Ik wacht wel weer op de volgende....deze sla ik over .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer
lekker darkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
Dat wel, maar die onzekerheid. T is net wat fijner als je gewoon die code hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo? Genoeg kans om in de reguliere verkoop kaarten te kopen.
Excluvcevlyquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Pieter in zijn allergoeiste steenkolen engels
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennanquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef zlotka het volgende:
Wat heeft waverider toch lekker nummers zeg, echt de style wat ik mooi vind
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
Even serieus, melodie is tof maar die pitched kicks zijn inderdaad wat minderquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
een geweldenaar, inderdaad. net zo goed als brennan
die is ook erg, jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hej hater waarom kies je nou een plaat van waverider die juist wel goed isHad dan come as one er neergezet
danku, dankuquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef eQuaL het volgende:
Over een kwartiertje ist toch weer feest met defqon1 tickets?
Ga het toch maar ff proberen, al ist maar voor die arme Remco
er is niks betersquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
het lijkt die Jeff van Q-dance Radio welquote:
goeie show!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Voltreffer het volgende:
Magic show van deze week maar eens beluisteren!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nieuwe Jack Of Sound
Vind hem wel vet, goeie producer 14.gif.
Wij van WC eendquote:![]()
Luister nooit radio, behalve radio 2 alleen maar kutmuziekquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je luisterd teveel Evers staat op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |