quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:25 schreef Marrije het volgende:
Coco, ik heb de foto's niet geplaatst, maar bij deze:
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Mooi geworden zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, beterschap!
Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen
. Be careful what you wish for enzo..
Coco. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!
Flugel, gewoon lekker wegbrengen als het kan. Rust is sowieso fijn als je rommelt, of het nou doorzet of niet
.
Asy, beterschap! Klinkt heel pijnlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen
Coco. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!
Nog veilig en wel weggepropt onder een compeed-patch. Hij jeukt wel een bietje. Kan alleen niet echt beoordelen of het nou al minder is geworden.quote:
Wij hebben toen ook twee of drie maandjes niet geklust. Gewoon even helemaal geen gedoe, dat was fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef Fieder het volgende:
Hi dames ik lees nog steeds mee hoor! Heb helaas alleen geen eigen bijdrage te leveren...
Mijlpalen en prachtige echo's
FluugEen prachtige dag, het ruikt heerlijk naar lente buiten! Hoop voor je dat het doorzet!
Coco ik duim nog steeds hoor! Het klinkt positief, maar snap dat je niet teveel wilt hopen.![]()
Ik word maandag gecuretteerd. Dan maar eens kijken wanneer ik weer actief wil gaan klussen. Even bijkomen lijkt me wijs...
Wat fijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind t wel lastig want ja ik zit toch thuis.. Maar krijg er wel stress van merk ik
Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu
kutzooi....
/frustratie
Ben echt te opgefokt nu... Martijn komt bij gods gratie vanmiddag wel naar huis, dus wie weet kan ik dan nog wat rust pakken...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef Frups het volgende:
[..]
Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!
zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu
kutzooi....
/frustratie
Nou, een en al zenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet.
Fijn van die vergunning! Dakkapel is niceDat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog
En babykamer-bouwspullen
Van Asten in Tilburg. Goedkoopste die ze haddenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Marrije het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |