Leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef oeke het volgende:
Och Fluugs, wat vervelend nou.
Doe maar lekker even op bed liggen, wie weet zet het toch door.
Marrije, wat een lief wiegje! Heel leuk dat ebben.
Leuk Sorboo, klein kamertje bij de vk? Wij hebben best een grote spreekkamer. Met een poppenhuis waar Ko elke keer als hij mee is alle meubels uithaalt om ze op tafel neer te leggen.
Zo, we zijn eruit!
Een hele leuke naam die volgens mij echt niemand gaat verwachten.
En een rijtje van 4 opties voor de tweede naam. Maar die laten we lekker afhangen van het kindje.
Gossie wat is dat toch een belangrijke beslissing.
Ik moet er trouwens nog wel even aan wennen. Maar dat moest ik aan Kobus volgens mij ook nog een jaar.
Haha, ja dat had ik ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:
Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
Ik had dat ook in het begin, maar aangezien ze toen nog niet geboren was, maakte dat niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd!
Ik heb ook best lang aan L d'r naam moeten wennen. Ik heb 'r best een tijdje niet hardop bij d'r naam genoemd, dat voelde zo raar. Ik vond het ook heel raar als anderen dat wel deden. Een beetje genant zelfs.
Ow zie je .. dacht al dat de verloskundige een fout had gemaakt, niet dusquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef Kursor het volgende:
Mij een beetje lekker maken met al die lekkere dingen. Dat wil er echt allemaal niet in hoor...pas ziek geweest.
Morgen intake bij de verloskundige; waarschijnlijk alleen wat formaliteiten en mogelijk ook ervaring van de vorige keer (aan de ene kant wil ik er echt niet aan denken en van de andere kant kan ik er maar beter op tijd mee beginnen zodat ik heel goed duidelijk kan maken wat ik wel/niet wil). Verder gelijk een punt in te brengen...collega, waar ik weinig mee samenwerk gelukkig, blijkt kinkhoest te hebben (...of ze contact heeft met zwangeren; ja, maar dat weet ze zelf niet).
@twinkle: goed dat je zo op tijd naar bed gaat, ik ga je voorbeeld volgen na m'n kop thee. Wil je nog wel even wijzen op een reken/telfoutje... denk dat je nu bijna 8 weken bent ipv 9; zelf ben ik twee dagen na jou uitgerekend vooralsnog en ik verbaasde me over jouw termijn.
Dat had ik gisteren ook...op een heel klein waakvlammetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Thistleweed het volgende:
oei Labelloo, dat zijn enge dingen, net als het fornuis aan laten staan, wat mij regelmatig overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |