quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je weer voor de faal, zoals een tijdje geleden?
Jajohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Jongens spannend he dat wachten op m'n rechten
Ehhhh, nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
ALSOF IK DIE RECHTEN AAN MEZELF KAN TOEKENNEN JONGEquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb alle afspraken al afgebeld voor dit. Schiet eens op Paul ik zit op het puntje van m'n stoel.
Ja bel iemand of zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ALSOF IK DIE RECHTEN AAN MEZELF KAN TOEKENNEN JONGE
onzettend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef Paul het volgende:
Ik woon in Spanje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:10 schreef cptmarco het volgende:
het lijkt mij trouwens best wel vermoeiend om de hele dag door Nederland te moeten crossen om alle crewleden van koffie te voorzien....
Ga je ze dan bannen............quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:10 schreef Paul het volgende:
Lachen jullie maar, het lachen zal jullie vergaan. Ja ik schrijf alle namen op.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ja die moest ik toch opgeven zodat jij mod kon worden, jongen.
Dat was niet aardig voor de mongolen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Mongool nog wel, zal Paul vast heel erg blij mee zijn
maar ja, kom je door de scan heen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:38 schreef Paul het volgende:
YES, ik hoor net dat de rechten worden aangemaakt op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Oeppsss..........quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Gezwets, je weet zelf ook dat er toch niks van klopt. Je loopt nu alleen te aandachtshoeren hier.
Mensen die niet alles horen achter de schermenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Gezwets, je weet zelf ook dat er toch niks van klopt. Je loopt nu alleen te aandachtshoeren hier.
Oh?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
Ha ik snap hem want je koopt bier in de supermarkt en dus is het bier in de supermarkt!quote:
En in de kroeg en de slijterij etc etc...........quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ha ik snap hem want je koopt bier in de supermarkt en dus is het bier in de supermarkt!
Same.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |