quote:Op maandag 12 maart 2012 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een trainer als Van Gaal of Adriaanse wordt met deze selectie met 100 doelpunten voor (en zo'n 45 tegen) kampioen; Rutten én Brandts hadden inderdaad moeten zien dat deze selectie niet aansluit bij de speelstijl van Rutten.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 13:14:42#PSV laat weten voorlopig geen persconferentie reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 13:14:49#PSV meldt dat er nog geen persconferentie is om 13.45. Nadere communicatie is op dit moment afwachten, meldt de club. reageer retweet
Precies, de verdediging was al zo gammel als wat, over de trainer was eigenlijk niemand tevreden. En wat doet die Brands/Sanders of wie er dan ook verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het aankoopbeleid kun je je vraagtekens zeggen, ook ik had graag daar versterking gezien ipv een Derijck. Neemt niet weg dat dit nagenoeg exact dezelfde verdediging is als vorig jaar, die toen ook al gammel was, maar dit seizoen een zeef lijkt te zijn.
Mertens is aan de andere kant ook wel logisch. Maar als ze eerder hadden geweten dat Matavz zou komen hadden ze misschien beter een package-deal met Groningen kunnen sluiten en Tadic er bij kunnen nemen. Neemt niet weg dat Mertens het de eerste seizoenshelft natuurlijk uitstekend gedaan heeft qua goals.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, de verdediging was al zo gammel als wat, over de trainer was eigenlijk niemand tevreden. En wat doet die Brands/Sanders of wie er dan ook verantwoordelijk voor is.
Ze halen een spits die volledig afhankelijk is van buitenspelers die de bal voorgeven terwijl je zelf met buitenspelers speelt die naar binnen trekken. Ze halen een rechtsbuiten die zelf vindt dat hij een middenvelder is voor 5 miljoen, compleet overbodige aankoop ook nog eens. En je haalt ook nog een Belgische verdediger die eigenlijk overal is geflopt op een jaartje Den Haag na.![]()
De enige aankoop die logisch is en was is die van Strootman. Beetje magere score dus. Helemaal als je ziet wat voor geld er is uitgegeven.
Dan is het toch ook niet zo vreemd dat dat gaat falen?
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Juist daarom ja. Eindelijk komt er verandering.
Waarom Matavz? Had je 4-4-2 willen spelen? Had je liever Lens of Toivonen in de spits gehad?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef Adames het volgende:
Mertens derijck tyton en Strootman zijn de goede aankopen. Derijck kostte niks zo'n beetje. Alleen matavz en wijnaldum waren achterlijk aankopen
een spits die mee voetbalt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom Matavz? Had je 4-4-2 willen spelen? Had je liever Lens of Toivonen in de spits gehad?
Dat weet je niet, kijk naar Feyenoord, kijk naar AZ.. zijn veel jonkies, mooi weervoetballers en afgeschreven 'talenten' ..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef abdalfawaz het volgende:
Het is over het algemeen gewoon een verzameling mooiweervoetballers. Als het enigszins tegen zit laten ze veel te snel hun kop hangen en denken ze alleen nog maar aan zichzelf. Ook een coachwissel helpt hier niet bij.
Ben echt benieuwd hoe kritisch de spelers daadwerkelijk naar zichzelf zijn. Ik vrees namelijk nauwelijks en heb het idee dat het vooral schuld afschuiven is wat er gebeurt.
Maar gezien de verdediging nagenoeg hetzelfde is, hij met Strootman, Mertens, Matavz etc. de nodige kwaliteit erbij heeft gekregen, mag je meer verwachten. Daarbij flikkert het ook dit jaar na de winterstop weer als een kaartenhuis ineen, zonder ditmaal spelers te verliezen. Dat Matavz en/of Mertens niet de ideale aankopen zijn, soit. Het niveau vergeleken met vorig jaar is omhoog gegaan, dan mag je verwachtingen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, de verdediging was al zo gammel als wat, over de trainer was eigenlijk niemand tevreden. En wat doet die Brands/Sanders of wie er dan ook verantwoordelijk voor is.
Ze halen een spits die volledig afhankelijk is van buitenspelers die de bal voorgeven terwijl je zelf met buitenspelers speelt die naar binnen trekken. Ze halen een rechtsbuiten die zelf vindt dat hij een middenvelder is voor 5 miljoen, compleet overbodige aankoop ook nog eens. En je haalt ook nog een Belgische verdediger die eigenlijk overal is geflopt op een jaartje Den Haag na.![]()
De enige aankoop die logisch is en was is die van Strootman. Beetje magere score dus. Helemaal als je ziet wat voor geld er is uitgegeven.
Dan is het toch ook niet zo vreemd dat dat gaat falen?
Heeft PSV naar gekeken maar Twente vroeg 10/11/12 miljoen..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Type Luuk de Jong zou niet verkeerd zijn geweest
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar de laatste 5 duels was alleen Marcelo zeker van zijn plaats. Manolev is 1 duel geschorst geweest, Pieters kwam terug van blessure. Maar verder speelde Derijck een duel, daarna Bouma weer, toen Derijck weer een duel en daarna Bouma weer. Dan weet je als verdediger ook niet echt waar je aan toe bent. En dat lijkt me voor Marcelo ook, iedere keer weer een verrassing wie er naast je staat..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.
Ik hoop het natuurlijk van harte, maar wat pijnlijk duidelijk is geworden de laatste tijd is dat het ook gewoon aan kwaliteit ontbreekt. Spelers die bij een ingooi geen bal kunnen kaatsen, passes over 10 meter die fout gaan, een keeper die geen ballen durft/kan trappen (gelukkig er nu uit), verdedigers die de allerkleinste man van het veld in de 5 meter vrij in laten koppen, zijn voorbeelden die zelfs de beste trainer niet zo oplost.
Ik kan ver meegaan met degenen die vinden dat Rutten (helaas) schuldig is aan het vertoond spel, echter zie ik niet dat met het ontslag van Rutten opeens wonderen gaat uitrichten.
Ik vind dat er (te) veel onterechte kritiek op Rutten is.
Neem nu de opstelling achterin. Veel beter kan het gewoon niet met dit materiaal. Dan wordt er wel veel geopperd dat dat Derrijck erin moet, maar die gast is ook verre van goed.
Ik ben bang dat we ons nogal vergist hebben in de kwaliteiten van onze selectie. In het begin van de competitie werd dit nog overschaduwd door persoonlijke kwaliteiten, maar ook toen was het spel nooit echt goed te noemen. Enkele uitzonderingen daargelaten (Ajax, Twente, Heerenveen), maar ik denk (achteraf gezien) dat dat eerder uitschieters waren dan de norm.
Ik hoop natuurlijk dat het nu weer beter gaat, maar ik zie het zo nog niet gebeuren. Zeker niet met Cocu op dit moment, ik denk niet dat hij ineens zoveel afstapt van hetgeen Rutten gedaan heeft.
Dat is volgens mij juist het probleem, PSV speelt te aanvallend. Een middenveld met Strootman, Wijnaldum en Toivonen is te aanvallend.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Ach, houd toch op. Gisteren werd er echt wel gewerkt, en PSV heeft met afstand de beste en breedste selectie van Nederland. Alleen de verdediging is lachwekkend slecht. Oplossing: aanvallend voetballen. Wat wil Rutten (en zoals ik zei: Brands had dat moeten weten): degelijk spelen. Daar heb je een fatsoenlijke verdediging voor nodig, maar ja...
Als je deze selectie lekker aanvallend laat voetballen win je iedere wedstrijd met 7-3, en heel af en toe krijg je het deksel eens op je neus en ga je met 5-6 de boot in (ik chargeer even).
Deels waar. Alhoewel je bij Feyenoord een Vlaar hebt die de boel (hoewel ik voetballend ook niet kapot van hem ben) op sleeptouw neemt. Bij AZ zie je de hand van de trainer wel duidelijker, maar daar hebben de spelers ook een betere mentaliteit dan bij PSV heb ik het idee. Ik krijg echt sterk het idee dat een Labyad, een Mertens en een Lens er werkelijk geen zak om geven bij PSV te spelen, als ze over 2 jaar maar bij een grote club ballen en een zak geld krijgen. (denken ze zelf dan)quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kijk naar Feyenoord, kijk naar AZ.. zijn veel jonkies, mooi weervoetballers en afgeschreven 'talenten' ..
Koeman vond niemand een goede trainer, toch hebben die een grote klik.. en dat is nodig, als je die speler kan raken kun je boven je kunnen uit stijgen of groeien.
Het is altijd zaak om een goed uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dat is nooit het geval geweeest bij PSV. Er werden lukraak aankopen gedaan zonder echt naar het systeem te kijken. Bord op schoot scouting van de hoogste klasse. Hoe kan je dan verwachten dat het opeens zoveel beter zal gaan? Een goed team kan je gewoonweg niet kopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar gezien de verdediging nagenoeg hetzelfde is, hij met Strootman, Mertens, Matavz etc. de nodige kwaliteit erbij heeft gekregen, mag je meer verwachten. Daarbij flikkert het ook dit jaar na de winterstop weer als een kaartenhuis ineen, zonder ditmaal spelers te verliezen. Dat Matavz en/of Mertens niet de ideale aankopen zijn, soit. Het niveau vergeleken met vorig jaar is omhoog gegaan, dan mag je verwachtingen hebben.
Dat Rutten niet ontslagen is eind vorig seizoen heeft er vooral mee te maken dat ze het niet vonden kunnen het zojuist 'verkregen' geld van de gemeente te besteden aan het ontslaan van een trainer.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 13:33:30Spelers van #PSV komen naar buiten en zwijgen. Vennegoor benadrukt dat spelers achter de trainer staan en stonden. reageer retweet
Als dat echt zo is hadden ze wel iets beter hun best mogen doenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 13:33:30Spelers van #PSV komen naar buiten en zwijgen. Vennegoor benadrukt dat spelers achter de trainer staan en stonden. reageer retweet
Helemaal mee eens, maar goed in het voetbal krijgt de trainer altijd de schuld. Maar de meeste spelers hebben echt een mentaliteit van "we zien wel en morgen weer een dag"quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hadden ze wel iets beter hun best mogen doen
Rutten treft natuurlijk ook wel enige blaam. Al voor het derde jaar dondert alles na de winterstop in elkaar. Dat is geen toeval meer.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar goed in het voetbal krijgt de trainer altijd de schuld. Maar de meeste spelers hebben echt een mentaliteit van "we zien wel en morgen weer een dag"
Daarom zei ik ook: "je kunt je vraagtekens bij het aankoopbeleid zetten", maar dat neemt niet weg dat PSV met de aanwezige kwaliteit ver onder haar kunnen presteert.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is altijd zaak om een goed uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dat is nooit het geval geweeest bij PSV. Er werden lukraak aankopen gedaan zonder echt naar het systeem te kijken. Bord op schoot scouting van de hoogste klasse. Hoe kan je dan verwachten dat het opeens zoveel beter zal gaan? Een goed team kan je gewoonweg niet kopen.
Het hele aankoopbeleid is toch precies andersom gegaan. Een TD hoort te beginnen bij z'n verdediging, dan middenveld en dan aanval. Nu werden er dus voor vele miljoenen allerlei spelers gehaald om op het laatst te denken 'KUT, we moeten de verdediging nog'![]()
Althans, dat idee kreeg ik een beetje.
Eén van de twee, Wijnaldum of Toivonen moet wijken. Dan is de keuze wie eruit gaat niet zo moeilijk daar Toivonen de enige is die na de winterstop de minst diepe onvoldoendes scoort. Overigens zou ik Wijnaldum op de plek van Labyad zetten, want waar die mee bezig is lijkt helemaal nergens op. Zelfde geldt overigens voor zijn vervanger Lens.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Ludo: ik vind Wijnaldum en Toivonen geen middenvelders, om eerlijk te zijn.
Ik zeg Engelaar.
Dat en consequent na de winterstop instorten en gewoon een verdediging niet kunnen organiseren.quote:
Denk dat het ook een groot deel vertrouwen en motivatie is. De spelers staan gewoon als een zak aardappels op het veld, geen agressie niks.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.
Ik hoop het natuurlijk van harte, maar wat pijnlijk duidelijk is geworden de laatste tijd is dat het ook gewoon aan kwaliteit ontbreekt. Spelers die bij een ingooi geen bal kunnen kaatsen, passes over 10 meter die fout gaan, een keeper die geen ballen durft/kan trappen (gelukkig er nu uit), verdedigers die de allerkleinste man van het veld in de 5 meter vrij in laten koppen, zijn voorbeelden die zelfs de beste trainer niet zo oplost.
Ik kan ver meegaan met degenen die vinden dat Rutten (helaas) schuldig is aan het vertoond spel, echter zie ik niet dat met het ontslag van Rutten opeens wonderen gaat uitrichten.
Ik vind dat er (te) veel onterechte kritiek op Rutten is.
Neem nu de opstelling achterin. Veel beter kan het gewoon niet met dit materiaal. Dan wordt er wel veel geopperd dat dat Derrijck erin moet, maar die gast is ook verre van goed.
Ik ben bang dat we ons nogal vergist hebben in de kwaliteiten van onze selectie. In het begin van de competitie werd dit nog overschaduwd door persoonlijke kwaliteiten, maar ook toen was het spel nooit echt goed te noemen. Enkele uitzonderingen daargelaten (Ajax, Twente, Heerenveen), maar ik denk (achteraf gezien) dat dat eerder uitschieters waren dan de norm.
Ik hoop natuurlijk dat het nu weer beter gaat, maar ik zie het zo nog niet gebeuren. Zeker niet met Cocu op dit moment, ik denk niet dat hij ineens zoveel afstapt van hetgeen Rutten gedaan heeft.
Of Fred is vandaag weg en het begint weer allemaal opnieuwquote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: "je kunt je vraagtekens bij het aankoopbeleid zetten", maar dat neemt niet weg dat PSV met de aanwezige kwaliteit ver onder haar kunnen presteert.
[..]
Eén van de twee, Wijnaldum of Toivonen moet wijken. Dan is de keuze wie eruit gaat niet zo moeilijk daar Toivonen de enige is die na de winterstop de minst diepe onvoldoendes scoort. Overigens zou ik Wijnaldum op de plek van Labyad zetten, want waar die mee bezig is lijkt helemaal nergens op. Zelfde geldt overigens voor zijn vervanger Lens.
Of Fred gaat eens iets minder dogmatisch denken en wijkt eens een keer af van zijn systeem.
Noem eens wat haalbaars. Sowieso zal er bijna een hele nieuwe verdediging moeten komen want ik verwacht ook wel een vertrek van Pietersquote:Op maandag 12 maart 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie wordt onze nieuwe rechtsback volgend jaar? Dat lijkt me wel de hoogste prioriteit naast een nieuwe trainer.
Geen idee. Moisander, Viergever (CB) en Burnet (LB) vind ik goede spelers, maar eigenlijk kan ik me geen goede rechtsback (tenminste van het niveau dat PSV na moet streven) in de Eredivisie bedenken.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Noem eens wat haalbaars. Sowieso zal er bijna een hele nieuwe verdediging moeten komen want ik verwacht ook wel een vertrek van Pieters
En die transfersom kunnen we dan samen met die van Pieters investeren in de verdediging.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Einthovuh het volgende:
Toivonen zal ook weg gaan denk ik. Maar die vangen we op met van Bommel
Mee eens dat er te aanvallend ingekocht is. Er is bijna niet naar de verdediging gekeken..Marcelo is echt een miskoop 1e klasse, Derijck is ook een miskoop ondanks dat hij weinig geld heeft gekost is het gewoon een flop.. die dan ook nog even durft te zeggen dat die ambities heeft om in Engeland te spelen, Bouma die het niet meer bij kan houden, Manolev die eerder een rechter middenvelder is dan rechtsback.. tja het kan niet anders dat ze onze verdediging zwaar overschat hebben ?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is altijd zaak om een goed uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dat is nooit het geval geweeest bij PSV. Er werden lukraak aankopen gedaan zonder echt naar het systeem te kijken. Bord op schoot scouting van de hoogste klasse. Hoe kan je dan verwachten dat het opeens zoveel beter zal gaan? Een goed team kan je gewoonweg niet kopen.
Het hele aankoopbeleid is toch precies andersom gegaan. Een TD hoort te beginnen bij z'n verdediging, dan middenveld en dan aanval. Nu werden er dus voor vele miljoenen allerlei spelers gehaald om op het laatst te denken 'KUT, we moeten de verdediging nog'![]()
Althans, dat idee kreeg ik een beetje.
Moisander en Viergever worden ook al door ajax achterna gezeten ivm Vertonghen. Maar goed als Pieters en Toivonen vertrekken, dan heb je wel weer wat geld om iets te kopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Noem eens wat haalbaars. Sowieso zal er bijna een hele nieuwe verdediging moeten komen want ik verwacht ook wel een vertrek van Pieters
Niet mee eens, ik denk dat velen onderschatten hoe belangrijk Toivonen dit seizoen is. 15 goals en één van de weinigen die bijna iedere week nog een voldoende scoort, hoe slecht de rest ook is. Wijnaldum op CAM moet je niet willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ook ben ik van mening dat je Toivonen had moeten verkopen destijds aan Liverpool (die hadden interesse?) Om vervolgens een verdediger te halen.
Topquote:Op maandag 12 maart 2012 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En die transfersom kunnen we dan samen met die van Pieters investeren in de verdediging.
Dat sterk valt wel mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nuttige speler voor een Engelse club hoor. Groot en sterk.
Van Gaal is wel een trainer die prijzen pakt, de jongens beter maakt en ons weer terug zou kunnen brengen naar de top. Maar, van Gaal is ook iemand met een ego, die onze club kapot kan maken en met ruzie kan vertrekken, hij is Ajacied, en van Bommel komt dan niet. Dus helaas geen optie.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit viel mij wel op, van PSV Netwerk:
Wie moet trainer worden van PSV
van Gaal - 54,3%
Advocaat - 16,3%
Jans - 2,2%
van Marwijk - 22,8%
Gullit - 0,0%
van Veldhoven - 0,0%
Faber - 4,3%
Kan je ook anoniem, zonder account, op stemmen volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit viel mij wel op, van PSV Netwerk:
Wie moet trainer worden van PSV
van Gaal - 54,3%
Advocaat - 16,3%
Jans - 2,2%
van Marwijk - 22,8%
Gullit - 0,0%
van Veldhoven - 0,0%
Faber - 4,3%
http://www.telegraaf.nl/t(...)V_emotioneel___.htmlquote:EINDHOVEN - Volgens de winnaars van de VriendenLoterij, die rond het middaguur een lunch hadden met de spelersgroep van PSV, heeft Fred Rutten de selectie zojuist verteld dat hij weg is bij de club.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou overigens Sinouh de voorkeur geven onder de lat. Misschien niet de beste keeper, maar dit PSV heeft behoefte aan coaching en dat is bij Sinouh ruimschoots aanwezig.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160981quote:'Emotionele PSV-spelers door ontslag Rutten'
PSV heeft officieel nog niets naar buiten gebracht over de positie van Fred Rutten, maar prijswinnaars van de VriendenLoterij menen te weten dat de trainer ontslagen is. Dertig gelukkigen wonnen via de loterij een lunch met Rutten en de selectie en mochten ook de training van maandag bijwonen. Na afloop vertelde één van hen aan De Telegraaf dat het ontslag van Rutten een feit is geworden.
Door de perikelen rond het eventueel ontslag van Rutten werd er een streep door het bijwonen van de training gezet, maar de dertig prijswinnaars mochten wél meelunchen. Tijdens en na het eten zou duidelijk zijn geworden dat de trainer zijn ontslag heeft gekregen in Eindhoven. “De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel”, vertelt een van de prijswinnaars.
“Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten, sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Georginio Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek”, klinkt het. PSV voerde maandag een directieoverleg en technisch manager Marcel Brands was daar ook bij. Bij het verlaten van De Herdgang zei hij tegen De Telegraaf dat er nog geen beslissing was genomen. “Zodra er nieuws is, dan meld ik het”, aldus Brands.
was het lekker?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Fred nog steeds niet weg? Ben net afgewerkt en hoopte dat ik bij thuiskomst zou vernemen dat hij weg was, ook voor Fred zelf..
Best wel sneu... Arme Giniquote:Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten, sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Georginio Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rutten heeft vandaag nog wel een lunch met een paar prijswinnaars, nou dat gaat leuk worden!
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)V_emotioneel___.html
Vervroegde sabbatical, doh.quote:
Dan hebben ze hem flink laten vallen wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Toch triest, de spelersgroep stond echt vierkant achter Fred.
Hm oke ja daar heb je wel een punt opzich.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik denk dat velen onderschatten hoe belangrijk Toivonen dit seizoen is. 15 goals en één van de weinigen die bijna iedere week nog een voldoende scoort, hoe slecht de rest ook is. Wijnaldum op CAM moet je niet willen.
Hmmtwitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 13:57:02Telegraaf meldt dat #Rutten afscheid heeft genomen van de spelersgroep. Ik kan dat nog niet bevestigen, maar alles wijst erop. reageer retweet
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
Want het is nu tijd voor de polonaise jalalalaaaaaaaaa
tot er over half uur naar buiten komt dat Rutten het seizoen afmaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)V_emotioneel___.html
fuark.jpgquote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tot er over half uur naar buiten komt dat Rutten het seizoen afmaakt
Wat moet je met Janmaat, die is nog veel slechter als Manolev.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie wordt onze nieuwe rechtsback volgend jaar? Dat lijkt me wel de hoogste prioriteit naast een nieuwe trainer. Ik had graag Janmaat willen zien komen.
Wel mooie reclame dit voor de Vriendenloterijquote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Winnaars van de Vriendenloterij die een primeur hebben over het lot van de trainer
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
Doei.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:43DEFINITIEF: PSV breekt met trainer Fred Rutten. reageer retweet
Eerst donderdag maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Rick_Castle het volgende:
Hopen op een schok effect en tegen Heerenveen flink knallen
Hmm dat mag je van mij ook gewoon overslaanquote:
hihi dat rijmtquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
yesquote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent Spraakgebrek een prima vent
quote:Fred Rutten is niet langer trainer van PSV. De Eindhovense club heeft maandag besloten de samenwerking met de geplaagde oefenmeester met onmiddellijke ingang te verbreken.
De Brabanders verloren zondag bij NAC Breda (3-1) voor de derde keer op rij. Het was voor PSV de de vierde verliespartij in de laatste vijf officiële optredens, waardoor het zicht op de titel flink is vertroebeld. Tussendoor werd bovendien met 4-2 van Valencia verloren in het kader van de Europa League.
Zondagavond na de zeperd in Breda wachtten circa honderd PSV-supporters de spelersbus op bij terugkomst op trainingscomplex De Herdgang. Kevin Strootman en Rutten gingen de dialoog aan met de teleurgestelde fans. Rutten gaf toen nog aan de ontwikkelingen eerst te willen laten bezinken alvorens over de toekomst na te willen denken.
Echter, op het reguliere maandagoverleg heeft de directie besloten het vertrouwen met de trainer op te zeggen. Momenteel wordt in het PSV-stadion gesproken over de afhandeling van het ontslag.
Wie het seizoen gaat afmaken in Eindhoven is eveneens onderwerp van gesprek binnen de PSV-leiding. Daarover wordt later meer bekend. Om 15.00 uur is er in Eindhoven een persconferentie gepland waar informatie zal worden verschaft over de laatste ontwikkelingen bij de club.
Jammer.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
ontslag slaat natuurlijk helemaal nergens op
immers van twente en valencia mag je verliezen
2-6 of 1-5. Maakt het uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Inderdaad.. mensen die nu zeggen dat het komt door 2 wedstrijdjes snappen er niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.
Groningen en Nac...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Ik vraag het me af.. Op non-actief doet hij niets en betaal je netjes iedere maand zijn salaris. En volgens mij krijgt hij bij ontslag de rest van het salaris in 1x mee.. dus enige verschil is dat het nu in 1x betaald wordt en anders per maand..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Het gekloot bij Heracles waar je veel beter was, speelt al veel langer.quote:
Europa League.. laat gaan joh.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu? Heb je donderdag daar een nieuwe vent zitten, kun je verliezen of winnen van Valencia. Maar of het goed is voor de selectie, wie weet.
Als de selectie nu ballen heeft, laten ze het nu gewoon eens zien. maar dat roep ik al 4 weken
Cocutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:08:47Het einde van het tijdperk #Rutten is nu echt een feit. #Cocu waarschijnlijk ad-interim opvolger. reageer retweet
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.quote:
Stap 1 is Manolevje op de bank zettenquote:
Als ze het dan maar niet van het weekend weer vergooienquote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.
Faber is wel alpha met zijn brede kaaklijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?
quote:'FC Eindhoven zal Faber niet tegenhouden bij verzoek PSV'
12 maart 2012
Volgens De Telegraaf heeft de leiding van FC Eindhoven laten weten dat de club Ernest Faber niet zal tegenhouden indien de PSV-directie vandaag of morgen het verzoek doet om hem tussentijds de overstap te laten maken naar PSV. Of de coach daar zelf toe bereid is, is niet bekend.
Zondag zit hij daar alquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1 is Manolevje op de bank zetten
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positiequote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Speler/coach.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Zolang hij maar tegen Ajax speeltquote:
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezenquote:
Al verliezen ze met 0-4, maar dan wel met strijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezen
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positie
Vraag dat maar aan El Hamlapquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Straks lekker live kijken dustwitter:psvnetwerk twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:13:15RT @paulpostman: Omroep Brabant zendt persconferentie #PSV rechtstreeks op TV uit. 15.00 uur! reageer retweet
Klopt als je teveel van die Zuid-Amerikanen in je elftal hebt.. Salcido destijdsquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Dat klopt, ik kan me voorstellen dat deze selectie met die lamzakken wel een Stevens kan gebruiken die ze even flink uitscheldt als ze niet hun benen onder hun lijf vandaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.
Is ook het kabinet gevallen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge dat verwacht je niet.. Rutte ontslagen.....
Misschien ook een paar verdedigers... als je ziet hoe die spelen.
"like"quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Die Rutte mag van mij ook wel weg ja
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Cocu is daarom dus absoluut geen verbetering. Veel te braaf.
Oh mista you funny hihihihquote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten heeft samen met Brands het aankoopbeleid gedaan wat ik las.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
Waarom sta je met dezelfde zelfde kwakkel verdediging en keeper dan 3 seizoenen lang in de winter op nummer 1?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
Volgende discussie:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.
Zo lang Cocu de niet altijd slimme tactische acties van Rutten kan verbeteren, is er geen betere voor de komende paar maanden.
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou nou...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest man.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij opgevoed door wolven?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze de naam van de club nu ook veranderen in Phillip Sport Vereniging?
Tis een Rotterdammer he...quote:
Ik mis nog een optie, vul jij die ff in?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de busquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.
Hyena's.quote:
Het zou pas raar zijn als hij lachend de herdgang af was gereden, ramen naar beneden en 'waar is dat feestje?' uit de speakers.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Of de nieuwe Boumaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard worden
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de bus
dat ja. die zit er geestelijk helemaal doorheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarsten
Bouma is altijd al een huis, tuin en keuken voetballertje geweest. Van Bommel heeft altijd op het hoogste niveau gespeeld.quote:
Ja dat is echt zielig... Hij heeft zeker een PSV-hart.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het met hem te doen, maar kon mijn lachen niet meer inhouden toen iets als dit:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk wel in janken uitgebarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilen
Best begrijpelijk na zulke wedstrijden, 3 seizoenen niet presteren en dan in zo'n bedreigende sfeer terecht te moeten komen.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:37:02#PSV heeft de gesprekken met #fceindhoven over per direct overnemen #Faber geopend. Hij moet samen met #Cocu overnemen bij #PSV reageer retweet
Zielig voor FC Eindhoven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Einthovuh het volgende:
BREAKING!twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:37:02#PSV heeft de gesprekken met #fceindhoven over per direct overnemen #Faber geopend. Hij moet samen met #Cocu overnemen bij #PSV reageer retweet
Dat ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ik had het met hem te doen, maar kon mijn lachen niet meer inhouden toen iets als dit:
Rutte: ''Denk je nie da t mij ni peyn doet''
Supporter: ''Nou denk t nie''
Rutte: ''Ja eg wel'' (met vingertje)
Ik denk dat Rutten wel meer vent is dan te gaan lopen janken. Dat zijn stem een keertje overslaat wil niet meteen zeggen dat dat uit emotie is...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilen
Best begrijpelijk na zulke wedstrijden, 3 seizoenen niet presteren en dan in zo'n bedreigende sfeer terecht te moeten komen.
Lijkt me logisch als Faber hoofdtrainer gaat wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Dus dat wil zeggen dat van Gaal ook niet komt?
Dat zit al sinds gister in me kop.. hoe komt hij bij 3000euro?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Of het stuk met 'Ik geef 2500 euro aan PSV uit, GELDDAKHEULEMAALNIEHEB, M'N WIJF IS
BIJ ME WEG'
Alsof Rutten een psycholoog is of schuldhulpverlener is.
Slegers zegt nu bij VI Radio dat PSV Faber benaderd heeft. Dus dan wordt het Faber met Cocu in gewoon dezelfde rol...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cocu, die heeft de uitstraling van een biljartbal
Faber is wel oke
Was Cocu tussen de supporters gaan staan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Of het stuk met 'Ik geef 2500 euro aan PSV uit, GELDDAKHEULEMAALNIEHEB, M'N WIJF IS
BIJ ME WEG'
Alsof Rutten een psycholoog is of schuldhulpverlener is.
Met uitwedstrijden, Europees en zuipen kom je makkelijk aan dat bedrag hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zit al sinds gister in me kop.. hoe komt hij bij 3000euro?
Shirtje 80 euro? Seizoenskaart 200/400? Dus dat wil zeggen dat hij aan 2500 euro zuipt (of uit wedstrijden erbij?)
Uitwedstrijden = vliegtickets, hotels, kaartjes etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zit al sinds gister in me kop.. hoe komt hij bij 3000euro?
Shirtje 80 euro? Seizoenskaart 200/400? Dus dat wil zeggen dat hij aan 2500 euro zuipt (of uit wedstrijden erbij?)
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Einthovuh het volgende:
BREAKING!twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:37:02#PSV heeft de gesprekken met #fceindhoven over per direct overnemen #Faber geopend. Hij moet samen met #Cocu overnemen bij #PSV reageer retweet
Dat kan ik hier in 020 niet ontvangenquote:
Via de website wel denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan ik hier in 020 niet ontvangen
Dan verhuis je maarquote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard dat Faber wel oke is.. waarop basseer je dat ?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cocu, die heeft de uitstraling van een biljartbal
Faber is wel oke
http://www.omroepbrabant.nl/Live.aspx?mode=tvquote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is kutquote:
Daarboven ook.quote:
Cocu zal gewoon assistent blijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
Waarschijnlijk straks dus een Faber/Cocu combinatie
Loopt niet eens een seconde achter op TVquote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.nl/Live.aspx?mode=tv
Als je UPC hebt wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwaliteitjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loopt niet eens een seconde achter op TV
Dat komt omdat in 't zuiden ook de tv achterloopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Viel hier ook al opquote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach met Faber kun je het risico wel nemen, komt over van een jupiler league ploeg dus laag salaris.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard dat Faber wel oke is.. waarop basseer je dat ?
Iedereen dacht ook dat Rutten de ideale man was voor PSV.. had destijds samengewerkt met Hiddink blabla.
Ik wil het eerst maar eens zien, het is nogal een verschil FC Eindhoven / PSV.
Aha nu snap ik waarom Louis van Gaal niet bij PSV past.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach met Faber kun je het risico wel nemen, komt over van een jupiler league ploeg dus laag salaris.
Bovendien is het verwachtingspatroon lager.
Doet hij het goed tot einde seizoen, dan kan hij gewoon blijven zitten.
20 euro dat jij weer voor Ajax bent als ze kampioen wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zet 20 euro in, dat Fredje gaat huilen
Ik zat gisteren in de Arena! In vak 427 om precies te zijn!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro dat jij weer voor Ajax bent als ze kampioen worden
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de Arena! In vak 427 om precies te zijn!
Tsja, alsof het met opperdemagoog Faber en kneusje Cocu opeens zoveel beter zal gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef Devv het volgende:
Wat zullen de overige Eredivisie clubs balen dat Rutten weg is.
Jullie hadden gisteren wat minder te vierenquote:
Daar hoef je geen geld op te zetten, aangezien je die dan sowieso kwijt bentquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro dat jij weer voor Ajax bent als ze kampioen worden
Lijkt op SBS 6 jaquote:
Dus er komen tóch nog leuke dingen uit Brabantquote:
Dat klopt ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie hadden gisteren wat minder te vieren
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
hoppa ik krijg al meteen gelijk, die dames![]()
Frank had me gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Hoe was het eigenlijk, na al die tijd van afwezigheid?
Absoluut ja. Kapiteintje is mijn getuigequote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkerder wijf op je bank zitten?
Niks mis meequote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut ja. Kapiteintje is mijn getuige.
Real doll telt nietquote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut ja. Kapiteintje is mijn getuige.
Zolang je er zelf zeker van bent zit het goed hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkerder wijf op je bank zitten?
Das waarquote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zolang je er zelf zeker van bent zit het goed he
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:55:31Dadelijk het antwoord op de vraag wie de interim-hoofdcoach van #PSV en de assistent wordt. Het is #Cocu of #Faber. reageer retweet
Ja, houdouquote:
Je doet me tekortquote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hee de enige niet-trollende ajacied van FOK!.
Trolls van Ajax dan? Kom net thuisquote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hee de enige niet-trollende ajacied van FOK!.
Die komt er pas als jij weer een ban krijgtquote:
Trolls zeker?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef HetBrabandertje het volgende:
Op psv.netwerk.to wordt overigens gemeld dat van Gaal op de Boschdijk gesignaleerd zou zijn
Komt enkel kwaliteitsposts uit mijn vingersquote:
Bewaar de vredequote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die komt er pas als jij weer een ban krijgtof als je weer met beide beentjes op de grond staat
met je zielige avatar
Hij heeft de materiaalman afgezet zeker?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef HetBrabandertje het volgende:
Op psv.netwerk.to wordt overigens gemeld dat van Gaal op de Boschdijk gesignaleerd zou zijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef HetBrabandertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |