abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:51:33 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109309839
Ik zal je straks antwoorden :P

En halelujah, draak nummer 2 ziet mij op de bank liggen en kruipt in d'r bench voor een slaapje...

Doei!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109309975
truste!
pi_109310073
Fluugs, stom allemaal zeg!

Phaidra, fijn dat er een datum is. oor de dakkapel *O*
Hier.ging.t regelen ervan wel wat sneller trouwens, maar was geen vergunning nodig ;)

*O* voor alle mijlpalen ook
pi_109310163
Wij gaan maandag voor het eerst naar de verloskundige. Zal wel gezellig worden in dat kamertje, zo met z'n allen :D
  dinsdag 20 maart 2012 @ 13:07:53 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109310400
fluugs :*

en dank je dames voor de beterschapswensen!
Ik hoop dat het vanzelf ook verdwijnt...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:53 #281
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109310429
Beterschap Asyniur :)

Ow sorbo wat leuk! alvast heel veel plezier. Het zal vast wel passen, daar hebben de meeste vk wel op gerekend.
Be dance |Be real| Be You
pi_109310434
Och Fluugs, wat vervelend nou. -O-
Doe maar lekker even op bed liggen, wie weet zet het toch door. :*

Marrije, wat een lief wiegje! Heel leuk dat ebben. O+

Leuk Sorboo, klein kamertje bij de vk? Wij hebben best een grote spreekkamer. Met een poppenhuis waar Ko elke keer als hij mee is alle meubels uithaalt om ze op tafel neer te leggen. :')

Zo, we zijn eruit! *O*
Een hele leuke naam die volgens mij echt niemand gaat verwachten. :D
En een rijtje van 4 opties voor de tweede naam. Maar die laten we lekker afhangen van het kindje.
Gossie wat is dat toch een belangrijke beslissing.
Ik moet er trouwens nog wel even aan wennen. Maar dat moest ik aan Kobus volgens mij ook nog een jaar. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 20 maart 2012 @ 13:11:15 #283
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109310516
Wow oeke, ben wel heel benieuwd! Wij hebben ook al wel namen (beetje vroeg) maar we kijken wel wat past als het kindje er is. Anders heb je dadelijk een Pieter die beter eigenlijk meer een Chibi is lol.
Be dance |Be real| Be You
pi_109310757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef oeke het volgende:
Och Fluugs, wat vervelend nou. -O-
Doe maar lekker even op bed liggen, wie weet zet het toch door. :*

Marrije, wat een lief wiegje! Heel leuk dat ebben. O+

Leuk Sorboo, klein kamertje bij de vk? Wij hebben best een grote spreekkamer. Met een poppenhuis waar Ko elke keer als hij mee is alle meubels uithaalt om ze op tafel neer te leggen. :')

Zo, we zijn eruit! *O*
Een hele leuke naam die volgens mij echt niemand gaat verwachten. :D
En een rijtje van 4 opties voor de tweede naam. Maar die laten we lekker afhangen van het kindje.
Gossie wat is dat toch een belangrijke beslissing.
Ik moet er trouwens nog wel even aan wennen. Maar dat moest ik aan Kobus volgens mij ook nog een jaar. :D
Leuk, ben benieuwd!

Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
pi_109310800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:
Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
Haha, ja dat had ik ook! :@
Herkenbaar. En ook dat je nog steeds het gevoel had dat het nog open lag, dat het ook anders kon zijn. Nouja vaag.
Maar volgens mij past deze naam bij beeb. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 13:19:13 #286
5428 crew  miss_sly
pi_109310807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:

[..]

Leuk, ben benieuwd!

Ik had dat ook in het begin, maar aangezien ze toen nog niet geboren was, maakte dat niet zoveel uit ;)

Ik ben ook benieuwd, oeke! Gisteren in de Hema hoorde ik ineens een man "Kom Ko, deze kant op" zeggen en ik was er van overtuigd dat dat dan P moest zijn, maar het was een onbekende Ko met onbekende papa. Ik denk wel ongeveer even oud als jullie Ko.

fluugs :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109311586
Balen Fluugs! Nu lekker relaxen en hopelijk begint het dan weer!

Leuk wiegje Marrije!! O+

En Oeke, ik ben erg benieuwd!! Fijn dat jullie eruit zijn!

Ohja, en vergeetachtigheid, check!! Heb vorige week 's ochtends even snel iets gestreken voor mijn werk, en mijn vriend kwam er 's avonds voor het naar bed gaan achter dat het strijkijzer op zolder nog aan stond.. Oeps!!! :@

Vanmorgen naar de VK geweest en goedgekeurd! :)
pi_109311708
:@
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef Kursor het volgende:
Mij een beetje lekker maken met al die lekkere dingen. Dat wil er echt allemaal niet in hoor...pas ziek geweest.

Morgen intake bij de verloskundige; waarschijnlijk alleen wat formaliteiten en mogelijk ook ervaring van de vorige keer (aan de ene kant wil ik er echt niet aan denken en van de andere kant kan ik er maar beter op tijd mee beginnen zodat ik heel goed duidelijk kan maken wat ik wel/niet wil). Verder gelijk een punt in te brengen...collega, waar ik weinig mee samenwerk gelukkig, blijkt kinkhoest te hebben (...of ze contact heeft met zwangeren; ja, maar dat weet ze zelf niet).

@twinkle: goed dat je zo op tijd naar bed gaat, ik ga je voorbeeld volgen na m'n kop thee. Wil je nog wel even wijzen op een reken/telfoutje... denk dat je nu bijna 8 weken bent ipv 9; zelf ben ik twee dagen na jou uitgerekend vooralsnog en ik verbaasde me over jouw termijn.
Ow zie je .. dacht al dat de verloskundige een fout had gemaakt, niet dus :@
Ze zei al: ow dan heb je met 10 weken een echo, da's mooi bladiebla. Ik dacht whuh? :? .. Volgens mijn berekeningen ben ik dan 11 weken? :?

Niet dus :+ ... Ach 8 weken klinkt ook heul goed :D
Maar bedankt voor je correctie! Begon al te twijfelen aan de verloskundige :+ :@
pi_109311734
oei Labelloo, dat zijn enge dingen, net als het fornuis aan laten staan, wat mij regelmatig overkomt.
pi_109311880
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Thistleweed het volgende:
oei Labelloo, dat zijn enge dingen, net als het fornuis aan laten staan, wat mij regelmatig overkomt.
Dat had ik gisteren ook...op een heel klein waakvlammetje. :@ Gelukkig stond de afzuiging nog gewoon aan.
pi_109311980
Oeke wat klink je toch heerlijk gelukkig O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109312009
Oww ja dat had ik gistren ook toen ik in bed lag.. ben toch maar even gaan kijken maar hij was gelukkig uit :@

Fieder... 'fijn' dat je maandag die curratage hebt. Kun je weer verder. Gun jezelf en je (8> de rust die je nodig denkt te hebben... En wie weet wanneer we elkaar weer tegen gaan komen in dit topic :)

Vergeetachtig :') .. CHECK!
pi_109312086
ik heb gelukkig nog geen last van vergeetachtig zijn...

Ik ben director of development en stuur een team aan van 8 programmeurs...
Zit ook geregeld bij MT besprekingen.

Het gaat voor mijn functie echt een probleem zijn als ik dingen ga vergeten. Ik help nu geregeld iedereen overal aan te denken.. Ik ben mezelf nu al aan het aanleren lijstjes e.d. beter bij te houden en niet alles zo ongeveer uit mijn hoofd te doen, want dat kan later in de zwangerschap nog wel eens een probleem gaan worden :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109312163
Het hoeft niet hoor, die vergeetachtigheid ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:40 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109312265
Dat is ook leuk Oeke, de 2e naam bepalen na de geboorte. Fijn dat de eerste naam gekozen is. Ik moest ook even wennen aan de naam voor onze dochter, gek genoeg heb ik dat niet gehad met de namen voor onze zoons.

Labelloo heeft weer een stempel ^O^
pi_109312286
Volgens mij gaat die vergeetachtigheid tijdens je zwangerschap sowieso niet meer over.
Ik heb wel dat het erger is als ik moe ben, maar ben nu om 14.00 al moe dus het is ook echt een ramp :')

Boodschappen doen is inderdaad verschrikkelijk :') de helft van de tijd vergeet ik mijn lijstje mee te nemen. Maar ook ben ik m al een paar keer gewoon in de winkel ergens verloren.
(8> wordt er sowieso helemaal gek van. (3x op een avond vragen: wat voor een dienst heb je morgen?)
pi_109312310
Wat ik nou stom vind he, donderdag moet ik voor die echo. Inwendig. En dan ga ik donderdagochtend douchen en de boel mooi bijwerken tot een glad resultaat enzo :')

Alsof ik een afspraakje heb :D Doe meer moeite voor de echomevrouw dan voor mijn eigen man soms :+
pi_109312615
Vergeetachtigheid is hier niet echt een issue gelukkig :D.

Koortslip is al gedeeltelijk gebarsten geloof ik *O*. Dat betekent dat ie vanaf nu deels kan gaan indrogen. Whoei. Nu de andere helft nog volgens mij.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109312634
Twinkle, heb het even nagekeken en wij zouden idd ongeveer een weekje uit elkaar liggen. Ik zou morgen 7 weken zijn. Dus dan zit je idd op 8. Ook een mooi rond getal, dubbel rond zelfs ;) :+
pi_109312654
Je maakt het wel spannend hoor Fluugs!! Ik hoop en duim heeeel hard dat de weergekeerde rust in huis Pieterke doet besluiten om dan toch vandaag nog te komen, of uiterlijk morgen dat is ook goed ;)
Anyway, zet m op!! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')