hoe bedoel je? ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 20:20 schreef Susie het volgende:
Ik vroeg mij alleen af of je het duidelijk ziet, dat het schriftje een gebonden rug heeft.... ben daar dan weer zo'n muts in
Die heeft degene wiens naam op het lootje staat ookquote:Op zondag 11 maart 2012 20:07 schreef mignonne het volgende:
3)
[ afbeelding ]
excuus voor den onderkin
Nou, of het wel een gebonden schriftje is of dat het een uit-elkaar-valt-schrift is? Of als je zo'n harde achterkant hebt, dan is het dan gebonden?? Dat zeg ik, ben daar zo'n muts in, als ik denk dat het stevig is, dan vallen de bladzijden er dus zo uit....of is het juist als het zo'n harde kant heeft, dat het dan geplakte pagina's zijn? Tjonge, voel me echt dom zo!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik volg je niet helemaal
Of je ergens aan kunt zien of een schriftje geplakt of gebonden isquote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik volg je niet helemaal
oh zo!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:23 schreef Susie het volgende:
[..]
Nou, of het wel een gebonden schriftje is of dat het een uit-elkaar-valt-schrift is? Of als je zo'n harde achterkant hebt, dan is het dan gebonden?? Dat zeg ik, ben daar zo'n muts in, als ik denk dat het stevig is, dan vallen de bladzijden er dus zo uit....of is het juist als het zo'n harde kant heeft, dat het dan geplakte pagina's zijn? Tjonge, voel me echt dom zo!
Zie! En dan had ik dus gewoon die andere gekozen! hahaha!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh zo!![]()
nouja als je het opendoet kun je het zien toch? als er nietjes doorheen zitten of liefst van die touwtjes in het midden bij de pagina's dan is t gebonden.
Lijkt mij erg leuk!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef Lenaatje het volgende:
Jeej wat leuk!
Ik zat nog eens te denken he, zullen we aan het eind een meet doen om de schriftjes aan de eigenaar te overhandigen? Leek mij wel leuk!
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef moussy het volgende:
Vroegah werd ik ook áltijd als laahaaatste gekozen *snirf* groepje 4
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef YPPY het volgende:
Maar 1 bekende in het groepje... Waar ben ik aan begonnen?
dun ringbandje zoeken dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
op de foto's met ideeën zijn het ringband schriftjes. Is dat niet makkelijk of zijn die weer juist te dik??
Ah wat of je googlet en ziet dat er verschillende diktes zijn qua schriftjes (dikte afhankelijk van aantal blz)
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef YPPY het volgende:
Maar 1 bekende in het groepje... Waar ben ik aan begonnen?
ja dat is ook nog een goeie, hou er rekening mee dat er minstens 80 pagina's in moeten zittenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
op de foto's met ideeën zijn het ringband schriftjes. Is dat niet makkelijk of zijn die weer juist te dik??
Ah wat of je googlet en ziet dat er verschillende diktes zijn qua schriftjes (dikte afhankelijk van aantal blz)
ja das volgens mij idd gemiddeldquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Meeste schriftjes zijn volgens mij 80 pagina's tenminste 1e hit was 80 blz hihi
Ja, hoi!quote:
Je gaat zelf bepalen wat er in het boekje komt toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
houden we ook nog aan een thema vast of mag de eigenaar van het boekje dat zelf bepalen?
Och, ik ken ook verder niemand! Juist leuk vind ik!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, hoi!ik ga je leren kennen denk ik.
gaat de hele handel iets meer tijd kosten dan verwacht.
ik had gehoopt op 50% bekend.
thema: nee niet per se, wat mij betreft in ieder geval. Het is wel zo leuk als de eigenaar van het boekje er iets inschrijft waar de ontvanger iets mee kan qua inspiratie.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh yay leuk groepje
houden we ook nog aan een thema vast of mag de eigenaar van het boekje dat zelf bepalen?
Wanneer gaan we beginnen met verzenden? En houden we qua volgorde vast aan het lijstje wat je gepost hebt? Vragen vragen
laatste keer dat ik iets met dhl verstuurde deed het er 5 dagen overquote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef moussy het volgende:
aan het lijstje houden, ja graag, thema, neh toch, ieder zn eigen ding lijkt mij leuker.
Verzenden via DHL is goedkoper toch, voor pakketpost?
Voor mij heeft iets 'persoonlijks' meer waarde. Maar ik ga er alsnog een gefrutseld van maken hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Och, ik ken ook verder niemand! Juist leuk vind ik!
oh dan kan ik nog beter op de fiets stappen en het naar spuug brengenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
laatste keer dat ik iets met dhl verstuurde deed het er 5 dagen over![]()
Ypssorry
als je het echt niet leuk vindt is er misschien wel iemand bereid te ruilen?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor mij heeft iets 'persoonlijks' meer waarde. Maar ik ga er alsnog een gefrutseld van maken hoor.![]()
De groepjes zijn zoals ze zijn toch? Het is ook raar om te gaan ruilen. Risico van het vak jeweetz.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je het echt niet leuk vindt is er misschien wel iemand bereid te ruilen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dan kan ik nog beter op de fiets stappen en het naar spuug brengen
vacüum trekken met zo'n apparaatquote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh om met het versturen het wat in te binden , *huishoudfolie eromheen wikkelen
niks! Je wacht maar gewoon afquote:Op zondag 11 maart 2012 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ooohh jongens ik zit wel met dilemma of ik een them wil of niet![]()
Want ivm verhuizing lijkt me een hollandsch thema wel tofmaar ook wel weer gewoon random wat jullie voor me in petto hebben..
![]()
*keuzes keuzes keuzes*
ja dat denk ik ook wel!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij is er met de mensen die balen/te laat al wel een nieuw groepje te maken?
Je kan/ voorin iets zelf schrijven, dat kan toch tot inspiratie leiden voor degene die het krijgt?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ooohh jongens ik zit wel met dilemma of ik een them wil of niet![]()
Want ivm verhuizing lijkt me een hollandsch thema wel tofmaar ook wel weer gewoon random wat jullie voor me in petto hebben..
![]()
*keuzes keuzes keuzes*
ha! ja zo dusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef E.T. het volgende:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Ja, ik ga deze week een soort beginpagina maken, over mezelfquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
[..]
Je kan/ voorin iets zelf schrijven, dat kan toch tot inspiratie leiden voor degene die het krijgt?
YPPY, ik ben nu al benieuwd!
zitten brievenbussen dan dicht ja?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Poppejans het volgende:
30 april=Koninginnedag dus dan zit alles dicht
dagje later doen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
zitten brievenbussen dan dicht ja?nouja dan of zondag of dinsdag posten, afhankelijk van wat je zelf wil. lijkt me prima
jaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef E.T. het volgende:
Probeer bij het kopen van je schriftje/boekje ook te letten op de bladzijdes.. Niet van dat ultradunne papier graag.. en het liefst blanco, zonder lijntjes oid(ik ben zo'n trut die niet dwars door lijntjes heen kan schrijven en gewoon uit de losse pols is in veel gevallen veel leuker).
Ik heb bij eerder projecten trouwens gezien dat deze 'verplicht' gebruikt werden. Goede kwaliteit papier en goede kwaliteit inbinden enzo
haha, mijn knutsels zijn meestal van niveau basisschool hoor. Gewoon je kind de schuld gevenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Sandous het volgende:
ik heb gegoogled op art journal, LOL ik ben dus echt niet crea en 2 linkerhanden![]()
Ik zag hele schilderijen en craft-werkjes tevoorschijn komen
Sorry groep, ik doe mn best, maar creatief, nope
mij ook niet, plakken ze er maar een papiertje overheenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha, mijn knutsels zijn meestal van niveau basisschool hoor. Gewoon je kind de schuld geven![]()
![]()
t gaat om de leuk.
mous wat mij betreft hoeft t niet verplicht te zijn om allemaal hetzelfde boekje te gebruiken. ET heeft wel een punt met dat het handig is om erop te letten dat het ding gebonden/geniet is en niet gelijmd en dat het papier niet zo flinterdun moet zijn bij voorkeur. Maar dan ben kun je volgens mij met de meeste schriften wel prima uit de voeten.
ik ga zelf wel op zoek naar iets zonder lijntjes maar als iemand anders met lijntjes heeft maakt het me ook niet uit.
alwéér?!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef snoopy het volgende:
30 april ben ik geloof ik weer op vakantieMaar ik ga even kijken wat ik kan regelen met mijn de personen die voor en na mij staan. Komt vast goed
komt goed!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef snoopy het volgende:
Ah, mignonne, jij staat idd voor mij. Kijken of we samen kunnen afstemmen wanneer jij iets kan versturen zodat ik het mee kan nemen. Dat komt idd vast goed
Die van mei word hier dan eerder verstuurd omdat ik dan op vakantie ben..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef E.T. het volgende:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
ja, bruna heeft hele witte, kosten geen drol.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
geloof t wel, die wit met rood gestreepte doosjes toch?
en dan moet ik zeker uitleggen hoe je een vlinder schminkt?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:40 schreef mignonne het volgende:
maakt wat mij betreft niet uit.
Ik vind het zelf wel leuk om iets te zien/lezen over dingen die ik zelf leuk vindt (ik kook graag dus recepten vind ik leuk, bijvoorbeeld); maar ik vind het ook erg leuk als ik outside the box moet denken dus als iemand me iets laat zien wat zij leuk vindt maar wat ik zelf niet kan of niet bekend mee ben.
Bijvoorbeeld eh, een mini-handleiding granny-squares haken. Weet ik veel. ik kan niet haken maar lijkt me dan wel weer leuk om zoiets tegen te komen.
ohjaaaaa!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan moet ik zeker uitleggen hoe je een vlinder schminkt?
Neeeee is zondequote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en taartjesfee naggellakt zo'n schriftje dicht![]()
Jupjup. Opgeplakt met kattendrekquote:Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef moussy het volgende:
Volgens mij plakt TF er gewoon geitenkeutels in
en glittersquote:Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jupjup. Opgeplakt met kattendrek
Nouuuuuuuu...ik heb hier nog wel een pot of 12 glitterlijm staan die op mag....:Pquote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en glitters
dat is t ergst wat je iemand kan aandoen, volglitteren
Vlgs mij is er wel een stand-in te vinden toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:27 schreef Sandous het volgende:
Lieve mignonne/damesIk ga me alsnog afmelden. Eigenlijk wil ik t zo graag en had al een lijstje gemaakt met wat ik allemaal ga halen/schrijven.
Maar daarnaast werk ik3 dagen en 1 dag opleiding en 1 dag stage. Ik lig net in bed met kapotte rug en doe het niet. Anders ga ik dingen afrafelen (dan heb ik t over mijn werkzaamheden). In juli doe ik al te graag mee, als er dan een nieuwe groep is![]()
Kan toch wel he; afmelden nu
teveel keusquote:Op maandag 12 maart 2012 06:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt mij het meest logisch toch Mignonne!![]()
Ik heb net een uur zitten surfen naar schriftjes maar ik kan niet kiezen.Hopen dat ik van de week iets vind en anders vrijdag of zaterdag maar thuis shoppen.
en binnenkort toch eens langs de Action, kijken wat ik daar allemaal mee kan slepen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:46 schreef trui het volgende:
[..]
wel eerst mooie figuurtjes erin gutsen he!
Ik zie dit nu pasquote:Op zondag 11 maart 2012 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo'n walgelijk kazig alfabetje maken voor Sorbo
De A is van Aambei, daar zit je straks op
De B is van Burg, die geeft er een kusje op
De c is...
Het is een doorstuurkringetje, dus je moet steeds een ander schriftje doorsturen naar dezelfde persoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Maarrre, je hebt toch gewoon een adressenlijstje nodig van iedereen in je groepje?! Dat lijkt me makkelijker dan steeds degene onder je te moeten vragen wekelijks.
Ooooohw dat had ik helemaal niet zo begrepenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een doorstuurkringetje, dus je moet steeds een ander schriftje doorsturen naar dezelfde persoon.
Ik wil wel doorschuiven hoor! Ik 'ken' alleen mijn nieuwe groepje niet zo goed en ik vind het wel leuk om het toch een beetje persoonlijk te maken. Ik hoop op wat achtergrondinformatie op de 1e bladzijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 06:33 schreef mignonne het volgende:
Jammer sandous!
maar geen punt, er was idd nog voldoende animo. Kyara was de eerste die zich definitief opgaf voor groepje 5 dus die heb ik gevraagd of ze door wil schuiven, als iemand het hier heel erg niet mee eens is, sorry![]()
BE je vraagt het adres van degene na jou op het lijstje, daar verstuur jij steeds aan. Wat Lenaatje zegt.
Met de namen van onze zoons matchen we al wel een beetje, ik weet alvast wel 1 leuke blz te knutselen zonder dat ik verder iets van je weetquote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wil wel doorschuiven hoor! Ik 'ken' alleen mijn nieuwe groepje niet zo goed en ik vind het wel leuk om het toch een beetje persoonlijk te maken. Ik hoop op wat achtergrondinformatie op de 1e bladzijden
Deze week maar een mooi schriftje scoren!
In het animo topic is alweer bijna een groepje compleet! Daar kun je zo aansluiten!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef becky27 het volgende:
oh wat leuk dit!! Tis een beetje langs me heen gegaan, ziek kind en zo. Mocht er nog een 5e groepje komen dan wil ik wel aansluiten (voelt wel een beetje als leftover)
ik heb je erbij gezet in t animotopic!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef becky27 het volgende:
oh wat leuk dit!! Tis een beetje langs me heen gegaan, ziek kind en zo. Mocht er nog een 5e groepje komen dan wil ik wel aansluiten (voelt wel een beetje als leftover)
hahah als ik in t groepje had gezeten was je net zo snel klaarquote:Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Met de namen van onze zoons matchen we al wel een beetje, ik weet alvast wel 1 leuke blz te knutselen zonder dat ik verder iets van je weet
Daar zat ik gisteren ook al te neuzen!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Op http://www.papiermier.be staan ook hele leuke schriften/notitieblokken
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah als ik in t groepje had gezeten was je net zo snel klaar
[ afbeelding ]
Lucian (Lycan) wolf.
yeah baby!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]Dat heb ik nooit geweten, dat zn tweede naam daarvandaan komt!
Ik ga op naar de Action nu
Die zien er stevig uit, zoiets haal ik deze week ook nog even bij de boekwinkel.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef simmu het volgende:
ik heb meestal schriften met zo'n harde kaft. die zijn volgens mij gebonden, want zonder nietjes en het houdt wel goed:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef bellelena het volgende:
groepje 5 defintieve aanmelding:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske
![]()
groepje 5 compleet!
Ja, vind ik ook. Ben in elk geval al mijn groepsgenoten op facebook aan het zoeken maar dat lukt nog niet helemaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
Eerste 8 pagina's over jezelf?Ik wil het ook wel wat persoonlijk maken voor degene die het krijgt, dus wat basisinfo is wel handig.
1 regel voor alleen de url van fok http://forum.fok.nl/user/history/30252 is genoeg johquote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
Eerste 8 pagina's over jezelf?Ik wil het ook wel wat persoonlijk maken voor degene die het krijgt, dus wat basisinfo is wel handig.
linkje naar het estafettetopic of zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]
1 regel voor alleen de url van fok! is genoeg joh
tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
welja joh!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingen
Ik doe gewoon 8 pagina's.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Lenaatje het volgende:
8 Pagina's over mezelf? Nee toch? Gewoon wat info toch....?
Slim.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ben in elk geval al mijn groepsgenoten op facebook aan het zoeken maar dat lukt nog niet helemaal.
Ow oke, dacht dat dat moest.... Haha! Begon al te zweten!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 8 pagina's.Maar, zelf weten toch?
Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af......quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik begreep: 8 kantjes = 4 opengeslagen blaadjesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik denk dus dat je dan 4 opengeslagen blaadjes per boekje vult. In totaal dus 8 kantjes per boekje.quote:... 8 pagina's (of 4 dubbele) ...
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de poezieplaatjes gevonden (bij de Euroland) die mijn oma een jaar of 25 geleden in mijn poeziealbum heeft geplakt. Ze is al 21 jaar dood. Ik moest gewoon even sniffen in de Euroland![]()
Verder al wel wat knutselmeuk, maar nog geen boekje, dat fiks ik morgen.
doen wij in juli nog even een rondjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim.![]()
En ik had voor jou al zo ongeveer 8 pagina's vol bedacht, stap je over!![]()
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef simmu het volgende:
even een tip voor de mensen die voor een moleskine gaan: download hier extra pagina's enzo
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!
Ik heb 'ergens' nog een doosje met poezieplaatjes, maar ik denk dat het sneller is als ik gewoon nieuwe koop!![]()
En je hebt toch wel een beetje leuke meuk gekocht he!![]()
Ik ga morgen ook op jacht. Spullies en een boekje scoren!!
je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaatquote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheen
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!
Sttt, niet mijn idee verklappenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaat
Meteen even aangepast in het lijstje hierbovenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Barreltje het volgende:
hier ook even de knop indrukken
ter verduidelijking : Barretje 80 = Barreltje
Jee groepje 5 van start! spannend!![]()
8 pagina's over mezelf.. ik ga eens nadenken.. en ik heb dan " maar " 1 week om het te maken en op te sturen??![]()
pfoee!
waar ben ik aan begonnen!![]()
vandaag bij de kruidvat wat knutsel spul uit de actie bakken getrokken!![]()
![]()
ohh ik gebruik de nicks allebei hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Meteen even aangepast in het lijstje hierboven
ik denk dat ik nog wel wat uit te leggen heb voor mijn " groepsgenootjes"quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Elmo76 het volgende:
Barreltje, je hoeft niet als intro 8 pagina's over jezelf te doen he!
Mag wel, maar mag ook eentje.
In andermansvrouws boekjes mag je je dan uitleven op 8 bladzijdes!
Die heb ik net gekocht, maar dan bij de plaatselijke boekhandelquote:
Tja, mijn kaft kan ik niet zoveel meer mee... maar ik heb nog een ander ideetjequote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Die heb ik net gekocht, maar dan bij de plaatselijke boekhandelZe hadden alle mogelijke kleuren maar hiervan is de kaft volgens mij het best te personaliseren
Weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef mrien het volgende:
Bij ons postagentschap geen brievenbusdozen, van de week in de stad maar even kijkenwat koste die eigenlijk susie?
Ik ga woensdag en donderdag in m'n pauze mooi even op zoek
Zoiets heb ik ook. Van de dille en kamille.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Echt Hema, 2,95 en de voorkant ga ik zelf bepotelen
Dille en Kamillequote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Van de dille en kamille.
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie bij Susie en Moussy hetzelfde oranjekleurige papierblok als wat ik ook gekocht heb vandaag!
En bij Moussy die lila viltensierrollen heb ik in het zwart
Mijn buit (handgeschepte papier,piraatinpakpapier en Jip/Janneke stempels had ik al hoor)
Die lintjes rechts zijn geblokt en met stippen
[ afbeelding ]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukkingquote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
ik heb nu een roze, aksjun!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukking
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5quote:
Ik heb wel Bob de Bouwer stickersquote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!
maar jij zit niet in mijn groepje![]()
is ietsje kleiner, lijkt mij geen probleem toch? Ik twijfelde nog tussen de roze en de zwarte, maar peet slingerde de roze al in de mandquote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5
Dat had ik dus ook in mijn hoofdquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
ja, ik kan dan kiezen tussen scannen of foto, dus doe ik maar scannen, is misschien toch duidelijker of zo dan een foto, ik heb niet zulke recht-fotograferen-skillzquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in mijn hoofdOf foto's maken zeg maar
ditoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
Het is ook genoeg hoor, daarom ook maar tussen aanhalingstekentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!
als jij hem nou goed genoeg vind?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
nou tis hem net niet zeg maar...... maar ik ga denk ik ook voor een blanco boekje en plak/kalk de kaft vol.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
Een klein boekje is toch ook leuk?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef snoopy het volgende:
ieh, ik word er al helemaal zenuwachtig van
Vandaag wel gekeken voor een boekje maar nog niet besloten. Ze hadden hele mooie veel te dure bij Sissy Boy maar vermoedelijk ga ik voor de neutrale Moleskine.
Als ze deze groter hadden gehad werd het natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
+ Boekenvoordeel (zowel boekjes als freubelspul)quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Muks het volgende:
waar vinden jullie die gave boekjes ?
heb nu op mijn lijst :
-action
-hema
-v en d ( daar wil ik ff kijken)
- euroshopper (voor freubels)
Die heb ik ook besteld! Ik ben fan van dat merkquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ] deze ga ik kopen denk ik. Alhoewel. 11 euro
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
hmm, dat gaat lastig worden met verzenden vrees ik
ja, kan ook nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.
zulke?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef moussy het volgende:
ik wil weten hoe mme zsazsa aan die losse ringen komt voor dr weekreceptenboekje... kannietvinden!
in het begin zijn ze nog wel plat te rammelen, maar ik denk dat dat snel over isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef simmu het volgende:
[..]
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekje
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik al
neh, dan is de extra ruimte voor de inplak en meuk weg.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
wel opletten welk lint je gebruikt dan. sommige lint is nogal glad en houdt geen knopenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |