quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zei het toch paul ik geloofde je meteen ditdat![]()
Wut?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef allesbeterweter het volgende:
smegmanus Kaasachtige substantie Gaat vanavond dronken worden hi ha ho..................
Maak er in ieder geval iets moois van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Waar zal ik mijn 1e weblogje eens over gaan maken?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef blup het volgende:
Hij zit nu eerst 't crew forum te ctrl-f'en.
ik weet niet of Dirkh daar hetzelfde over denkt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Ik ben er trots op dat ik Dirkh mag opvolgen bij het Weblog van FOK!
Die heeft het te druk gekregen met Eurovisie songfestival zeker. Nog altijd hoop ik dat dat net zo'n grap is als die Multipla.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Ja. Forum 44 zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef Paul het volgende:
Ik lees nu in crew
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
Fipo in Paul's topic achter de schermen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hetzelfde als een keylogger... ik zal dus maar oppassen als ik jou was...
Die URL inderdaad.... wtf !?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Forum 44 zeker.
Btw, die SmileyURL
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Beach het volgende:
hoi ik noem je voortaan weer vriend omdat je nu crew bent
Alleen nog maar over FC Utrecht lullen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
Paul gaat aan de slag als sportcrew.
Daar gingen mijn nieuwberichtjes toentertijd idd overquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen nog maar over FC Utrecht lullen....
Heb jij bij nieuws gezeten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar gingen mijn nieuwberichtjes toentertijd idd over
haha originele grap manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Hopelijk doe je het even goed als destijds toen je mocht schrijven voor sport.
"maatschappelijk teleurgestelden"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef Waaghals het volgende:
Zo krijgen subsidie voor het employeren van mensen die het minder hebben getroffen in het leven
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Hopelijk doe je het even goed als destijds toen je mocht schrijven voor sport.
Oh, ok boeiend, jij bent toch geen crew meer. Jij stelt niets meer voor.quote:
Ja hoor, zoek maar op Dave van den Bergh gaat naar amerika dat bericht heb ik geschrevenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zien
Geen idee, ik kom nooit in sport, fp, weblog, whatever.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zijn daar nog dingen van bewaard gebleven, wil ik namelijk wel eens zien
Denk het, het zal rustig worden in ONZquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je nu ook minder vaak vóór de schermen posten?
Heb je toch nog je doel bereikt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je nu ook minder vaak vóór de schermen posten?
Ja is Fok zo langzaam dat het achter de schermen lagt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Paul het volgende:
Het is echt lagge achter de schermen, much fun ouwe
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja is Fok zo langzaam dat het achter de schermen lagt?
Morgen ga ik niet uit, maar vanavond ga ik naar Tivoli "kill all hipsters" weet ook niet wat het is. Maar Derrick is gesloten door waterschade een maand.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Beach het volgende:
Morgen naar Zeist weer stadje in? Of Utreg naar Derricks?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:34 schreef Beach het volgende:
Ga je keertje mee met mij naar PANN in Tivoli?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef Adelante het volgende:
Succes Paul, jammer dat we nooit samen crew zijn geweest
dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre, Paul bashen mag toch nog wel gewoon neem ik aan. Of valt dat dan onder crew-bash?
Kan je dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
http://www.pann.nl/agenda/2012-04-21-pann-utrecht?events_id=0
21 april is er weer Paul
Voor Paul maken we een uitzonderingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre, Paul bashen mag toch nog wel gewoon neem ik aan. Of valt dat dan onder crew-bash?
Van die raad je plaatje dit dat in stadjes enzoot.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Tuuk welquote:
over het feit dat de Derrick een maand gesloten is door waterschade...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Nee iets met tieten natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die raad je plaatje dit dat in stadjes enzoot.
Oh myyyyyy god!!! Nou, het waren twee hele leuke dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Zo om en nabij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, levend begraven is ook not done, maar voor Paul maken we een uitzondering. Toch?
"Ja jongens, vandaag ben ik weer naar een wedstrijd van de beste club van Nederland geweest. Zoals iedereen weet speelt de beste club van Nederland in Utrecht. Daar staat het stadion Galgenwaard en wie geniet er nou niet wekelijks van de heldendaden van de Utrechtse Godenzonen. Zo wonnen wij eerder dit seizoen thuis al met 6-4 van Ajax en uit deden we dat nog eens dunnetjes over..."quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Wel een beetje rustig nu, omdat paul nu zeer druk bezig is met het schrijven van de weblog....
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"Ja jongens, vandaag ben ik weer naar een wedstrijd van de beste club van Nederland geweest. Zoals iedereen weet speelt de beste club van Nederland in Utrecht. Daar staat het stadion Galgenwaard en wie geniet er nou niet wekelijks van de heldendaden van de Utrechtse Godenzonen. Zo wonnen wij eerder dit seizoen thuis al met 6-4 van Ajax en uit deden we dat nog eens dunnetjes over..."
Zoiets zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
over het feit dat de Derrick een maand gesloten is door waterschade...
Lol als jij nog bij het Weblog zat was ik er nooit gekomenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh myyyyyy god!!! Nou, het waren twee hele leuke dagen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:23 schreef Nielsch het volgende:
Of
"Gisteravond wilde ik naar een van mijn favoriete uitgaansgelegenheden ter wereld; De Derrick aan de Utrechtse Voorstraat. In de Derrick draaien ze altijd hele leuke liedjes uit de jaren '70, '80 en '90 en er zijn altijd veel lekkere vrouwen. Ook kun je er heel goedkoop alcohol kopen dus dat is wel mooi. Maar helaas helaas toen ik gisteravond aankwam bij de Derrick hing er ineens een bordje aan de deur "Een maand gesloten ivm waterschade". Ja jullie begrijpen het natuurlijk al, zo kon er dus niet gedanst worden. Wat moest ik doen? Waar moest ik naartoe?"
of
"Vandaag heb ik de hele dag op twitter doorgegeven welke nummers er op 3FM en Radio Veronica werden gespeeld. En dan met name de nummers die Giel draait want weet je Giel is de beste DJ van heel Nederland. Ik ben een hele grote fan van hem..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef KoekiMonster het volgende:
Het FOK! sletje om alle admins en mods aan kun trekken te laten komen.
.
.
.
.
.
.
.Ik ben geen homo, laatste waarschuwing anders schrijf ik een note bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |