Eerst donderdag maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Rick_Castle het volgende:
Hopen op een schok effect en tegen Heerenveen flink knallen
Hmm dat mag je van mij ook gewoon overslaanquote:
hihi dat rijmtquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
yesquote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent een prima vent
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb wel te doen met Fred. Ondanks zijn accent Spraakgebrek een prima vent
quote:Fred Rutten is niet langer trainer van PSV. De Eindhovense club heeft maandag besloten de samenwerking met de geplaagde oefenmeester met onmiddellijke ingang te verbreken.
De Brabanders verloren zondag bij NAC Breda (3-1) voor de derde keer op rij. Het was voor PSV de de vierde verliespartij in de laatste vijf officiële optredens, waardoor het zicht op de titel flink is vertroebeld. Tussendoor werd bovendien met 4-2 van Valencia verloren in het kader van de Europa League.
Zondagavond na de zeperd in Breda wachtten circa honderd PSV-supporters de spelersbus op bij terugkomst op trainingscomplex De Herdgang. Kevin Strootman en Rutten gingen de dialoog aan met de teleurgestelde fans. Rutten gaf toen nog aan de ontwikkelingen eerst te willen laten bezinken alvorens over de toekomst na te willen denken.
Echter, op het reguliere maandagoverleg heeft de directie besloten het vertrouwen met de trainer op te zeggen. Momenteel wordt in het PSV-stadion gesproken over de afhandeling van het ontslag.
Wie het seizoen gaat afmaken in Eindhoven is eveneens onderwerp van gesprek binnen de PSV-leiding. Daarover wordt later meer bekend. Om 15.00 uur is er in Eindhoven een persconferentie gepland waar informatie zal worden verschaft over de laatste ontwikkelingen bij de club.
Jammer.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
ontslag slaat natuurlijk helemaal nergens op
immers van twente en valencia mag je verliezen
2-6 of 1-5. Maakt het uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Met zulke cijfers in eigen huis onderuit tegen Twente? Dat kan niet hoor. Historische nederlaag.
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Inderdaad.. mensen die nu zeggen dat het komt door 2 wedstrijdjes snappen er niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een optelsom hè. Het gaat al voor het derde jaar slecht. PSV is ondanks de investeringen verworden tot een club waar voor íedereen punten tegen te halen zijn.
Groningen en Nac...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Setting_Sun het volgende:
Ik vraag het me af.. Op non-actief doet hij niets en betaal je netjes iedere maand zijn salaris. En volgens mij krijgt hij bij ontslag de rest van het salaris in 1x mee.. dus enige verschil is dat het nu in 1x betaald wordt en anders per maand..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Had hem dan op non actief gesteld, scheelt weer een bult geld maarja.
Het gekloot bij Heracles waar je veel beter was, speelt al veel langer.quote:
Europa League.. laat gaan joh.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu? Heb je donderdag daar een nieuwe vent zitten, kun je verliezen of winnen van Valencia. Maar of het goed is voor de selectie, wie weet.
Als de selectie nu ballen heeft, laten ze het nu gewoon eens zien. maar dat roep ik al 4 weken
Cocutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:08:47Het einde van het tijdperk #Rutten is nu echt een feit. #Cocu waarschijnlijk ad-interim opvolger. reageer retweet
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.quote:
Stap 1 is Manolevje op de bank zettenquote:
Als ze het dan maar niet van het weekend weer vergooienquote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vol voor gaan, mocht je nog winnen is dat een enorme vertrouwensboost.
Faber is wel alpha met zijn brede kaaklijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig vertrouwen in Cocu, zie ik liever Faber komen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die moeten ze uitkopen bij FC Eindhoven dan toch?
quote:'FC Eindhoven zal Faber niet tegenhouden bij verzoek PSV'
12 maart 2012
Volgens De Telegraaf heeft de leiding van FC Eindhoven laten weten dat de club Ernest Faber niet zal tegenhouden indien de PSV-directie vandaag of morgen het verzoek doet om hem tussentijds de overstap te laten maken naar PSV. Of de coach daar zelf toe bereid is, is niet bekend.
Zondag zit hij daar alquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1 is Manolevje op de bank zetten
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positiequote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Speler/coach.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Faber kan de verdediging als ex-verdediger misschien weer wat oplappen. Leren hoe je een tackle plaatst en rugdekking geeft. Lijkt me een prima idee.
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Zolang hij maar tegen Ajax speeltquote:
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezenquote:
Al verliezen ze met 0-4, maar dan wel met strijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezen
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positie
Vraag dat maar aan El Hamlapquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Straks lekker live kijken dustwitter:psvnetwerk twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:13:15RT @paulpostman: Omroep Brabant zendt persconferentie #PSV rechtstreeks op TV uit. 15.00 uur! reageer retweet
Klopt als je teveel van die Zuid-Amerikanen in je elftal hebt.. Salcido destijdsquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Dat klopt, ik kan me voorstellen dat deze selectie met die lamzakken wel een Stevens kan gebruiken die ze even flink uitscheldt als ze niet hun benen onder hun lijf vandaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.
Is ook het kabinet gevallen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge dat verwacht je niet.. Rutte ontslagen.....
Misschien ook een paar verdedigers... als je ziet hoe die spelen.
"like"quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Die Rutte mag van mij ook wel weg ja
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Cocu is daarom dus absoluut geen verbetering. Veel te braaf.
Oh mista you funny hihihihquote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten heeft samen met Brands het aankoopbeleid gedaan wat ik las.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
Waarom sta je met dezelfde zelfde kwakkel verdediging en keeper dan 3 seizoenen lang in de winter op nummer 1?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
Volgende discussie:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.
Zo lang Cocu de niet altijd slimme tactische acties van Rutten kan verbeteren, is er geen betere voor de komende paar maanden.
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou nou...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'liever allebei tussen 6 planken'
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest man.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij opgevoed door wolven?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze de naam van de club nu ook veranderen in Phillip Sport Vereniging?
Tis een Rotterdammer he...quote:
Ik mis nog een optie, vul jij die ff in?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende discussie:
van Bommel of van Gaal?
Poll: Volgend seizoen...
• Liever van Gaal
• Liever van Bommel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de busquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Met beide schiet PSV niet heel veel op daar waar Van Gaal op veel weerstand bij de fans zal komen te staan iets wat het bestuur zich momenteel niet kan veroorloven.
Hyena's.quote:
Het zou pas raar zijn als hij lachend de herdgang af was gereden, ramen naar beneden en 'waar is dat feestje?' uit de speakers.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Einthovuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat Rutten behoorlijk aangeslagen is en er doorheen zit... Dat gun je die man ook niet
Of de nieuwe Boumaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Bommel kan de nieuwe Cocu/Rijkaard worden
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren eigenlijk al met dat moment in de bus
dat ja. die zit er geestelijk helemaal doorheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij bijna in janken moest uitbarsten
Bouma is altijd al een huis, tuin en keuken voetballertje geweest. Van Bommel heeft altijd op het hoogste niveau gespeeld.quote:
Ja dat is echt zielig... Hij heeft zeker een PSV-hart.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had het met hem te doen, maar kon mijn lachen niet meer inhouden toen iets als dit:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk wel in janken uitgebarstenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die huilen
Best begrijpelijk na zulke wedstrijden, 3 seizoenen niet presteren en dan in zo'n bedreigende sfeer terecht te moeten komen.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:37:02#PSV heeft de gesprekken met #fceindhoven over per direct overnemen #Faber geopend. Hij moet samen met #Cocu overnemen bij #PSV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |