abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109305638
Marrije wat mooi! O+

Fluug :*
pi_109305663
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:25 schreef Marrije het volgende:
Coco, ik heb de foto's niet geplaatst, maar bij deze:
Voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asy, beterschap!
Mooi geworden zeg!!

Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn O+. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen :'). Be careful what you wish for enzo..

Coco :*. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!

Flugel, gewoon lekker wegbrengen als het kan :Y. Rust is sowieso fijn als je rommelt, of het nou doorzet of niet :*.

Asy, beterschap! Klinkt heel pijnlijk :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:17 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_109305674
Fluug, wat de rest zegt. Wegbrengen die hap. Of nog liever: op laten halen en dan die persoon het trapje opdwingen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109305764
Hi dames ik lees nog steeds mee hoor! Heb helaas alleen geen eigen bijdrage te leveren...
*O* Mijlpalen en prachtige echo's

Fluug :o Een prachtige dag, het ruikt heerlijk naar lente buiten! Hoop voor je dat het doorzet!

Coco ik duim nog steeds hoor! Het klinkt positief, maar snap dat je niet teveel wilt hopen. :*

Ik word maandag gecuretteerd. Dan maar eens kijken wanneer ik weer actief wil gaan klussen. Even bijkomen lijkt me wijs...
pi_109305777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben van het weekend trouwens laminaat ingeslagen voor de babykamer. En de bouwvergunning voor de dakkapel is erdoor, het ziet ernaar uit dat alles toch nog (net) voor de bevalling af kan zijn O+. Ik was al bijna gaan hopen dat ik zwaar over tijd zou gaan lopen :'). Be careful what you wish for enzo..

Coco :*. Nog 2 dagen nagelbijten, sterkte!
Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet. :+

Fijn van die vergunning! Dakkapel is nice O+ Dat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog :P En babykamer-bouwspullen O+
pi_109305795
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:16 schreef covie het volgende:
kuuks hoe staat het met de koortslip?
Nog veilig en wel weggepropt onder een compeed-patch. Hij jeukt wel een bietje. Kan alleen niet echt beoordelen of het nou al minder is geworden.

Hè Fluug, balen. Misschien dat wat rust in huis helpt en wegbrengen nu even het beste is?

Mooi wiegje geworden Marrije!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109305798
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef Fieder het volgende:
Hi dames ik lees nog steeds mee hoor! Heb helaas alleen geen eigen bijdrage te leveren...
*O* Mijlpalen en prachtige echo's

Fluug :o Een prachtige dag, het ruikt heerlijk naar lente buiten! Hoop voor je dat het doorzet!

Coco ik duim nog steeds hoor! Het klinkt positief, maar snap dat je niet teveel wilt hopen. :*

Ik word maandag gecuretteerd. Dan maar eens kijken wanneer ik weer actief wil gaan klussen. Even bijkomen lijkt me wijs...
Wij hebben toen ook twee of drie maandjes niet geklust. Gewoon even helemaal geen gedoe, dat was fijn :)
pi_109305828
Ik weet niet meer wie er nou laatst vroeg om een tip voor maagzuur. Ik heb er niet heel erg veel last van maar soms speelt het een beetje op en dan voelt het toch wel vervelend. Dan neem ik een paar ongezouten ongebrande amandelen. Dat helpt dan meteen. Misschien werkt het voor diegene ook.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:51 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109305890
Phaidra, fijn dat die vergunning er doorheen is, kun je verder. Hier mogen we geen dakkapel plaatsen :( Dus worden het grote dakramen.

Sterkte maandag, fieder.

Coco, tegen beter weten in hopen is niet zo gek hoor. Maar kan wel pijnlijk zijn ja. . .
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:45:15 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109305924
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
pi_109306040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:

Wat fijn!
Haha ja want voor je t weet.. :9

Pff hier stress
Ga vanm met m'n moeder de stad in (eventjes) vanavond komt n vriendin langs, samen eten enzo
SPOILER
Vind t wel lastig want ja ik zit toch thuis.. Maar krijg er wel stress van merk ik
pi_109306058
Fieder :*
succes maandag
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:55:22 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109306181
En het is gestopt nu -O-

kutzooi....

/frustratie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109306274
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu -O-

kutzooi....

/frustratie
Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:01:31 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109306352
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef Frups het volgende:

[..]

Ohh nee bummer! Ga aan de wandel, wie weet helpt het!
Ben echt te opgefokt nu... Martijn komt bij gods gratie vanmiddag wel naar huis, dus wie weet kan ik dan nog wat rust pakken...
pi_109306387
Logisch! Zou er ook niet bepaald vrolijk van worden! Lekker dat je lief naar huis komt,mss kun je idd een tukkie doen of lekker relaxen in de zon!
pi_109306399
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef flugeltje het volgende:
En het is gestopt nu -O-

kutzooi....

/frustratie
zeker?

Niet zo stressen fluugs! ;( Het komt wel goed :*
Dat klote kraantje is ook niet het einde van de wereld hoor ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:04:34 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_109306426
Och Fluugs, regel dat je manneke en je pup lekker weg kunnen vanmiddag en neem wat rust. Wie weet komt het gewoon weer lekker terug. Adem in, adem uit...komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:22 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109306621
Ik weet het dames, maar de stress komt door m'n oren naar buiten. Vanochtend nog zo lekker zen, maar daar is niets van over nu... Meestal ben ik niet zo'n stresskip hoor, maar ik voel aan alles dat ik even in m'n coconnetje wil duiken en ik wordt er steeds bruut uitgehaald. Geen wonder dat m'n lichaam dan op slot springt... Zeker als Tijn ook nog eens zo lekker vol onbegrip is. (en ik daar natuurlijk gezien de omstandigheden zo gevoelig op reageer)

Enfin; hij komt zodra hij kan naar huis en dan duik ik m'n coconnetje in met de hoop dat het weer begint. En anders inderdaad even voor wat rust, het giert door m'n lichaam en dat werkt gewoon niet goed.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:51 #245
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109306634
Goedemorgen dames, hoe gaat het hier?
Zoals jullie weten ben ik hier af en toe, maar onverwachts kwam er een leuke opdracht waardoor ik even helemaal van de aardbodem verdwenen was. Ik ga weer even bijlezen, 925 alweer LOL.
Be dance |Be real| Be You
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:18:33 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109306757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef Loodje het volgende:
Goedemorgen dames, hoe gaat het hier?

Nou, een en al zen :+

Hoop dat ie snel naar huis kan komen Fluug.
Misschien toch je moeder langs laten komen en de tuin in?
pi_109306816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet nerveus of aan het stressen. Denk omdat ik de miskraam al geaccepteerd heb/(had)? Ik vind het wél irritant dat ik merk dat ik wat hoop begin te krijgen. Dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet. :+

Fijn van die vergunning! Dakkapel is nice O+ Dat willen wij ook ooit nog eens maken, eerst even sparen nog :P En babykamer-bouwspullen O+
Snap ik :*.

Krijg net een telefoontje: 24 mei wordt 'ie geplaatst *O*. Hebben we 4 weken om de rest af te maken, moet lukken toch? 24 mei is ook mijn laatste werkdag, kan ik de dag erna direct aan de klus :+. Eén tip, mochten jullie ook een dakkapel willen: reken op minstens een half jaar voor offerte, vergunning aanvragen en plaatsing. Scheelt een hoop gedoe...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109306843
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Marrije het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar jouw wieg Kuuks. Waar heb je m nou uiteindelijk gevonden?
Van Asten in Tilburg. Goedkoopste die ze hadden :@. Maar toch heel schattig.

Fluugbeeb :*.

Bedankt voor de tip Phaidra :D. Wij willen over een paar jaar ook wel zo'n dakkapel. Bij een tweede kindje moeten we toch de studeerkamer naar zolder verhuizen namelijk :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:24 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109306895
Fluugs :*
Hopelijk zet het toch door als je vanmiddag wat rust krijgt.

Ik heb Midas een heel groot deel van de bevalling gewoon gevoeld. Die schijven van de ctg vond ie niet zo leuk.
pi_109306922
Wat een prachtige datum Phaidra O+

Ah dan heb je nog een maand voor je uitgerekend bent, ik heb bij iemand anders het plaatsen van een dakkapel gezien en het verbaasde mij hoe snel dat gaat en hoe weinig troep je er van hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')