Same herequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
<--- bilingual opgevoed alleen voor mij is het te ver
Zag het net ja, omdat het konninginnedag is dan maar...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Line-up Beat The Bridge:
Ran-D & Adaro
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Luna vs E-Force
Code Black (AUS)
Zany
A-Lusion
Global Soundz
Fanatic
MC Renegade
Iemand een kaartje kopen? Ga wel naar Zodiak Commune in EindhovenGratis en veeeeeeeul vettere muziek. Worden weinig tot geen Hardstyle-feestjes meer voor mij denk ik
Een maat had voor de zekerheid wat extra kaartjes gekocht, zodat we nog mee zouden kunnen evt.. Hopelijk raakt hij ze makkelijk kwijt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
knip
Iemand een kaartje kopen? Ga wel naar Zodiak Commune in EindhovenGratis en veeeeeeeul vettere muziek. Worden weinig tot geen Hardstyle-feestjes meer voor mij denk ik
Waar!? Freefall? 3 minuten lopen van mijn huis jongenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een maat had voor de zekerheid wat extra kaartjes gekocht, zodat we nog mee zouden kunnen evt.. Hopelijk raakt hij ze makkelijk kwijt.
Dat wordt techno'en in Arnheim.
Naar eindhoven lopen? Acid op Zodiak Communequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef 16meter het volgende:
En anders inderdaad ergens anders heen lopen.
Da's het enige wat ik kan vinden wat het dichtste bij techno in de buurt komt... ziet er niet superleuk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef 16meter het volgende:
Als dat het techno gebeuren met koninginnedag is, dan daar.
En anders inderdaad ergens anders heen lopen.
Zo heet ie gewoon hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's het enige wat ik kan vinden wat het dichtste bij techno in de buurt komt... ziet er niet superleuk uit.
Vorig jaar even aan het water gechilled bij het "Musis park", dat was wel aardig.
Genres
acid, acidtechno, breakbeat, deephouse, disco, drum & bass, dub, dubstep, electro, funk, house, minimal, new beat, techhouse, techno
https://partyflock.nl/par(...)nd_Day_Festival.html
"Armin Pillen"
Gaat ook goed los daar...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
voor een top 40 nummer nog wel oke (nouja beter dan david guetta enzo), maar plaats dit aub niet in het hoekje hardstyle
Ik ging sowieso, al is het nu voornamelijk om A-lusionquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Line-up Beat The Bridge:
Ran-D & Adaro
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Luna vs E-Force
Code Black (AUS)
Zany
A-Lusion
Global Soundz
Fanatic
MC Renegade
Jonguh, wtf,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
The Machine en Arboza nog toegevoegd aan The Magic Show area op WiSH
Doet me echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
defkon antem egt super hard weer
Ik moest lachen om je post, maar van binnen huilde ik een beetje om het 'fantastische' anthem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
het wordt een moeilijke klus iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:18 schreef 16meter het volgende:
Het komt echt niet meer goed met de 'mainstream' hardstyle.
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die Qlubtempo area op vrijdag
Alpha²
Deepack
Isaac
Luna
Pavo
Pila
Super Marco May
Voor de rest gewoon alle namen die kan verwachten in de Defqon line up. Veel variatie, zeker niet verkeerd. Bedoel als je hierover gaat zeuren, je kan gewoon niet zeggen "Ik had liever andere namen gezien" Lijkt mij......
Gostosa 2.0quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.
edit: Ze hebben 'Lady Faith' ook weer tevoorschijn gehaald, zie ik.
Ik ga ook sowiesoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ging sowieso, al is het nu voornamelijk om A-lusion
Maar ik ken wel mensen die nog een kaartje willen
Waarom niet? Passen prima tussen de andere namen. Het is niet alsof Ran-D 'underground' is en alleen voor de 'ekte liefhebbers' is ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef stoeltafel het volgende:
Ran-d WHY THE FUCK OP MAIN????
LIVE:crypsis WHY THE FUCK OF MAIN??
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |