quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenAiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Skoap het volgende:
zal ik eens wat genants vertellenJe bent niet de enige die dat heeft (gehad). Daarom zit ik m ook zo te knijpen nu. Als het nu 'overslaat' .. Amai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Zitten/liggen/staan/stukkie lopen/hangen. Wat op dat moment het beste voeltquote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Asy, als je niet zo lang kan zitten hoe breng je dan je dag door? Vooral liggend?
Die cms he? dat is iets waar ik me stiekem op verheug. dat je bij je tweede al wat ontsluiting kan hebben waar je niet iets bijzonders van hebt gemerkt.
Laat ik me daar maar niet teveel op verheugen trouwens, zul je altijd zien!
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai.
Zoek maar eens op hidradenitis... Er is iets aan te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe fijn dat je contract verlengd wordt
Twinkle, goed te horen dat het dus allemaal wel losloopt op je werk, komt goed!
OekeScheur jij effe Amsterdam door?
![]()
En waarom heeft niemand me eerder verteld dat de tweede 4 dagen eerder komt dan de eerste? Dan kan ik zeker in de afwachtmodus, vooral ook omdat nummer 1 niet spontaan kwam natuurlijk wie weet wanneer Willem gekomen was zonder ingrijpen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef oeke het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe deze eruit gaat zien.
Bij Ko ben ik nog steeds verbaasd dat hij blond is met blauwe ogen.
Vanaf jongs af aan wist ik zeker dat een kind van mij donkerbruine ogen zou hebben. Dat op zijn minst. Die zijn immers 'sterker' dan blauwe. Maar nee hoor...
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Mangostine het volgende:
Beide heel donkere krullen, dus dat is volgens mij wel een zekere factor, maar de rest...
Nee!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Twee donkerharige mensen hebben hier toch echt voor een blondblond jochie gezorgd hoor
Hier ookquote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dan ruil ik hem om hoor!![]()
Lijkt me echt heel sterk, mijn en zijn beide ouders zijn ook donker... hooguit wat rood aan zijn kant wat er doorheen zou kunnen schemeren.
Mijn man wil nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en seks heb k na dit weekend afgezworen...niet eens wegens bloedingen, maar beetje vaag iets. Beetje lastig te omschrijven
Als k over tijd loop mag ie wel weervorige keer was er.binnen 12 uur resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |