quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Arme meid, dalijk helemaal overstuur!
Vind de TT maar so-so... Vind em verdacht veel op een Trance track lijken maar kan er niet op komen![]()
De break heeft inderdaad een stuk wat zo ongeveer identiek is aan een bekende trance track. Kan zou gauw ook ff niet op de naam komen. Verder... belachelijke dikke track met veel gevoel erinquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
Vind de TT maar so-so... Vind em verdacht veel op een Trance track lijken maar kan er niet op komen![]()
Nah, tis best lastig om overstuur te zijn hier met zo'n 20 graden en een blauwe luchtquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Yes! Dat is emquote:
hier ook hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef Krulliewullie het volgende:
hier met zo'n 20 graden en een blauwe lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer
OmomomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rolt binnen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Nize!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wat iz dit.....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ik wacht wel weer op de volgende....deze sla ik over .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
lekker darkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
Dat wel, maar die onzekerheid. T is net wat fijner als je gewoon die code hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo? Genoeg kans om in de reguliere verkoop kaarten te kopen.
Excluvcevlyquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Pieter in zijn allergoeiste steenkolen engels
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennanquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef zlotka het volgende:
Wat heeft waverider toch lekker nummers zeg, echt de style wat ik mooi vind
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
Even serieus, melodie is tof maar die pitched kicks zijn inderdaad wat minderquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
die is ook erg, jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isHad dan come as one er neergezet
danku, dankuquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef eQuaL het volgende:
Over een kwartiertje ist toch weer feest met defqon1 tickets?
Ga het toch maar ff proberen, al ist maar voor die arme Remco
er is niks betersquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
het lijkt die Jeff van Q-dance Radio welquote:
goeie show!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Voltreffer het volgende:
Magic show van deze week maar eens beluisteren!
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nieuwe Jack Of Sound
Vind hem wel vet, goeie producer 14.gif.
Wij van WC eendquote:![]()
Luister nooit radio, behalve radio 2 alleen maar kutmuziekquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je luisterd teveel Evers staat op
Hier ook al.. 26 graden, strakblauwe lucht, zonnetje.. al de hele week.quote:
quote:
x2quote:
Idee +2 uitvoering -1quote:
Die intro vind ik nog best oke, maar daarna moet je hem ook METEEN afkappenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, kwam dit filmpje net tegen van Godspeed. Nummer is niet wat de meeste hier vet vinden, maar die lasers vind ik best wel noemenswaardig
quote:
Ben benieuwd, al heb ik de meesten wel geradenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Over 20 min. trouwens de volledige line up voor WiSH
quote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo Loudness kaartje in de pocket!Wel kneiter duur zeg :/
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor loudness relatief duur, normaal rond de 20 euro, nu opeens 30 euro...
Dan drink je maar een biertje minder!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor loudness relatief duur, normaal rond de 20 euro, nu opeens 30 euro...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan drink je maar een biertje minder!Bier op feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pepsi![]()
Mwah ik drink wel een paar biertjes, puur voor et lekker, voor de rest cola e.d.quote:
Maak er maar 15 van, tenminste die 3,25 administratiekosten en dan ook nog 0,87 cent betalingskostenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missen
Lekker weer, alleen dat engels he...quote:
Och Rotterdam - Eindhoven is ook wel een heel eind inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missen
Die extra kosten had je ook al bij vorige feesten. Standaard bij Paylogic...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Maak er maar 15 van, tenminste die 3,25 administratiekosten en dan ook nog 0,87 cent betalingskosten.
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nlquote:
gevoelig puntje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nl
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgavequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
gevoelig puntje?
Ach zo storend vind ik het al niet meer. Je raakt er aan gewend
quote:
Maar Rotterdam-Rotterdam is nog dichterbijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Och Rotterdam - Eindhoven is ook wel een heel eind inderdaad
J....E ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef StM het volgende:
Waarom heb je kennis van de scene nodig dan?Ik weet er anders nog wel eentje. Hij doet uitzendingen op feesten waarbij hij de verkeerde acts enzo aankondigd.
Al een oproep gedaan via de sociale media? Misschien een Youtube audities versie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgave
Waar, maar toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die extra kosten had je ook al bij vorige feesten. Standaard bij Paylogic...
Hoezo de kennis van de scene? Maar goed, iemand die iets inspreekt zou toch geen al te groot probleem moeten zijn. Maar t is natuurlijk niet alleen hier, het niveau engels is wel vaker bedroevend zeker nu de "scene" steeds internationaler word.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgave
Dat doen we niet. Het moet een betrouwbaar persoon zijn waar we ten alle tijden van op aan moeten kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Al een oproep gedaan via de sociale media? Misschien een Youtube audities versie?
Waar is die studio eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat doen we niet. Het moet een betrouwbaar persoon zijn waar we ten alle tijden van op aan moeten kunnen
Geloof me... zijn er mee bezig, maar zoals ik zei.... tis niet makkelijk
Een oplossing daarvoor is natuurlijk niet zo moeilijk om te bedenken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nl
<--- bilingual opgevoed alleen voor mij is het te ver en heb geen autoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een oplossing daarvoor is natuurlijk niet zo moeilijk om te bedenken.
Cursusje, mannetje regelen dat wel Engels spreekt.. etc.
edit: Ik zal de volgende keer eerst verder lezen. Maar ik zou vooral wel gebruik maken van social media om iemand te vinden. Je kunt zo'n gozer altijd eerst uitnodigen voor een gesprek, voordat je met hem in zee gaat. Denk dat er genoeg gasten zijn die willen meehelpen. (en veel beter Engels spreken dan de huidige presentator)
Same herequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
<--- bilingual opgevoed alleen voor mij is het te ver
Zag het net ja, omdat het konninginnedag is dan maar...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Line-up Beat The Bridge:
Ran-D & Adaro
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Luna vs E-Force
Code Black (AUS)
Zany
A-Lusion
Global Soundz
Fanatic
MC Renegade
Iemand een kaartje kopen? Ga wel naar Zodiak Commune in EindhovenGratis en veeeeeeeul vettere muziek. Worden weinig tot geen Hardstyle-feestjes meer voor mij denk ik
Een maat had voor de zekerheid wat extra kaartjes gekocht, zodat we nog mee zouden kunnen evt.. Hopelijk raakt hij ze makkelijk kwijt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
knip
Iemand een kaartje kopen? Ga wel naar Zodiak Commune in EindhovenGratis en veeeeeeeul vettere muziek. Worden weinig tot geen Hardstyle-feestjes meer voor mij denk ik
Waar!? Freefall? 3 minuten lopen van mijn huis jongenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een maat had voor de zekerheid wat extra kaartjes gekocht, zodat we nog mee zouden kunnen evt.. Hopelijk raakt hij ze makkelijk kwijt.
Dat wordt techno'en in Arnheim.
Naar eindhoven lopen? Acid op Zodiak Communequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef 16meter het volgende:
En anders inderdaad ergens anders heen lopen.
Da's het enige wat ik kan vinden wat het dichtste bij techno in de buurt komt... ziet er niet superleuk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef 16meter het volgende:
Als dat het techno gebeuren met koninginnedag is, dan daar.
En anders inderdaad ergens anders heen lopen.
Zo heet ie gewoon hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's het enige wat ik kan vinden wat het dichtste bij techno in de buurt komt... ziet er niet superleuk uit.
Vorig jaar even aan het water gechilled bij het "Musis park", dat was wel aardig.
Genres
acid, acidtechno, breakbeat, deephouse, disco, drum & bass, dub, dubstep, electro, funk, house, minimal, new beat, techhouse, techno
https://partyflock.nl/par(...)nd_Day_Festival.html
"Armin Pillen"
Gaat ook goed los daar...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
voor een top 40 nummer nog wel oke (nouja beter dan david guetta enzo), maar plaats dit aub niet in het hoekje hardstyle
Ik ging sowieso, al is het nu voornamelijk om A-lusionquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Line-up Beat The Bridge:
Ran-D & Adaro
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Luna vs E-Force
Code Black (AUS)
Zany
A-Lusion
Global Soundz
Fanatic
MC Renegade
Jonguh, wtf,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
The Machine en Arboza nog toegevoegd aan The Magic Show area op WiSH
Doet me echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
defkon antem egt super hard weer
Ik moest lachen om je post, maar van binnen huilde ik een beetje om het 'fantastische' anthem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
het wordt een moeilijke klus iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:18 schreef 16meter het volgende:
Het komt echt niet meer goed met de 'mainstream' hardstyle.
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die Qlubtempo area op vrijdag
Alpha²
Deepack
Isaac
Luna
Pavo
Pila
Super Marco May
Voor de rest gewoon alle namen die kan verwachten in de Defqon line up. Veel variatie, zeker niet verkeerd. Bedoel als je hierover gaat zeuren, je kan gewoon niet zeggen "Ik had liever andere namen gezien" Lijkt mij......
Gostosa 2.0quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.
edit: Ze hebben 'Lady Faith' ook weer tevoorschijn gehaald, zie ik.
Ik ga ook sowiesoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ging sowieso, al is het nu voornamelijk om A-lusion
Maar ik ken wel mensen die nog een kaartje willen
Waarom niet? Passen prima tussen de andere namen. Het is niet alsof Ran-D 'underground' is en alleen voor de 'ekte liefhebbers' is ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef stoeltafel het volgende:
Ran-d WHY THE FUCK OP MAIN????
LIVE:crypsis WHY THE FUCK OF MAIN??
Iddquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat rent de kwaliteit van hardstyle achteruit zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor heb ik al een kaartje voor Loudnessquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:33 schreef DjThera het volgende:
Maar wèl Geck-o, Phrantic en Deetox
Die gaan vast en zeker flinke excsclxfzieve sets neerzetten!!
Zeker een aantal leuke acts, voor mij echter niet genoeg om de prijs te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Genoeg vette acts op Defqon, ik ga me wel weer vermaken
Ik weet zeker dat er sets tussen zitten die de meesten hier wel kunnen waarderenquote:REVERZE - Tonight, we will be broadcasting Reverze LIVE from the Sportpaleis and Lotto Arena, Antwerp. Starting from 20:00h (8pm GMT +1), Fear.FM will help us broadcast this massive show for a total of 11 hours of Reverze 2012 - Beyond Belief!
Along the way, artists will come into the studio and share their experience of Reverze!
Tune in at reverze.fear.fm or use the free Fear.FM iPhone App to listen to the livestream during your travels to Reverze or at home.
"You'll have to tune in to know the broadcast schedule. But, we've made a great choice of sets in both area's! So, for those who unfortunately were too late to buy a ticket, we're still going to spoil you!"
If you want to stay up to date instantly, check our social media!
http://fear.fm
http://facebook.com/Fear.FM
http://twitter.com/FearFM
http://bassevents.be
http://www.facebook.com/bassevents
http://twitter.com/#!/BassEvents
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:33 schreef DjThera het volgende:
Maar wèl Geck-o, Phrantic en Deetox
Die gaan vast en zeker flinke excsclxfzieve sets neerzetten!!
Claudia wil nog wel eens wat zon deze kant opsturen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:26 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Ben 'helaas' in Portugal dan, anders was ik sowieso gekomen. DefQon is gewoon vet! Nu alleen maar hopen op een zonnetje dit jaar voor jullie
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]NIET HATENG OP MIJN ALCOHOLTRACKS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
¤70 excl. feequote:
Wanneer ga je daaeheen, misschien ben ik er dan ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:26 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Ben 'helaas' in Portugal dan, anders was ik sowieso gekomen. DefQon is gewoon vet! Nu alleen maar hopen op een zonnetje dit jaar voor jullie
13 juni tot 1 juliquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:31 schreef Sc0tTy het volgende:
Wanneer ga je daaeheen, misschien ben ik er dan ook
Qua sound lijkt het op maar volgens mij is er nog een andere trance plaat die er meer op lijkt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef T-Force het volgende:
Hoor nu The Pitcher & Slim Shore - I'm alive. Volgens mij is dat een soort van remix van een oude Tiesto plaat, althans die melodie...Wie weet welke?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Qua sound lijkt het op maar volgens mij is er nog een andere trance plaat die er meer op lijkt.
PM verstuurdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
maar even wachten tot ik code krijg van eQual en kijken wat kaartje kost!
Ah hmm ik ben meestal later in Portugal, Krulliewullie, tot wanneer blijf jij?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
13 juni tot 1 juli
Edit: nog meer mensen die Reverze aan het luisteren zijn? Nu Wasted Penguinz. Op de een of andere manier vind ik die nummers best vet! Heb ze 1x zien draaien, toen ook vet. Gewoon hele blije Hardstyle![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Qua sound lijkt het op maar volgens mij is er nog een andere trance plaat die er meer op lijkt.
ondergewaardeerd!quote:Op zondag 18 maart 2012 05:59 schreef Sc0tTy het volgende:
O O O O OVERDRIVE YOUR SPEAKERS BAMBAMBAMBAMBAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat blijft Give It Up Again toch een heeeeeerlijke plaatquote:Op zondag 18 maart 2012 05:59 schreef Sc0tTy het volgende:
-Heeeel leuke filmpjes-
...........................................................................................................
Wat een ab-so-luut bazen moment en bazen set was dat idd.quote:
Lipservice Radio! Wat blijft dat een vette track!quote:Op zondag 18 maart 2012 09:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ondergewaardeerd!
echt zo'n heerlijke zin in de zomer krijg ik er van
de rest ook maar meteen dan
*filmpjengs*
* Deeltjesversneller zet maar weer eens wat oude setjes van ze op![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Lipservice Radio! Wat blijft dat een vette track!
Zoals verwacht vind ik dit de beste die er tussen zitquote:[b]Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Nog een chill subground nummer (alleen voor als je van ekt obscure underground shit houdt)
En daar is niks mee in mijn ogenquote:
Oeh een goeie ouwe trance plaat was dat!quote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
Vrolijk, zomers, melodieus, biertje-in-je-hand-schijveuh-in-je-mik-style.
Komt goed uit, die setjes duren maar een uurtje!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zoals verwacht vind ik dit de beste die er tussen zitMaar ik zou de subgroundstijl na een uurtje, 1.5 uur max wel beu zijn denk ik.
Alsof hij mijn gedachten kan lezen...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Komt goed uit, die setjes duren maar een uurtje!
Tis een refix, maar vond het origineel ook al bagger, dus kon niet veel erger...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef zlotka het volgende:
Tja, toch erg jammer dit...
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers-World Of Madness (LA Re-Fix) (Defqon 1 anthem 2012) HD
LOL, Nexus overload..quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tis een refix, maar vond het origineel ook al bagger, dus kon niet veel erger...
Ik ook niet, want dan sta ik ergens anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers, het mocht wat kosten zeg
en met zonnetje + pilsje ga ik mijn oren niet dichtstoppen als deze track komt
quote:
Uhu, die platen staat op plaats 1 2 3 4 in mijn Jijbuis lijstquote:Op zondag 18 maart 2012 09:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ondergewaardeerd!
echt zo'n heerlijke zin in de zomer krijg ik er van
de rest ook maar meteen dan
* Deeltjesversneller zet maar weer eens wat oude setjes van ze op![]()
Zeer zeker niet!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers, het mocht wat kosten zeg
en met zonnetje + pilsje ga ik mijn oren niet dichtstoppen als deze track komt
Tsja zn eigen tracks klinken stuk voor stuk helemaal nergens naar, hij ziet zelf ook wel in dat ie onder Bioweapon veel populairder was en probeert nu misschien weer wat aansluiting te vinden...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef Levitas het volgende:
En mooi gebaar @ de Reverze liveset van Audiofreq. Code Black introduceren. Sam doet z`n best om het goed te maken. Hij begint wel weer wat respect terug te winnen
Vind je het echt zo slecht? Oke, ik moet toegeven dat Code Black's tracks vetter zijn, maar Tear u down en Audio slave vind ik best goed te pruimen (heb zo even geen andere Audiofreq tracks in m`n hoofd)quote:Op maandag 19 maart 2012 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tsja zn eigen tracks klinken stuk voor stuk helemaal nergens naar, hij ziet zelf ook wel in dat ie onder Bioweapon veel populairder was en probeert nu misschien weer wat aansluiting te vinden...
Ik vind dbstf nog wel van een andere orde als bijvoorbeeld Showtek hoor. DBSTF vind ik de laatste tijd erg vette tracks maken (ook onder f8trix). Goed geproduceerde, kwalitatieve en euforische tracks. Niks mis mee imoquote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef 16meter het volgende:
Geen hardstyle, maar 'hardhousestyle' zoals DBSTF, Showtek etc. dat ook maken tegenwoordig.
Als hardhouse is het ergens nog wel te pruimen, inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
typische dbstf vocals ja. vind het nog niet eens zo'n slecht nummer voor op de mainstage van een willekeurig house festival, maar het is toch wel even heel wat anders dan de hardstyle die ik ben gewend.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als hardhouse is het ergens nog wel te pruimen, inderdaad.
quote:
quote:
quote:
quote:
Probeer dit nu nog eens met een nummer van afgelopen jaar van DBSTFquote:
Idd, track uit 2007quote:Op maandag 19 maart 2012 10:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Probeer dit nu nog eens met een nummer van afgelopen jaar van DBSTF
quote:
Dat zijn geen grappenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Niet zo serieus gelijk als ik hardhouse? neerzet he
Het plaatje alleen alquote:Op maandag 19 maart 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
Plaatje van de dag, om allemaal lekker vrolijk van te worden:
![]()
![]()
![]()
Klinkt ook zeker niet verkeerd, nog ff wachten op een betere versie...quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aparte maar lekkere kicks hadden die oude Machine plaatjes altijd
240p.. my old enemyquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
240p.. my old enemy
we meet againJe was me net voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAUW!!! Hier wordt ik blij van!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef 16meter het volgende:
Nieuw Wavolizer spul.. mwaa.. beetje hetzelfde principe weer als Done.
Kan er ook niet echt op bewegen op een feest. Niet een van mijn favoriete producers bij Theracords.
edit:
NEEJ!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Voor straf deze luisteren:
1...2..3... HOLLAND!
Ik luisterdequote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Voor straf deze luisteren:
1...2..3... HOLLAND!
Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeeringquote:
Ga weg!quote:
Ik was daarbij, met de legendarische exit van Rob Gee ^^quote:
hier heb ik geen woorden voorquote:
Absolute topset. Heb die ook helemaal grijs gedraaid (draai m nog wel eens). Ik neem zelfs Nothing else matters en Stampuhh voor lief.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeering
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Beetje zoals met dubstep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Hee, daar was ik ook bij, dat was mijn eerste feestje. Lekker live drummenquote:
Uk garage-achtige dubstep is in ieder geval een stuk vetter dan die overhypte shizzlequote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef haakon het volgende:
Dubstep is overrated, Industrial underrated.
Burial, Jamie xx, Sepalcure, enzenzenz.quote:
x2 al heb ik gewoon haat aan dubstep...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef haakon het volgende:
Dubstep is overrated, Industrial underrated.
Ik normaliter ook, maar die style van Pavelow <3quote:Op maandag 19 maart 2012 22:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 al heb ik gewoon haat aan dubstep...
x2quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanmiddag 14.00 weer naar Tom luisteren![]()
DnBquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:47 schreef eQuaL het volgende:
Heb nooit wat met dubstep gehad, wel mee bekend geweest. Was meer van de trance en DnB in die tijd. DnB is ook nooit zo overhypet als andere stijlen, blijft waarschijnlijk altijd een beetje underground![]()
Dat wobwob wat je nu zoveel in die dubstep hoort komt volgens mij ook van origine voornamelijk van DnB, maar daar klinkt het wel goed![]()
En voor happy hardstyle ook maar die is gesloten.quote:
I aim to pleasequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb deze pagina al meer kwaliteit gezien dan de afgelopen 68 (?) topics ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |