Eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar het zwembad geweest dus het is echt die pingpongsjap.
Modereren word ik nooit zat gekkiequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, puik plan, en na 2 slotjes het alweer zat zijn![]()
![]()
Maar als je modje bent he dan pm je wel even een printscreen van mijn usernotes he stiekem?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Modereren word ik nooit zat gekkie
Dat is heul anders dan een bericht schrijven zonder typo's
Nee dat mag niet ik ben een eerlijke mod he ik mag niemand voortrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar als je modje bent he dan pm je wel even een printscreen van mijn usernotes he stiekem?
Dan heb je mijn stem niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee dat mag niet ik ben een eerlijke mod he ik mag niemand voortrekken
Nouja misschien onder de tafel door danquote:
okquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja misschien onder de tafel door dan
Doe danquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef RacerDKB het volgende:
Als iemand nou net zoals dat ''murp for mod'' een ''paultjuh for mod'' gebeuren maakt.
t heeft wel aangeslagen he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef RacerDKB het volgende:
Als iemand nou net zoals dat ''murp for mod'' een ''paultjuh for mod'' gebeuren maakt.
Een zwartequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef RacerDKB het volgende:
Ben je nou al modje?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, puik plan, en na 2 slotjes het alweer zat zijn![]()
![]()
weg gekicked zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef paultjuhhh het volgende:
De crew durft het toch niet meer omdat ik zo snel wegging bij sport weblog
ONZ kan je makkelijk modden man mits ONZ ervaring en dat heb ik heul ik ken alle userts op mijn duimpjequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef Florian_ het volgende:
TS kan dat heul niet aan, ik ben veel beter geschikt om zo'n ingewikkelde taak op mij te nemen![]()
Je hebt de voorwaarden wel gelezen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Valt me nog mee dat ik het mag worden van je
Lieve schat, jij dwing helemaal geen respect af, ik ben bang dat niemand jou serieus neemtquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ONZ kan je makkelijk modden man mits ONZ ervaring en dat heb ik heul ik ken alle userts op mijn duimpje
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lieve schat, jij dwing helemaal geen respect af, ik ben bang dat niemand jou serieus neemt
Ohja, wie ben ik dan? noem een paar dingen over mij wat niet uit me fobo komtquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ONZ kan je makkelijk modden man mits ONZ ervaring en dat heb ik heul ik ken alle userts op mijn duimpje
Jij hebt de zelfde Ui als Cahir.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ohja, wie ben ik dan? noem een paar dingen over mij wat niet uit me fobo komt
Een user die niet zoveel doet in ONZquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:22 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ohja, wie ben ik dan? noem een paar dingen over mij wat niet uit me fobo komt
Alsof jullie wel respect afdwingen, alleen remlofquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lieve schat, jij dwing helemaal geen respect af, ik ben bang dat niemand jou serieus neemt
Kijk nu zijn je kansen helemaal wegquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof jullie wel respect afdwingen, alleen remlof
janineforum.nl whehehehehehequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Is admin niets voor jou Paultjuhhh? Op een eigen te beginnen forum dan wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |