Oh Kuukske, verdorie, ik kan me voorstellen dat je je zenuwachtig maakt. Maar ik denk dat het wiegje verschonen niet nodig is hoor. Of heb je even lekker gekwijld erboven?

Leuk trouwens dat je nog een wiegje gehaald hebt, het heeft toch wel wat he? Zo'n minibedje naast je bed.

Fijn dat de fysio helpt, Zoe!
En hopelijk snel duidelijkheid omtrent je contract. 
Oh, wat fijn!

Ja Covie, vorige week dinsdag nog tot 19.00 gewerkt en dat was op mijn 38 weken mijlpaaldag. Dat was mijn laatste werkdag! Maar ja, toen moest de keuken nog af en en en en.

Marrije, eind maart, dat kan dan wel hoor! Ik ben 27 maart uitgerekend dus dat is ook eind maart toch? Spannend zeg!
En nee nog geen naam. Laten we het er niet over hebben.

Zo net even door amsterdam gecrossed naar de nieuwe tandarts. Op de fiets met peuter voorop. Moest snel want tussen 1 en 2 waren ze dicht. En ik wil zo de peuter in bed gooien en zelf in bad gaan liggen dus moest ik er zijn voor 1 uur.
Gehaald! Als dat me niet een cm ontsluiting heeft opgeleverd weet ik het ook niet meer!

Donderdag kan ik terecht voor mijn kies. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.
Zondag hebben we trouwens een verjaardagsfeestje van mijn vriends kant, schoonmoeder en nichtje vieren samen hun verjaardag.
Als die kleine net zo slim is als grote broer dan komt het dan. Kan de familie weer allemaal samen rond het bedje staan.

Bij hem was er ook een verjaardagsfeestje van een nichtje, haar vader (P's broer) hield het niet meer en stapte meteen na het toetje in de auto om zijn nieuwe neefje te komen bekijken. Waarop de hele familie meekwam.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir