Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef YazooW het volgende:
Een trainer moet gewoon alpha as fuck zijn. Oud spelers als Cocu en Bergkamp gaan nooit grote trainers worden.
Zolang hij maar tegen Ajax speeltquote:
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezenquote:
Al verliezen ze met 0-4, maar dan wel met strijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja liever wel idd, al ga ik niet zeggen dat psv donderdag maar gewoon moet verliezen
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onze Frankie heeft Ajax wel mooi binnen een half jaar kampioen gemaakt vanuit kansloze positie
Vraag dat maar aan El Hamlapquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je als speler de Boer tegenspreekt ben je denk echt wel de lul hoor.
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Straks lekker live kijken dustwitter:psvnetwerk twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:13:15RT @paulpostman: Omroep Brabant zendt persconferentie #PSV rechtstreeks op TV uit. 15.00 uur! reageer retweet
Klopt als je teveel van die Zuid-Amerikanen in je elftal hebt.. Salcido destijdsquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Stevens werkte anders ook niet echt helemaal lekker
Dat klopt, ik kan me voorstellen dat deze selectie met die lamzakken wel een Stevens kan gebruiken die ze even flink uitscheldt als ze niet hun benen onder hun lijf vandaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar die doet het weer erg goed bij Schalke momenteel. Het belangrijkste is dat je een goede match van trainer en spelersgroep hebt.
Is ook het kabinet gevallen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge dat verwacht je niet.. Rutte ontslagen.....
Misschien ook een paar verdedigers... als je ziet hoe die spelen.
"like"quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Die Rutte mag van mij ook wel weg ja
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
De spelers vonden Rutten fijn om mee te werken. Op zich zou ik een man waar geen dreiging van af komt ook willen als baas, dan heb je niks te vrezen, maar toch moet je die niet direct opvolgen door types als Stevens of Van Gaal. Dan heb je gelijk zo'n verschil dat de spelersgroep zich direct tegen zo'n man keert.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Cocu is daarom dus absoluut geen verbetering. Veel te braaf.
Oh mista you funny hihihihquote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutte heeft zojuist zijn medeleven uitgesproken naar de burgers van Eindhoven. Die al hun geld in no time zagen verdampen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten heeft samen met Brands het aankoopbeleid gedaan wat ik las.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
Waarom sta je met dezelfde zelfde kwakkel verdediging en keeper dan 3 seizoenen lang in de winter op nummer 1?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef davihaa het volgende:
[..]![]()
Ontopic: Schandalig om hem te ontslaan, zijn ploeg heeft hem in de steek gelaten. Aankoopbeleid was ook dramatisch dit jaar, daar is Rutte toch niet verantwoordelijk voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |