Eerst donderdag maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Rick_Castle het volgende:
Hopen op een schok effect en tegen Heerenveen flink knallen
Hmm dat mag je van mij ook gewoon overslaanquote:
hihi dat rijmtquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
yesquote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent Spraakgebrek een prima vent
quote:Fred Rutten is niet langer trainer van PSV. De Eindhovense club heeft maandag besloten de samenwerking met de geplaagde oefenmeester met onmiddellijke ingang te verbreken.
De Brabanders verloren zondag bij NAC Breda (3-1) voor de derde keer op rij. Het was voor PSV de de vierde verliespartij in de laatste vijf officiële optredens, waardoor het zicht op de titel flink is vertroebeld. Tussendoor werd bovendien met 4-2 van Valencia verloren in het kader van de Europa League.
Zondagavond na de zeperd in Breda wachtten circa honderd PSV-supporters de spelersbus op bij terugkomst op trainingscomplex De Herdgang. Kevin Strootman en Rutten gingen de dialoog aan met de teleurgestelde fans. Rutten gaf toen nog aan de ontwikkelingen eerst te willen laten bezinken alvorens over de toekomst na te willen denken.
Echter, op het reguliere maandagoverleg heeft de directie besloten het vertrouwen met de trainer op te zeggen. Momenteel wordt in het PSV-stadion gesproken over de afhandeling van het ontslag.
Wie het seizoen gaat afmaken in Eindhoven is eveneens onderwerp van gesprek binnen de PSV-leiding. Daarover wordt later meer bekend. Om 15.00 uur is er in Eindhoven een persconferentie gepland waar informatie zal worden verschaft over de laatste ontwikkelingen bij de club.
Jammer.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
ontslag slaat natuurlijk helemaal nergens op
immers van twente en valencia mag je verliezen
2-6 of 1-5. Maakt het uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Inderdaad.. mensen die nu zeggen dat het komt door 2 wedstrijdjes snappen er niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.
Groningen en Nac...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Ik vraag het me af.. Op non-actief doet hij niets en betaal je netjes iedere maand zijn salaris. En volgens mij krijgt hij bij ontslag de rest van het salaris in 1x mee.. dus enige verschil is dat het nu in 1x betaald wordt en anders per maand..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |