Eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar het zwembad geweest dus het is echt die pingpongsjap.
Modereren word ik nooit zat gekkiequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, puik plan, en na 2 slotjes het alweer zat zijn![]()
![]()
Maar als je modje bent he dan pm je wel even een printscreen van mijn usernotes he stiekem?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Modereren word ik nooit zat gekkie
Dat is heul anders dan een bericht schrijven zonder typo's
Nee dat mag niet ik ben een eerlijke mod he ik mag niemand voortrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar als je modje bent he dan pm je wel even een printscreen van mijn usernotes he stiekem?
Dan heb je mijn stem niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee dat mag niet ik ben een eerlijke mod he ik mag niemand voortrekken
Nouja misschien onder de tafel door danquote:
okquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja misschien onder de tafel door dan
Doe danquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef RacerDKB het volgende:
Als iemand nou net zoals dat ''murp for mod'' een ''paultjuh for mod'' gebeuren maakt.
t heeft wel aangeslagen he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef RacerDKB het volgende:
Als iemand nou net zoals dat ''murp for mod'' een ''paultjuh for mod'' gebeuren maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |