beetje goede salaris?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zien het straksJullie zien het straks
Jullie zien het straks
Dan kunnen ze subsidie aanvragenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
Paul gaat aan de slag als sportcrew.
Welke functie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:27 schreef Paul het volgende:
Nog ff op de rechten wachten en dan gaan we los!
![]()
![]()
![]()
![]()
Was kort maar zeker niet krachtigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef GalgenRad het volgende:
Weet je alles van SEX? Klik dan verder. ????
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef GalgenRad het volgende:
Weet je alles van SEX? Klik dan verder. ????
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
Die zijn al lang afgerondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mocht ie willen.Sollicitaties daarvoor zijn pas net mogelijk. ::
Ga je stukjes schrijven voor FOK!sport?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat ik naast baggeren, ook kwaliteiten heb
ik wel hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Paul het volgende:
Ik zeg niets tot het officiële persbericht geschreven is door Yvonne.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Ga je stukjes schrijven voor FOK!sport?
Paul Bagger is de naam zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Paul het volgende:
nouja je opent een topicquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg niets tot het officiële persbericht geschreven is door Yvonne.
Voor film/sportcrew etc worden geen MEDs gepost.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg niets tot het officiële persbericht geschreven is door Yvonne.
Wel voor mij, want ik ben speciaal zegt de dokter altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor film/sportcrew etc worden geen MEDs gepost.
Ok.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel voor mij, want ik ben speciaal zegt ze dokter altijd
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Paul het volgende:
Met curry, mayo en uitjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel voor mij, want ik ben speciaal zegt de dokter altijd
ja man je hebt de kwaliteiten om een baan te krijgen bij FOK!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Paul het volgende:
Mensen die jaloers op me zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja man je hebt de kwaliteiten om een baan te krijgen bij FOK!
spring dan gelijk van een brug ofzo
twitter:YvonHeslinga twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 12:47:24@paulinthedark gefeliciteerd ( meen ik) reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef Sanddr het volgende:
Heeft FOK! nu ook al een samenwerkingsverband met de sociale werkplaats?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je weer voor de faal, zoals een tijdje geleden?
Jajohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Jongens spannend he dat wachten op m'n rechten
Ehhhh, nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
ALSOF IK DIE RECHTEN AAN MEZELF KAN TOEKENNEN JONGEquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb alle afspraken al afgebeld voor dit. Schiet eens op Paul ik zit op het puntje van m'n stoel.
Ja bel iemand of zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ALSOF IK DIE RECHTEN AAN MEZELF KAN TOEKENNEN JONGE
onzettend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Ik woon in Spanje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:10 schreef cptmarco het volgende:
het lijkt mij trouwens best wel vermoeiend om de hele dag door Nederland te moeten crossen om alle crewleden van koffie te voorzien....
Ga je ze dan bannen............quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:10 schreef Paul het volgende:
Lachen jullie maar, het lachen zal jullie vergaan. Ja ik schrijf alle namen op.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ja die moest ik toch opgeven zodat jij mod kon worden, jongen.
Dat was niet aardig voor de mongolen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Mongool nog wel, zal Paul vast heel erg blij mee zijn
maar ja, kom je door de scan heen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:38 schreef Paul het volgende:
YES, ik hoor net dat de rechten worden aangemaakt op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Oeppsss..........quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Gezwets, je weet zelf ook dat er toch niks van klopt. Je loopt nu alleen te aandachtshoeren hier.
Mensen die niet alles horen achter de schermenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Gezwets, je weet zelf ook dat er toch niks van klopt. Je loopt nu alleen te aandachtshoeren hier.
Oh?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Ha ik snap hem want je koopt bier in de supermarkt en dus is het bier in de supermarkt!quote:
En in de kroeg en de slijterij etc etc...........quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ha ik snap hem want je koopt bier in de supermarkt en dus is het bier in de supermarkt!
Same.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zei het toch paul ik geloofde je meteen ditdat![]()
Wut?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef allesbeterweter het volgende:
smegmanus Kaasachtige substantie Gaat vanavond dronken worden hi ha ho..................
Maak er in ieder geval iets moois van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Waar zal ik mijn 1e weblogje eens over gaan maken?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef blup het volgende:
Hij zit nu eerst 't crew forum te ctrl-f'en.
ik weet niet of Dirkh daar hetzelfde over denkt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Ik ben er trots op dat ik Dirkh mag opvolgen bij het Weblog van FOK!
Die heeft het te druk gekregen met Eurovisie songfestival zeker. Nog altijd hoop ik dat dat net zo'n grap is als die Multipla.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Ja. Forum 44 zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef Paul het volgende:
Ik lees nu in crew
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
Fipo in Paul's topic achter de schermen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hetzelfde als een keylogger... ik zal dus maar oppassen als ik jou was...
Die URL inderdaad.... wtf !?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Forum 44 zeker.
Btw, die SmileyURL
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Beach het volgende:
hoi ik noem je voortaan weer vriend omdat je nu crew bent
Alleen nog maar over FC Utrecht lullen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
Daar gingen mijn nieuwberichtjes toentertijd idd overquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen nog maar over FC Utrecht lullen....
Heb jij bij nieuws gezeten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar gingen mijn nieuwberichtjes toentertijd idd over
haha originele grap manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Hopelijk doe je het even goed als destijds toen je mocht schrijven voor sport.
"maatschappelijk teleurgestelden"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef Waaghals het volgende:
Zo krijgen subsidie voor het employeren van mensen die het minder hebben getroffen in het leven
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Hopelijk doe je het even goed als destijds toen je mocht schrijven voor sport.
Oh, ok boeiend, jij bent toch geen crew meer. Jij stelt niets meer voor.quote:
Ja hoor, zoek maar op Dave van den Bergh gaat naar amerika dat bericht heb ik geschrevenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zien
Geen idee, ik kom nooit in sport, fp, weblog, whatever.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zien
Denk het, het zal rustig worden in ONZquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je nu ook minder vaak vóór de schermen posten?
Heb je toch nog je doel bereikt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je nu ook minder vaak vóór de schermen posten?
Ja is Fok zo langzaam dat het achter de schermen lagt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Paul het volgende:
Het is echt lagge achter de schermen, much fun ouwe
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja is Fok zo langzaam dat het achter de schermen lagt?
Morgen ga ik niet uit, maar vanavond ga ik naar Tivoli "kill all hipsters" weet ook niet wat het is. Maar Derrick is gesloten door waterschade een maand.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Beach het volgende:
Morgen naar Zeist weer stadje in? Of Utreg naar Derricks?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:34 schreef Beach het volgende:
Ga je keertje mee met mij naar PANN in Tivoli?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef Adelante het volgende:
Succes Paul, jammer dat we nooit samen crew zijn geweest
dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre, Paul bashen mag toch nog wel gewoon neem ik aan. Of valt dat dan onder crew-bash?
Kan je dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
http://www.pann.nl/agenda/2012-04-21-pann-utrecht?events_id=0
21 april is er weer Paul
Voor Paul maken we een uitzonderingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre, Paul bashen mag toch nog wel gewoon neem ik aan. Of valt dat dan onder crew-bash?
Van die raad je plaatje dit dat in stadjes enzoot.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Tuuk welquote:
over het feit dat de Derrick een maand gesloten is door waterschade...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Nee iets met tieten natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die raad je plaatje dit dat in stadjes enzoot.
Oh myyyyyy god!!! Nou, het waren twee hele leuke dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Zo om en nabij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, levend begraven is ook not done, maar voor Paul maken we een uitzondering. Toch?
"Ja jongens, vandaag ben ik weer naar een wedstrijd van de beste club van Nederland geweest. Zoals iedereen weet speelt de beste club van Nederland in Utrecht. Daar staat het stadion Galgenwaard en wie geniet er nou niet wekelijks van de heldendaden van de Utrechtse Godenzonen. Zo wonnen wij eerder dit seizoen thuis al met 6-4 van Ajax en uit deden we dat nog eens dunnetjes over..."quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Wel een beetje rustig nu, omdat paul nu zeer druk bezig is met het schrijven van de weblog....
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"Ja jongens, vandaag ben ik weer naar een wedstrijd van de beste club van Nederland geweest. Zoals iedereen weet speelt de beste club van Nederland in Utrecht. Daar staat het stadion Galgenwaard en wie geniet er nou niet wekelijks van de heldendaden van de Utrechtse Godenzonen. Zo wonnen wij eerder dit seizoen thuis al met 6-4 van Ajax en uit deden we dat nog eens dunnetjes over..."
Zoiets zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
over het feit dat de Derrick een maand gesloten is door waterschade...
Lol als jij nog bij het Weblog zat was ik er nooit gekomenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh myyyyyy god!!! Nou, het waren twee hele leuke dagen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:23 schreef Nielsch het volgende:
Of
"Gisteravond wilde ik naar een van mijn favoriete uitgaansgelegenheden ter wereld; De Derrick aan de Utrechtse Voorstraat. In de Derrick draaien ze altijd hele leuke liedjes uit de jaren '70, '80 en '90 en er zijn altijd veel lekkere vrouwen. Ook kun je er heel goedkoop alcohol kopen dus dat is wel mooi. Maar helaas helaas toen ik gisteravond aankwam bij de Derrick hing er ineens een bordje aan de deur "Een maand gesloten ivm waterschade". Ja jullie begrijpen het natuurlijk al, zo kon er dus niet gedanst worden. Wat moest ik doen? Waar moest ik naartoe?"
of
"Vandaag heb ik de hele dag op twitter doorgegeven welke nummers er op 3FM en Radio Veronica werden gespeeld. En dan met name de nummers die Giel draait want weet je Giel is de beste DJ van heel Nederland. Ik ben een hele grote fan van hem..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef KoekiMonster het volgende:
Het FOK! sletje om alle admins en mods aan kun trekken te laten komen.
.
.
.
.
.
.
.Ik ben geen homo, laatste waarschuwing anders schrijf ik een note bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
BREKEND
OM 18 UUR HET 1E LOGJE VAN PAUL OP WEBLOG.FOK.NL
BREKEND
omdat wij in het paul fan topic zitten krijgen we wel een voorproefje tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
BREKEND
OM 18 UUR HET 1E LOGJE VAN PAUL OP WEBLOG.FOK.NL
BREKEND
Iets met kinderenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat wij in het paul fan topic zitten krijgen we wel een voorproefje toch
omgquote:
Dat is de volgende stap eerst ff webloggen een tijdje en dan ONZ modererenquote:
ah okquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap eerst ff webloggen een tijdje en dan ONZ modereren
Ga je nu ieder blogje hier spammen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:15 schreef Paul het volgende:
JA JONGENS IK BEGIN GELIJK MET EEN SHOCKERENDE BLOG MET KINDEREN ERIN!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga je nu ieder blogje hier spammen?
Omdat je weet er anders helemaal niemand op de weblog komt; en zo hoop je nog een paar views te krijgen?quote:
Daarom ben ik ook aangetrokken als crewlid, ik kan zo goed reclame makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je weet er anders helemaal niemand op de weblog komt; en zo hoop je nog een paar views te krijgen?
Ik krijg nog niet echt de neiging om op de weblog te kijken hoor. Helemaal niet. Integendeel zelfs. Volgens mij maak je alleen maar anti-reclame.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aangetrokken als crewlid, ik kan zo goed reclame maken
Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat, ben ik meteen een troll?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Paul het volgende:
Die slechte trolls van Dirkh en SuperwormJim doen mij gieren van binnen!
Ik ben een apart kind. Dat weet je toch welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat, ben ik meteen een troll?Wat kun je slecht met kritiek (De waarheid) omgaan zeg
Je bent ook een hele gevoelig jongetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Paul het volgende:
Die slechte trolls van Dirkh en SuperwormJim doen mij gieren van binnen!
Je bent inderdaad 'speciaal' ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben een apart kind. Dat weet je toch wel
dirkh. die heeft een permban toch. zien we vast nooit meer terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef Paul het volgende:
Dit doet me weer denken aan vroeger dat Dirkh tegen me praatte
Denkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef Paul het volgende:
Dit doet me weer denken aan vroeger dat Dirkh tegen me praatte
SuperwormJim komt voor het eerst op het weblog hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier gaat het allemaal om? Een lullig en oud filmpje van youtube posten? That's it?![]()
Dus een 'lollig' filmpje van internet posten is een meteen een weblog?![]()
Dan is de funny links, pics en clips reeks dus ook een weblog
Inderdaad. En nu ik gezien heb wat is het, was het meteen de laatste keer. Wat een anticlimax. Zelfs de afgezaagde plaatjes en filmpjes in het funny links, pics en clips topic zijn nog vermakelijker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
[..]
SuperwormJim komt voor het eerst op het weblog hoor
En het zal vast nog wel langer duren.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat heeft trouwens wel lang geduurd paulie paulus.
Zallik dan maar modje worden
Oh, ok schoonheidsfoutjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef LookAtMe het volgende:
Kids react is niet van tv en reageert ook niet op dingen van tv.
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?
Oke, wat voor lessen had je dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou, ik moest een maand in de leer bij Yvonne
Precies. De meesten posten het gewoon in het funny links, pics en clips topic. Anderen krijgen er een tagje voor waardoor ze zichzelf 'speciaal' vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?
ja was hij ooit niet zuur?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Paul het volgende:
SWJ is niet voor niets uitgeroepen tot verzuurste ex crewlid
Wie zegt dat ik hier geen geld voor krijg?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Nou kinderen geen ruzie maken voor een onbetaalde baan hoor......
Ik ga even achter de schermen bespreken dat je een note hiervoor krijgt. brb.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ookal vind ik Paul een achterlijke mongool 1e klas is dit wel iets voor hem
Leuk voor je bolle homo
Geeft niets Paul, anders krijg je weer gezeik met de Sociale Dienst..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hier geen geld voor krijg?
omdat ik een keer positief naar je ben ?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga even achter de schermen bespreken dat je een note hiervoor krijgt. brb.
Gelijk al op je strepen gaan staan. Wat een kneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
jij niet meer in het blauwquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Adelante het volgende:
Dat was toch niet notewaardig
Als je niet eens meer bolle hommo mag zeggen. Tsssk, webkamp ipv weblog!
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef allesbeterweter het volgende:
3e weblog je bent er maar druk mee Paul.
ja linkdumpen kost echt veel tijd ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef allesbeterweter het volgende:
3e weblog je bent er maar druk mee Paul.
NOU! Dan ga je toch ook bij Fok Weblogquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja linkdumpen kost echt veel tijd ja...
Nee ik keek op tv, ik heb het druk als FOK! Weblogger namelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef allesbeterweter het volgende:
FC Utrecht geweest he of niet Paul wat een wedstrijd was dit...
Fok!kers zonder ambitiequote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb geen ambitie om te webloggen of te modereren
3 hele posts die zomaar in het funny links pics en clips thuishorenquote:
fpquote:Op maandag 19 maart 2012 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Gast je gaat bij de FP toch ook niet roepen dat het in NWS kan.
IS OOK ZOquote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. De meesten posten het gewoon in het funny links, pics en clips topic. Anderen krijgen er een tagje voor waardoor ze zichzelf 'speciaal' vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |