoop dat het snel weer over is.
pi_109309288
Fluugs je woont echt niet bij me in de buurt he? Anders zou ik vrij nemen en op sjouw gaan met die twee draken van je.
pi_109309439
Trouwens Loodje, lijkt erop dat aan de andere kant bij dat bureau ook een zwangere zit die de cv's selecteert ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:41:58 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109309531
Nee Sorbo, helaas... Dank voor het aanbod :* Maar komt goed! Draak nummer 1 heb ik net in bed gekieperd, draak nummer 2 is buiten aan het spelen en die valt vermoedelijk zo ook wel in de zon in slaap. Zelf duik ik nu onder m'n dekentje op de bank voor een dutje. Als ik wakker word zal Tijn inmiddels wel gearriveerd zijn en dan draag ik alles aan hem over en ga ik languit in bad liggen.

Of het nu wel/niet doorzet vandaag maakt nu niet meer uit, ik moet effe terug in de zen-stand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')