Dille en Kamillequote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Van de dille en kamille.
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie bij Susie en Moussy hetzelfde oranjekleurige papierblok als wat ik ook gekocht heb vandaag!
En bij Moussy die lila viltensierrollen heb ik in het zwart
Mijn buit (handgeschepte papier,piraatinpakpapier en Jip/Janneke stempels had ik al hoor)
Die lintjes rechts zijn geblokt en met stippen
[ afbeelding ]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukkingquote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
ik heb nu een roze, aksjun!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukking
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5quote:
Ik heb wel Bob de Bouwer stickersquote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!
maar jij zit niet in mijn groepje![]()
is ietsje kleiner, lijkt mij geen probleem toch? Ik twijfelde nog tussen de roze en de zwarte, maar peet slingerde de roze al in de mandquote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5
Dat had ik dus ook in mijn hoofdquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |