+ Boekenvoordeel (zowel boekjes als freubelspul)quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Muks het volgende:
waar vinden jullie die gave boekjes ?
heb nu op mijn lijst :
-action
-hema
-v en d ( daar wil ik ff kijken)
- euroshopper (voor freubels)
Die heb ik ook besteld! Ik ben fan van dat merkquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ] deze ga ik kopen denk ik. Alhoewel. 11 euro
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
hmm, dat gaat lastig worden met verzenden vrees ik
ja, kan ook nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
en in laten binden bij de lokale copyshop? dan zit t in van die dunne plastic ringen, kost 2 of 3 euro ofzo.
zulke?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef moussy het volgende:
ik wil weten hoe mme zsazsa aan die losse ringen komt voor dr weekreceptenboekje... kannietvinden!
in het begin zijn ze nog wel plat te rammelen, maar ik denk dat dat snel over isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
is dat niet nog steeds wat te dik? briefpost is tot 3,2 cm ofzo toch?
of zouden die ringen nog erg plat liggen in t begin?
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef simmu het volgende:
[..]
mwach, ik vond het tegenvallen met mijn laatste boekje
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ah, ervaring, gaat hem dus ook niet worden begrijp ik al
neh, dan is de extra ruimte voor de inplak en meuk weg.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
wel opletten welk lint je gebruikt dan. sommige lint is nogal glad en houdt geen knopenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf gaatjes perforeren en een lintje er doorheen jassen op beetje stevige knoop-manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |