quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Arme meid, dalijk helemaal overstuur!
Vind de TT maar so-so... Vind em verdacht veel op een Trance track lijken maar kan er niet op komen![]()
De break heeft inderdaad een stuk wat zo ongeveer identiek is aan een bekende trance track. Kan zou gauw ook ff niet op de naam komen. Verder... belachelijke dikke track met veel gevoel erinquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
Vind de TT maar so-so... Vind em verdacht veel op een Trance track lijken maar kan er niet op komen![]()
Nah, tis best lastig om overstuur te zijn hier met zo'n 20 graden en een blauwe luchtquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Yes! Dat is emquote:
hier ook hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef Krulliewullie het volgende:
hier met zo'n 20 graden en een blauwe lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer
OmomomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rolt binnen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Nize!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wat iz dit.....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ik wacht wel weer op de volgende....deze sla ik over .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
lekker darkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
Dat wel, maar die onzekerheid. T is net wat fijner als je gewoon die code hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo? Genoeg kans om in de reguliere verkoop kaarten te kopen.
Excluvcevlyquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Pieter in zijn allergoeiste steenkolen engels
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennanquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef zlotka het volgende:
Wat heeft waverider toch lekker nummers zeg, echt de style wat ik mooi vind
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
Even serieus, melodie is tof maar die pitched kicks zijn inderdaad wat minderquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
die is ook erg, jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isHad dan come as one er neergezet
danku, dankuquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef eQuaL het volgende:
Over een kwartiertje ist toch weer feest met defqon1 tickets?
Ga het toch maar ff proberen, al ist maar voor die arme Remco
er is niks betersquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
het lijkt die Jeff van Q-dance Radio welquote:
goeie show!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Voltreffer het volgende:
Magic show van deze week maar eens beluisteren!
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nieuwe Jack Of Sound
Vind hem wel vet, goeie producer 14.gif.
Wij van WC eendquote:![]()
Luister nooit radio, behalve radio 2 alleen maar kutmuziekquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je luisterd teveel Evers staat op
Hier ook al.. 26 graden, strakblauwe lucht, zonnetje.. al de hele week.quote:
quote:
x2quote:
Idee +2 uitvoering -1quote:
Die intro vind ik nog best oke, maar daarna moet je hem ook METEEN afkappenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, kwam dit filmpje net tegen van Godspeed. Nummer is niet wat de meeste hier vet vinden, maar die lasers vind ik best wel noemenswaardig
quote:
Ben benieuwd, al heb ik de meesten wel geradenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Over 20 min. trouwens de volledige line up voor WiSH
quote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo Loudness kaartje in de pocket!Wel kneiter duur zeg :/
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor loudness relatief duur, normaal rond de 20 euro, nu opeens 30 euro...
Dan drink je maar een biertje minder!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor loudness relatief duur, normaal rond de 20 euro, nu opeens 30 euro...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan drink je maar een biertje minder!Bier op feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pepsi![]()
Mwah ik drink wel een paar biertjes, puur voor et lekker, voor de rest cola e.d.quote:
Maak er maar 15 van, tenminste die 3,25 administratiekosten en dan ook nog 0,87 cent betalingskostenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missen
Lekker weer, alleen dat engels he...quote:
Och Rotterdam - Eindhoven is ook wel een heel eind inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Pcies, das 10E er boven op en nu moet ik ook nog eens reizen... Maarja Theracords Live mag ik niet missen
Die extra kosten had je ook al bij vorige feesten. Standaard bij Paylogic...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Maak er maar 15 van, tenminste die 3,25 administratiekosten en dan ook nog 0,87 cent betalingskosten.
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nlquote:
gevoelig puntje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nl
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgavequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
gevoelig puntje?
Ach zo storend vind ik het al niet meer. Je raakt er aan gewend
quote:
Maar Rotterdam-Rotterdam is nog dichterbijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Och Rotterdam - Eindhoven is ook wel een heel eind inderdaad
J....E ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef StM het volgende:
Waarom heb je kennis van de scene nodig dan?Ik weet er anders nog wel eentje. Hij doet uitzendingen op feesten waarbij hij de verkeerde acts enzo aankondigd.
Al een oproep gedaan via de sociale media? Misschien een Youtube audities versie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgave
Waar, maar toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die extra kosten had je ook al bij vorige feesten. Standaard bij Paylogic...
Hoezo de kennis van de scene? Maar goed, iemand die iets inspreekt zou toch geen al te groot probleem moeten zijn. Maar t is natuurlijk niet alleen hier, het niveau engels is wel vaker bedroevend zeker nu de "scene" steeds internationaler word.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee. Maar dit zelfde verhaal horen we al 2 jaar. Ook de grap dat er elke week Medic Show wordt gezegd ipv Magic kunnen we onderhand ook al dromen. Geloof mij... we zijn al tijden op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar een nieuwe presentator die vloeiend engels spreekt, grote kennis van de scene heeft EN bereid is elke week naar de studio te komen om de show op te nemen is geen gemakkelijke opgave
Dat doen we niet. Het moet een betrouwbaar persoon zijn waar we ten alle tijden van op aan moeten kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Al een oproep gedaan via de sociale media? Misschien een Youtube audities versie?
Waar is die studio eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat doen we niet. Het moet een betrouwbaar persoon zijn waar we ten alle tijden van op aan moeten kunnen
Geloof me... zijn er mee bezig, maar zoals ik zei.... tis niet makkelijk
Een oplossing daarvoor is natuurlijk niet zo moeilijk om te bedenken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat weten we ook al 2 jaar ja. Als je goeie oplossing hebt... mail ff naar remco@themagicshow.nl
<--- bilingual opgevoed alleen voor mij is het te ver en heb geen autoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een oplossing daarvoor is natuurlijk niet zo moeilijk om te bedenken.
Cursusje, mannetje regelen dat wel Engels spreekt.. etc.
edit: Ik zal de volgende keer eerst verder lezen. Maar ik zou vooral wel gebruik maken van social media om iemand te vinden. Je kunt zo'n gozer altijd eerst uitnodigen voor een gesprek, voordat je met hem in zee gaat. Denk dat er genoeg gasten zijn die willen meehelpen. (en veel beter Engels spreken dan de huidige presentator)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |