Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeeringquote:
Ga weg!quote:
Ik was daarbij, met de legendarische exit van Rob Gee ^^quote:
hier heb ik geen woorden voorquote:
Absolute topset. Heb die ook helemaal grijs gedraaid (draai m nog wel eens). Ik neem zelfs Nothing else matters en Stampuhh voor lief.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zat ff te googlen op die track, kom ik op de 2-uur set van Prophet @ Defqon 2007 (Den Ouden Doosch 11 @ hardtraxx), teeeeering
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Beetje zoals met dubstep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Dat Tape![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debt Of Blood![]()
Excitement Initiated![]()
![]()
Die wil ik wel eens op een feestje horen, gekke release!
Voor de mensen die niet weten hoe je daarop los moet gaan: spasme in de benen en armen en gaan
Hee, daar was ik ook bij, dat was mijn eerste feestje. Lekker live drummenquote:
Uk garage-achtige dubstep is in ieder geval een stuk vetter dan die overhypte shizzlequote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef haakon het volgende:
Dubstep is overrated, Industrial underrated.
Burial, Jamie xx, Sepalcure, enzenzenz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |