quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
BREKEND
OM 18 UUR HET 1E LOGJE VAN PAUL OP WEBLOG.FOK.NL
BREKEND
omdat wij in het paul fan topic zitten krijgen we wel een voorproefje tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Paul het volgende:
BREKEND
OM 18 UUR HET 1E LOGJE VAN PAUL OP WEBLOG.FOK.NL
BREKEND
Iets met kinderenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat wij in het paul fan topic zitten krijgen we wel een voorproefje toch
omgquote:
Dat is de volgende stap eerst ff webloggen een tijdje en dan ONZ modererenquote:
ah okquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap eerst ff webloggen een tijdje en dan ONZ modereren
Ga je nu ieder blogje hier spammen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:15 schreef Paul het volgende:
JA JONGENS IK BEGIN GELIJK MET EEN SHOCKERENDE BLOG MET KINDEREN ERIN!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga je nu ieder blogje hier spammen?
Omdat je weet er anders helemaal niemand op de weblog komt; en zo hoop je nog een paar views te krijgen?quote:
Daarom ben ik ook aangetrokken als crewlid, ik kan zo goed reclame makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je weet er anders helemaal niemand op de weblog komt; en zo hoop je nog een paar views te krijgen?
Ik krijg nog niet echt de neiging om op de weblog te kijken hoor. Helemaal niet. Integendeel zelfs. Volgens mij maak je alleen maar anti-reclame.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aangetrokken als crewlid, ik kan zo goed reclame maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |