Probeer dit nu nog eens met een nummer van afgelopen jaar van DBSTFquote:
Idd, track uit 2007quote:Op maandag 19 maart 2012 10:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Probeer dit nu nog eens met een nummer van afgelopen jaar van DBSTF
quote:
Dat zijn geen grappenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Niet zo serieus gelijk als ik hardhouse? neerzet he
Het plaatje alleen alquote:Op maandag 19 maart 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
Plaatje van de dag, om allemaal lekker vrolijk van te worden:
![]()
![]()
![]()
Klinkt ook zeker niet verkeerd, nog ff wachten op een betere versie...quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aparte maar lekkere kicks hadden die oude Machine plaatjes altijd
240p.. my old enemyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
240p.. my old enemy
we meet againJe was me net voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAUW!!! Hier wordt ik blij van!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef 16meter het volgende:
Nieuw Wavolizer spul.. mwaa.. beetje hetzelfde principe weer als Done.
Kan er ook niet echt op bewegen op een feest. Niet een van mijn favoriete producers bij Theracords.
edit:
NEEJ!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Voor straf deze luisteren:
1...2..3... HOLLAND!
Ik luisterdequote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
Voor straf deze luisteren:
1...2..3... HOLLAND!
Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeeringquote:
Ga weg!quote:
Ik was daarbij, met de legendarische exit van Rob Gee ^^quote:
hier heb ik geen woorden voorquote:
Absolute topset. Heb die ook helemaal grijs gedraaid (draai m nog wel eens). Ik neem zelfs Nothing else matters en Stampuhh voor lief.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeering
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Beetje zoals met dubstep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Hee, daar was ik ook bij, dat was mijn eerste feestje. Lekker live drummenquote:
Uk garage-achtige dubstep is in ieder geval een stuk vetter dan die overhypte shizzlequote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef haakon het volgende:
Dubstep is overrated, Industrial underrated.
Burial, Jamie xx, Sepalcure, enzenzenz.quote:
x2 al heb ik gewoon haat aan dubstep...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef haakon het volgende:
Dubstep is overrated, Industrial underrated.
Ik normaliter ook, maar die style van Pavelow <3quote:Op maandag 19 maart 2012 22:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 al heb ik gewoon haat aan dubstep...
x2quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanmiddag 14.00 weer naar Tom luisteren![]()
DnBquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:47 schreef eQuaL het volgende:
Heb nooit wat met dubstep gehad, wel mee bekend geweest. Was meer van de trance en DnB in die tijd. DnB is ook nooit zo overhypet als andere stijlen, blijft waarschijnlijk altijd een beetje underground![]()
Dat wobwob wat je nu zoveel in die dubstep hoort komt volgens mij ook van origine voornamelijk van DnB, maar daar klinkt het wel goed![]()
En voor happy hardstyle ook maar die is gesloten.quote:
I aim to pleasequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb deze pagina al meer kwaliteit gezien dan de afgelopen 68 (?) topics ...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |