Volgende discussie:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.
Zo lang Cocu de niet altijd slimme tactische acties van Rutten kan verbeteren, is er geen betere voor de komende paar maanden.
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou nou...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest man.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij opgevoed door wolven?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze de naam van de club nu ook veranderen in Phillip Sport Vereniging?
Tis een Rotterdammer he...quote:
Ik mis nog een optie, vul jij die ff in?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de busquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.
Hyena's.quote:
Het zou pas raar zijn als hij lachend de herdgang af was gereden, ramen naar beneden en 'waar is dat feestje?' uit de speakers.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Of de nieuwe Boumaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard worden
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de bus
dat ja. die zit er geestelijk helemaal doorheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarsten
Bouma is altijd al een huis, tuin en keuken voetballertje geweest. Van Bommel heeft altijd op het hoogste niveau gespeeld.quote:
Ja dat is echt zielig... Hij heeft zeker een PSV-hart.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het met hem te doen, maar kon mijn lachen niet meer inhouden toen iets als dit:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk wel in janken uitgebarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilen
Best begrijpelijk na zulke wedstrijden, 3 seizoenen niet presteren en dan in zo'n bedreigende sfeer terecht te moeten komen.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:37:02#PSV heeft de gesprekken met #fceindhoven over per direct overnemen #Faber geopend. Hij moet samen met #Cocu overnemen bij #PSV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |