Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
ontslag slaat natuurlijk helemaal nergens op
immers van twente en valencia mag je verliezen
Gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Inderdaad.. mensen die nu zeggen dat het komt door 2 wedstrijdjes snappen er niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.
Groningen en Nac...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
ontslag slaat natuurlijk helemaal nergens op
immers van twente en valencia mag je verliezen
Ik vraag het me af.. Op non-actief doet hij niets en betaal je netjes iedere maand zijn salaris. En volgens mij krijgt hij bij ontslag de rest van het salaris in 1x mee.. dus enige verschil is dat het nu in 1x betaald wordt en anders per maand..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Het gekloot bij Heracles waar je veel beter was, speelt al veel langer.quote:
Europa League.. laat gaan joh.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu? Heb je donderdag daar een nieuwe vent zitten, kun je verliezen of winnen van Valencia. Maar of het goed is voor de selectie, wie weet.
Als de selectie nu ballen heeft, laten ze het nu gewoon eens zien. maar dat roep ik al 4 weken
Cocutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:08:47Het einde van het tijdperk #Rutten is nu echt een feit. #Cocu waarschijnlijk ad-interim opvolger. reageer retweet
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.quote:
Stap 1 is Manolevje op de bank zettenquote:
Als ze het dan maar niet van het weekend weer vergooienquote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.
Faber is wel alpha met zijn brede kaaklijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?
quote:'FC Eindhoven zal Faber niet tegenhouden bij verzoek PSV'
12 maart 2012
Volgens De Telegraaf heeft de leiding van FC Eindhoven laten weten dat de club Ernest Faber niet zal tegenhouden indien de PSV-directie vandaag of morgen het verzoek doet om hem tussentijds de overstap te laten maken naar PSV. Of de coach daar zelf toe bereid is, is niet bekend.
Zondag zit hij daar alquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1 is Manolevje op de bank zetten
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positiequote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Speler/coach.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |