quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Zelfs zo hormonaal dat ik nu denk: Maar ik ben ook een LLM, misschien niet zo'n leuke als die andere 3 maar ik ben er oohook nog!
Maar goed, goede echo gewenst, Bunny!
haha, ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
ja heb ik ook zin in! heb wat jurkjes die ik nog niet heb uitgerektquote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe ik heb 1 spijkerbroek waar ik zo'n beetje in woon. Die zit zo lekker, knelt helemaal nergens. De rest van de spijkerbroeken welow en 1 zo'n soort workerbroek die knelt ook niet, heerlijk. Maar ik kan eigenlijk niet wachten toch de temperatuur boven de 20 graden komt want dan trek ik ook de leggings uit de kast met een jurkje, alleen gok ik dat mijn megabuik niet meer in zo'n jurkje als de jouwe gaat passen tegen die tijd
ik gok dat ik op zoek moet naar maatje Olifant!
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat jij als eerste van ons allemaal aan de beurt bent Marrije
Whehe. Ja. Ik ga m'n benen op elkaar houden tot die koortslip weg is. Dus woensdag ga ik niet halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef Zolena het volgende:
Duim voor coco, hoop dat alles goed is,
Llm's (iedereen die zich zo voelt) hup tijd voor nieuwe beebs, behalve kuukske, die wacht nog maar even.
Regenboogje gefeliciteerd!
En mag ik ook in de op 5 oktober.
Ben nou mijn best aan het doen eten binnen te houden. Mèn wat naar zo op het werk, moet toch eten, anders blijf ik helemaal niet overeind...
Heb ik niet mee, thuis eet ik inderdaad yoghurt of zoiets. Morgen ook maar meenemen naar werk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Iets vloeibaars misschien? Of werkt dat juist averechts?
MvM kannetje!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Getverdemme moet ik alweer op de ambtenarenplee overgeven. Tot zo
Ben wel zenuwachtig, ze hebben nu pauze dus nog even wachten..brrquote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe gelijk heb je, gewoon weer bellen. Het is nu wel eens tijd voor duidelijkheid!
Nou ik kan echt niet wachten op die legging en wijde comfi dingen. Maar ja, op mn werk is dat ook weer niks, daar kan ik echt niet mee aankomen![]()
*Warning: moppermodus* Vind het ook eigenlijk niet zo leuk dat ik niet precies weet wanneer mijn verlof begint. Ik vond dat met dochter toen echt zo'n naartoe-leef-moment. Die laatste werkdag, heerlijk! Maar ja nu is dat onzeker, sowieso met 34 weken dat wel, maar het kan ook eerder worden.
Grr hadden ze hier in nl maar wat fijnere regels voor meerlingzwangerschappen, in de rest van de eu is dat wel even anders geregeld! *moppermodus uit*
haha, lief! Als ik het terug lees krijg ik het helemaal warm. Ga toch eens zitten mens.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, gewoon even. Ik word helemaal blij van je stukje.
Wat smeer je erop dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Zoe wat goed nieuws!!
Opnieuw wassen laat ik dan JD maar doen, het knaagt..
M'n moeder is onderweg met allerlei noodsmeersels.
Ja Oek, toch een wiegje. Helemaal heppie! Fijn dat het geregeld is met de tandarts
![]()
Sudocrem / zinkzalf. Dat schijnt te helpen bij de eerste tekenen om 't zsm uit te drogen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat smeer je erop dan?
Want alle apotheken zeggen mij dat er niks op mag (vorige keer had ik de eerste 3 maanden zowat continue een koortslip en ben toen ook bij meerdere apotheken geweest). Dus ben benieuwd naar.t wondermiddel
Daar ben ik al immuun voor inmiddelsquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef covie het volgende:
Ik weet dat er voor een koortslip zo'n heeeeeeeeeeel klein tubbetje is, en als je dat erop doet is het morgen of overmorgen weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Jeetje, nog 4 dagen onduidelijkheid. Ik hoop natuurlijk dat het de moeite waard is en er tegen die tijd tóch een klein wonder met kloppend hartje te zien is... of dat het anders maar snel los mag barstenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een update (en crosspost van t tweede streepje).
Vrijdagochtend had ik bloed, krampen en rugpijn. Sinds die ochtend nergens meer last van (behalve mijn rotsvaste overtuiging dat het mis is). Net het zhuis gebeld om te kijken of ik op korte termijn terecht kon voor echo (en om te bespreken wat de mogelijkheden zijn als de miskraam niet op gang komt).
[..]
Och, wat engquote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Ik was lichtelijk in paniek afgelopen weekend. Na een nachtelijke stoeipartij met manlief (ja sorry) had ik behoorlijk bloedverlies. En hoewel ik zeker wist dat het van een wondje moest zijn (het is daar binnen immer allemaal extra doorbloed) trok ik de combinatie bloed en zwanger zijn erg slecht. Gelukkig stopte het snel weer, maar mán wat kan ik daar slecht tegen!
Gelukkig volgende week weer een echo..
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenAiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenJe bent niet de enige die dat heeft (gehad). Daarom zit ik m ook zo te knijpen nu. Als het nu 'overslaat' .. Amai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Zitten/liggen/staan/stukkie lopen/hangen. Wat op dat moment het beste voeltquote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Asy, als je niet zo lang kan zitten hoe breng je dan je dag door? Vooral liggend?
Die cms he? dat is iets waar ik me stiekem op verheug. dat je bij je tweede al wat ontsluiting kan hebben waar je niet iets bijzonders van hebt gemerkt.
Laat ik me daar maar niet teveel op verheugen trouwens, zul je altijd zien!
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai.
Zoek maar eens op hidradenitis... Er is iets aan te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe fijn dat je contract verlengd wordt
Twinkle, goed te horen dat het dus allemaal wel losloopt op je werk, komt goed!
OekeScheur jij effe Amsterdam door?
![]()
En waarom heeft niemand me eerder verteld dat de tweede 4 dagen eerder komt dan de eerste? Dan kan ik zeker in de afwachtmodus, vooral ook omdat nummer 1 niet spontaan kwam natuurlijk wie weet wanneer Willem gekomen was zonder ingrijpen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef oeke het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe deze eruit gaat zien.
Bij Ko ben ik nog steeds verbaasd dat hij blond is met blauwe ogen.
Vanaf jongs af aan wist ik zeker dat een kind van mij donkerbruine ogen zou hebben. Dat op zijn minst. Die zijn immers 'sterker' dan blauwe. Maar nee hoor...
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Mangostine het volgende:
Beide heel donkere krullen, dus dat is volgens mij wel een zekere factor, maar de rest...
Nee!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoor
Hier ookquote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dan ruil ik hem om hoor!![]()
Lijkt me echt heel sterk, mijn en zijn beide ouders zijn ook donker... hooguit wat rood aan zijn kant wat er doorheen zou kunnen schemeren.
Mijn man wil nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en seks heb k na dit weekend afgezworen...niet eens wegens bloedingen, maar beetje vaag iets. Beetje lastig te omschrijven
Als k over tijd loop mag ie wel weervorige keer was er.binnen 12 uur resultaat
Wij ook niet hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef Skoap het volgende:
ik heb sinds ik zwanger ben nog geen zin gehad in sexben gewoon te moe...
Mijn man doet er gelukkig helemaal niet moeilijk over. Maar ik vind het wel wat sneu voor hem. We liggen wel heerlijk tegen elkaar aan en zo, maar daar blijft het dan ook bij
*check*quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef Asyniur het volgende:
voor alle goede controles!
[..]
Mijn man wil niet
Ik heb vrijdag nog heel stoer tegen een vriendin lopen verkondigen dat ik nauwelijks misselijk was geweest, daar wordt ik sindsdien voor gestraftquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Getverdemme moet ik alweer op de ambtenarenplee overgeven. Tot zo
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef flugeltje het volgende:
De minimagnums zijn in de aanbieding bij de jumbo
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!
Martijn heeft de aanbieding voor me gekocht... En dropjes en fruitella...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Net was ook al de Mars-McFlurry op tv. Mnohhh!
Oeh, wat een goed idee van jou. Ik heb ze nog in de vriezerquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef flugeltje het volgende:
De minimagnums zijn in de aanbieding bij de jumbo
Ik kan geen mooie foto maken met m'n Iphonequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig tochWij zijn in ieder geval verliefd
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |