Kwaliteitjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loopt niet eens een seconde achter op TV
Dat komt omdat in 't zuiden ook de tv achterloopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Viel hier ook al opquote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach met Faber kun je het risico wel nemen, komt over van een jupiler league ploeg dus laag salaris.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard dat Faber wel oke is.. waarop basseer je dat ?
Iedereen dacht ook dat Rutten de ideale man was voor PSV.. had destijds samengewerkt met Hiddink blabla.
Ik wil het eerst maar eens zien, het is nogal een verschil FC Eindhoven / PSV.
Aha nu snap ik waarom Louis van Gaal niet bij PSV past.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach met Faber kun je het risico wel nemen, komt over van een jupiler league ploeg dus laag salaris.
Bovendien is het verwachtingspatroon lager.
Doet hij het goed tot einde seizoen, dan kan hij gewoon blijven zitten.
20 euro dat jij weer voor Ajax bent als ze kampioen wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zet 20 euro in, dat Fredje gaat huilen
Ik zat gisteren in de Arena! In vak 427 om precies te zijn!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro dat jij weer voor Ajax bent als ze kampioen worden
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de Arena! In vak 427 om precies te zijn!
Tsja, alsof het met opperdemagoog Faber en kneusje Cocu opeens zoveel beter zal gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef Devv het volgende:
Wat zullen de overige Eredivisie clubs balen dat Rutten weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |