Tis een refix, maar vond het origineel ook al bagger, dus kon niet veel erger...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef zlotka het volgende:
Tja, toch erg jammer dit...
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers-World Of Madness (LA Re-Fix) (Defqon 1 anthem 2012) HD
LOL, Nexus overload..quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tis een refix, maar vond het origineel ook al bagger, dus kon niet veel erger...
Ik ook niet, want dan sta ik ergens anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers, het mocht wat kosten zeg
en met zonnetje + pilsje ga ik mijn oren niet dichtstoppen als deze track komt
quote:
Uhu, die platen staat op plaats 1 2 3 4 in mijn Jijbuis lijstquote:Op zondag 18 maart 2012 09:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ondergewaardeerd!
echt zo'n heerlijke zin in de zomer krijg ik er van
de rest ook maar meteen dan
* Deeltjesversneller zet maar weer eens wat oude setjes van ze op![]()
Zeer zeker niet!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers, het mocht wat kosten zeg
en met zonnetje + pilsje ga ik mijn oren niet dichtstoppen als deze track komt
Tsja zn eigen tracks klinken stuk voor stuk helemaal nergens naar, hij ziet zelf ook wel in dat ie onder Bioweapon veel populairder was en probeert nu misschien weer wat aansluiting te vinden...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef Levitas het volgende:
En mooi gebaar @ de Reverze liveset van Audiofreq. Code Black introduceren. Sam doet z`n best om het goed te maken. Hij begint wel weer wat respect terug te winnen
Vind je het echt zo slecht? Oke, ik moet toegeven dat Code Black's tracks vetter zijn, maar Tear u down en Audio slave vind ik best goed te pruimen (heb zo even geen andere Audiofreq tracks in m`n hoofd)quote:Op maandag 19 maart 2012 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tsja zn eigen tracks klinken stuk voor stuk helemaal nergens naar, hij ziet zelf ook wel in dat ie onder Bioweapon veel populairder was en probeert nu misschien weer wat aansluiting te vinden...
Ik vind dbstf nog wel van een andere orde als bijvoorbeeld Showtek hoor. DBSTF vind ik de laatste tijd erg vette tracks maken (ook onder f8trix). Goed geproduceerde, kwalitatieve en euforische tracks. Niks mis mee imoquote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef 16meter het volgende:
Geen hardstyle, maar 'hardhousestyle' zoals DBSTF, Showtek etc. dat ook maken tegenwoordig.
Als hardhouse is het ergens nog wel te pruimen, inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
typische dbstf vocals ja. vind het nog niet eens zo'n slecht nummer voor op de mainstage van een willekeurig house festival, maar het is toch wel even heel wat anders dan de hardstyle die ik ben gewend.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als hardhouse is het ergens nog wel te pruimen, inderdaad.
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |