Dan moet meneer toch echt eens bij de industrial stage, (early) hardcore stage of hardtechno stage gaan staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef NLS04 het volgende:
DefqonIk snap echt niet waarom je daar nog heen zou willen. Het publiek bij dolfinarium wassenaar is nog enthousiaster. Kan me ook niet herinneren dat ik een filmpje van vorig jaar overdag op de main heb zien langskomen waar het echt los ging..
Josh n Wesz naar Dirty Worksquote:
quote:Hardcopy Recordings
And..Artic joins A2 Records and Josh & Wesz signed at DirtyWorkz.Had a great time working with you guys, we wish you all the best in future!
Dit idd. Tel daar ook maar (de mainstage van) feesten als Decibel en Q-Base bij op.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef NLS04 het volgende:
DefqonIk snap echt niet waarom je daar nog heen zou willen. Het publiek bij dolfinarium wassenaar is nog enthousiaster. Kan me ook niet herinneren dat ik een filmpje van vorig jaar overdag op de main heb zien langskomen waar het echt los ging..
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Geen Defqonstress hier... heerlijk ^^
alsof je dat ooit gehad hebt..quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Geen Defqonstress hier... heerlijk ^^
Harmony of Hardcorequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:32 schreef Waffle het volgende:
Ik ga er ook vooral heen om die andere stages ook te zien en rondjes te lopen. En welk festival heeft die "dagjesmensen" dan niet?
sowieso wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef T_Killer het volgende:
Ieder festival heeft dagjesmensen, maar relatief gezien heeft Defqon, met Qlimax, volgens mij veel meer dagjesmensen dan anderen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
WoohooThanks guys!
Bij deze ff de nieuwe Therabyte releaseGENIAAL ZO VET!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking shiiiiiiiit, hoe vet![]()
Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
Waldhaus is echt een baas, helemaal samen met jason littlequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen die meewillen naar Djax It Up volgende week zaterdag? Waldhaus live die mag afsluiter na een avondje HardtechnoMaar 15 euro, prima prijs dacht ik zo. En supertoffe energieke muziek
Slaapplek kan natuurlijk geregeld worden
Ik werkte heel de dag met samengeknepen billen of het je wederom zou lukken, en ik kan je zeggen samengeknepen billen en werken als schandknaap achter het station is echt geen pretje...dat geeft stress...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
alsof je dat ooit gehad hebt..
ik had altijd de stress namens jou
quote:Reverze has recently sold out, and many of you have missed out on a ticket to Belgium's largest and most spectacular Hard Dance event.
But, no fear. Bass Events have given it some thought and have teamed up with one of the worlds leading online radio stations in the hard dance scene, Fear.FM, to bring Reverze to you! A true journey beyond belief.
Thanks to this cooperation, you will be able to listen to Reverze - Beyond Belief live online. And if you've got the Fear.FM iPhone App, you can even listen to Reverze while out and about. In short, anything to please your needs.
Of course, Bass Events still very busy with constructing the massvie stage and decor of Reverze - Beyond Belief, and Fear.FM are still very busy testing out the technology used to stream this massive event, so we're really doing our very best to make sure the live broadcast is 100% confirmed!
More detailed information about where to tune-in exactly will be announced on Friday evening.
So, keep those eyes on our social media!
http://fear.fm
http://facebook.com/Fear.FM
http://twitter.com/FearFM
http://bassevents.be
http://www.facebook.com/bassevents
http://twitter.com/#!/BassEvents
Boaaaa die heb ik al zó vaak gepost!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waldhaus is echt een baas, helemaal samen met jason little![]()
Gaan naar Dirty Workz. Artic naar A2 records.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Deze muziekquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
vind er (voor zover mee bekend) eigenlijk ook niet echt leuke dingen op uitkomen... ei met ui uitgezonderdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gaan naar Dirty Workz. Artic naar A2 records.
Hardcopy loopt leeg.
quote:
Ground Zero nu overdag.. Meh...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
DefQon, tsjah, vorig jaar was leuk en vooral aan het eind bij The Machine zeer gezellig!! Maar doe mij maar net zo lief of liever Decibel, Ground Zero of ieder ander festival met meerdere areas. DefQon is leuk maar zeker niet speciaal (behalve dan het 'speciale prijsje' met heel die reis en alles erbij en het speciale hollandse weer wat we er bij kregen)
's Nachts krijg ik een dipje, overdag niet, dus voor mij fijner. En Ground Zero heeft iets undergrounds, zo in dat bos aan het water, met de typische aankleding en de muziekstijlen die aanwezig zijn! Heb goeie herinneringen aan de afgelopen twee editiesquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Ground Zero nu overdag.. Meh...
Tegelijk met Harmony of Hardcore..
Ook meerdere stijlen
Dan is bij mij de keus snel gemaakt
Ik heb geen idee of het dit jaar doorgaat! Hou het nu allemaal een stuk minder bij , want ik kan er toch niet bij zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Ground Zero zou toch niet meer door gaan? Vorig was k er en vond het maar matig, geen sfeer, heel rustig. De muziek was wel lekker
's Nachts moet je even doorzetten. Als je dan fijn in de muziek zit is er niets fijner!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
's Nachts krijg ik een dipje, overdag niet, dus voor mij fijner. En Ground Zero heeft iets undergrounds, zo in dat bos aan het water, met de typische aankleding en de muziekstijlen die aanwezig zijn! Heb goeie herinneringen aan de afgelopen twee edities
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik háát dipjes!Je bent wel lief als je een dipje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je tegen me aanliggen slapen
![]()
Heb em ook als optie staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen die meewillen naar Djax It Up volgende week zaterdag? Waldhaus live die mag afsluiter na een avondje HardtechnoMaar 15 euro, prima prijs dacht ik zo. En supertoffe energieke muziek
Slaapplek kan natuurlijk geregeld worden
+1quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
+2. Tenzij je Haakon heet, verneuk je niet je hele zondag omdat je pas om 16:00 uit bed komt (in Haakons geval naar bed gaat). En, die dag voor een feest duurt altijd zoooo gigantisch lang. Beter gewoon wakker worden, trein in een feestuh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
Als ik het me goed herinner, was ik toen al om 0:00 thuis...quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:27 schreef StM het volgende:
Als het parkeren weer net zo hopeloos is als vorig jaar op Defqon gaat om 2 uur in je nest liggen er niet in zittenVorig jaar was ik geloof ik rond 04:00 thuis. En dan nog even douchen enzo...
Check, check, check, check, check, kut ik moet werkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In de zomer wakker worden, het zonlicht je kamer in zien komen en de vogeltjes horen fluiten. Opstaan, stevig ontbijtje erin en lekker de hele dag buiten in het zonnetje genieten van de hedendaagse kuthardstyle andere goede muziek![]()
dan helemaal gesloopt maar voldaan naar huis om op hetzelfde tijdstip als normaal naar bed te gaan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krulliewullie, lette gij op, nog 7 posts te gaan. Laat het je geen 3e keer overkomen
Ben benieuwd wie er verder op de main staanquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef eQuaL het volgende:
Over 20 minuten trouwens vervolg van de lijn-omhoog van WO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |