je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaatquote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheen
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!
Sttt, niet mijn idee verklappenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaat
Meteen even aangepast in het lijstje hierbovenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Barreltje het volgende:
hier ook even de knop indrukken
ter verduidelijking : Barretje 80 = Barreltje
Jee groepje 5 van start! spannend!![]()
8 pagina's over mezelf.. ik ga eens nadenken.. en ik heb dan " maar " 1 week om het te maken en op te sturen??![]()
pfoee!
waar ben ik aan begonnen!![]()
vandaag bij de kruidvat wat knutsel spul uit de actie bakken getrokken!![]()
![]()
ohh ik gebruik de nicks allebei hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Meteen even aangepast in het lijstje hierboven
ik denk dat ik nog wel wat uit te leggen heb voor mijn " groepsgenootjes"quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Elmo76 het volgende:
Barreltje, je hoeft niet als intro 8 pagina's over jezelf te doen he!
Mag wel, maar mag ook eentje.
In andermansvrouws boekjes mag je je dan uitleven op 8 bladzijdes!
Die heb ik net gekocht, maar dan bij de plaatselijke boekhandelquote:
Tja, mijn kaft kan ik niet zoveel meer mee... maar ik heb nog een ander ideetjequote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Die heb ik net gekocht, maar dan bij de plaatselijke boekhandelZe hadden alle mogelijke kleuren maar hiervan is de kaft volgens mij het best te personaliseren
Weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef mrien het volgende:
Bij ons postagentschap geen brievenbusdozen, van de week in de stad maar even kijkenwat koste die eigenlijk susie?
Ik ga woensdag en donderdag in m'n pauze mooi even op zoek
Zoiets heb ik ook. Van de dille en kamille.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Echt Hema, 2,95 en de voorkant ga ik zelf bepotelen
Dille en Kamillequote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Van de dille en kamille.
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie bij Susie en Moussy hetzelfde oranjekleurige papierblok als wat ik ook gekocht heb vandaag!
En bij Moussy die lila viltensierrollen heb ik in het zwart
Mijn buit (handgeschepte papier,piraatinpakpapier en Jip/Janneke stempels had ik al hoor)
Die lintjes rechts zijn geblokt en met stippen
[ afbeelding ]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukkingquote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
ik heb nu een roze, aksjun!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zag hier bij de Stumpel wel van zulks, niet hetzelfde want rood of zwart en anderé eh 'bedrukking
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5quote:
Ik heb wel Bob de Bouwer stickersquote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook jip en janneke stempels in mijn boekje!!
maar jij zit niet in mijn groepje![]()
is ietsje kleiner, lijkt mij geen probleem toch? Ik twijfelde nog tussen de roze en de zwarte, maar peet slingerde de roze al in de mandquote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die had ik ook gehaald maar twijfelde nu want is geen a5
Dat had ik dus ook in mijn hoofdquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
ja, ik kan dan kiezen tussen scannen of foto, dus doe ik maar scannen, is misschien toch duidelijker of zo dan een foto, ik heb niet zulke recht-fotograferen-skillzquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in mijn hoofdOf foto's maken zeg maar
ditoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
Het is ook genoeg hoor, daarom ook maar tussen aanhalingstekentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!
als jij hem nou goed genoeg vind?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
nou tis hem net niet zeg maar...... maar ik ga denk ik ook voor een blanco boekje en plak/kalk de kaft vol.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
Een klein boekje is toch ook leuk?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef snoopy het volgende:
ieh, ik word er al helemaal zenuwachtig van
Vandaag wel gekeken voor een boekje maar nog niet besloten. Ze hadden hele mooie veel te dure bij Sissy Boy maar vermoedelijk ga ik voor de neutrale Moleskine.
Als ze deze groter hadden gehad werd het natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
+ Boekenvoordeel (zowel boekjes als freubelspul)quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Muks het volgende:
waar vinden jullie die gave boekjes ?
heb nu op mijn lijst :
-action
-hema
-v en d ( daar wil ik ff kijken)
- euroshopper (voor freubels)
Die heb ik ook besteld! Ik ben fan van dat merkquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ] deze ga ik kopen denk ik. Alhoewel. 11 euro
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
hmm, dat gaat lastig worden met verzenden vrees ik
ja, kan ook nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.
zulke?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef moussy het volgende:
ik wil weten hoe mme zsazsa aan die losse ringen komt voor dr weekreceptenboekje... kannietvinden!
in het begin zijn ze nog wel plat te rammelen, maar ik denk dat dat snel over isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef simmu het volgende:
[..]
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekje
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik al
neh, dan is de extra ruimte voor de inplak en meuk weg.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
wel opletten welk lint je gebruikt dan. sommige lint is nogal glad en houdt geen knopenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |