Jonguh, wtf,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
The Machine en Arboza nog toegevoegd aan The Magic Show area op WiSH
Doet me echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
defkon antem egt super hard weer
Ik moest lachen om je post, maar van binnen huilde ik een beetje om het 'fantastische' anthem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Quyxz_ het volgende:
wajoo wajoo check deze
het wordt een moeilijke klus iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:18 schreef 16meter het volgende:
Het komt echt niet meer goed met de 'mainstream' hardstyle.
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die Qlubtempo area op vrijdag
Alpha²
Deepack
Isaac
Luna
Pavo
Pila
Super Marco May
Voor de rest gewoon alle namen die kan verwachten in de Defqon line up. Veel variatie, zeker niet verkeerd. Bedoel als je hierover gaat zeuren, je kan gewoon niet zeggen "Ik had liever andere namen gezien" Lijkt mij......
Gostosa 2.0quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel vet. Maar alleen voor de extended mensen.
edit: Ze hebben 'Lady Faith' ook weer tevoorschijn gehaald, zie ik.
Ik ga ook sowiesoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ging sowieso, al is het nu voornamelijk om A-lusion
Maar ik ken wel mensen die nog een kaartje willen
Waarom niet? Passen prima tussen de andere namen. Het is niet alsof Ran-D 'underground' is en alleen voor de 'ekte liefhebbers' is ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef stoeltafel het volgende:
Ran-d WHY THE FUCK OP MAIN????
LIVE:crypsis WHY THE FUCK OF MAIN??
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |