Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat, ben ik meteen een troll?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Paul het volgende:
Die slechte trolls van Dirkh en SuperwormJim doen mij gieren van binnen!
Ik ben een apart kind. Dat weet je toch welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus omdat mijn mening jou niet aanstaat, ben ik meteen een troll?Wat kun je slecht met kritiek (De waarheid) omgaan zeg
Je bent ook een hele gevoelig jongetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Paul het volgende:
Die slechte trolls van Dirkh en SuperwormJim doen mij gieren van binnen!
Je bent inderdaad 'speciaal' ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben een apart kind. Dat weet je toch wel
dirkh. die heeft een permban toch. zien we vast nooit meer terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef Paul het volgende:
Dit doet me weer denken aan vroeger dat Dirkh tegen me praatte
Denkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef Paul het volgende:
Dit doet me weer denken aan vroeger dat Dirkh tegen me praatte
SuperwormJim komt voor het eerst op het weblog hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier gaat het allemaal om? Een lullig en oud filmpje van youtube posten? That's it?![]()
Dus een 'lollig' filmpje van internet posten is een meteen een weblog?![]()
Dan is de funny links, pics en clips reeks dus ook een weblog
Inderdaad. En nu ik gezien heb wat is het, was het meteen de laatste keer. Wat een anticlimax. Zelfs de afgezaagde plaatjes en filmpjes in het funny links, pics en clips topic zijn nog vermakelijker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
[..]
SuperwormJim komt voor het eerst op het weblog hoor
En het zal vast nog wel langer duren.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat heeft trouwens wel lang geduurd paulie paulus.
Zallik dan maar modje worden
Oh, ok schoonheidsfoutjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef LookAtMe het volgende:
Kids react is niet van tv en reageert ook niet op dingen van tv.
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik dacht dat een blog altijd teksten zijn van mensen maar het is gewoon een kwestie van linkdumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |