Oke, wat voor lessen had je dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou, ik moest een maand in de leer bij Yvonne
Precies. De meesten posten het gewoon in het funny links, pics en clips topic. Anderen krijgen er een tagje voor waardoor ze zichzelf 'speciaal' vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?
ja was hij ooit niet zuur?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Paul het volgende:
SWJ is niet voor niets uitgeroepen tot verzuurste ex crewlid
Wie zegt dat ik hier geen geld voor krijg?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Nou kinderen geen ruzie maken voor een onbetaalde baan hoor......
Ik ga even achter de schermen bespreken dat je een note hiervoor krijgt. brb.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ookal vind ik Paul een achterlijke mongool 1e klas is dit wel iets voor hem
Leuk voor je bolle homo
Geeft niets Paul, anders krijg je weer gezeik met de Sociale Dienst..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hier geen geld voor krijg?
omdat ik een keer positief naar je ben ?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga even achter de schermen bespreken dat je een note hiervoor krijgt. brb.
Gelijk al op je strepen gaan staan. Wat een kneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
jij niet meer in het blauwquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Adelante het volgende:
Dat was toch niet notewaardig
Als je niet eens meer bolle hommo mag zeggen. Tsssk, webkamp ipv weblog!
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef allesbeterweter het volgende:
3e weblog je bent er maar druk mee Paul.
ja linkdumpen kost echt veel tijd ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef allesbeterweter het volgende:
3e weblog je bent er maar druk mee Paul.
NOU! Dan ga je toch ook bij Fok Weblogquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja linkdumpen kost echt veel tijd ja...
Nee ik keek op tv, ik heb het druk als FOK! Weblogger namelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef allesbeterweter het volgende:
FC Utrecht geweest he of niet Paul wat een wedstrijd was dit...
Fok!kers zonder ambitiequote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb geen ambitie om te webloggen of te modereren
3 hele posts die zomaar in het funny links pics en clips thuishorenquote:
fpquote:Op maandag 19 maart 2012 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Gast je gaat bij de FP toch ook niet roepen dat het in NWS kan.
IS OOK ZOquote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. De meesten posten het gewoon in het funny links, pics en clips topic. Anderen krijgen er een tagje voor waardoor ze zichzelf 'speciaal' vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |